Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

24 januari 2024, 21:50:38 #150 Laatste wijziging: 24 januari 2024, 21:53:12 door Flurk
Citaat van: Micmac op 23 januari 2024, 23:46:51Belastingen spijzen is precies mijn nieuwe hobby.
Ik had mijn postbus ook beter niet geopend. ;;;;;Blastingen  :c_bang_20:
Blijkbar zijn er mar twee zekerheden in het leven; De dood en de belastingen...

Flurk

Deze voormiddag naar de kliniet geweest voor een jaarlijks onderzoek. Alles goed afgelopen . Ik vind wel dat de dokter een risico genomen heeft door een aspraak te maken volgend jaar zelfde dag zelfde uur. Ik weet niet of hij dat gaat kunnen nakomen.Laat ons hopen voor ons alletwee :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op 24 januari 2024, 21:50:38
Citaat van: Micmac op 23 januari 2024, 23:46:51Belastingen spijzen is precies mijn nieuwe hobby.
Ik had mijn postbus ook beter niet geopend. ;;;;;Blastingen  :c_bang_20:
Blijkbar zijn er mar twee zekerheden in het leven; De dood en de belastingen...

De Belastingen zijn de enige legale Maffia in België.

Micmac

Citaat van: Flurk op 24 januari 2024, 22:17:19Deze voormiddag naar de kliniet geweest voor een jaarlijks onderzoek. Alles goed afgelopen . Ik vind wel dat de dokter een risico genomen heeft door een aspraak te maken volgend jaar zelfde dag zelfde uur. Ik weet niet of hij dat gaat kunnen nakomen.Laat ons hopen voor ons alletwee :4_1_72:

Ik moet om de twee jaar onder de scanner, en de volgende afspraak is ook al vastgelegd , die dokters kennen hun inkomsten al ver vooruit.

barabas

Ik betaal graag veel belastingen, wel weet ik vrijwel precies hoeveel ik moet betalen. Een goede accountant is goud waard.

Flurk

Citaat van: barabas op 24 januari 2024, 22:48:48Ik betaal graag veel belastingen, wel weet ik vrijwel precies hoeveel ik moet betalen. Een goede accountant is goud waard.
Ik weet het dus al vanaf ik mijn belastingbrief ingevuld heb.. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

Flurk

Goedemorgen allemaal. Deze morgen letterlijk wakkergeschud. Bij de nieuwe buurman waren ze (Oekraïners) met een trilmachine de oprit aan het verharden. :pan_kloppen:
 

Mathieu

Citaat van: Flurk op 24 januari 2024, 21:50:38
Citaat van: Micmac op 23 januari 2024, 23:46:51Belastingen spijzen is precies mijn nieuwe hobby.
Ik had mijn postbus ook beter niet geopend. ;;;;;Blastingen  :c_bang_20:
Blijkbar zijn er mar twee zekerheden in het leven; De dood en de belastingen...

Goede morgen had ik beter ook niet gedaan maar ja....... moet dan feitelijk nog niet klagen 200 € minder terug betalen als verleden jaar. Maar moet er aan toevoegen dat mijn eega pensioen trek van bij de Hollanders en daar wordt niets van afgehouden tijdens het jaar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 25 januari 2024, 12:12:46Goedemorgen allemaal. Deze morgen letterlijk wakkergeschud. Bij de nieuwe buurman waren ze (Oekraïners) met een trilmachine de oprit aan het verharden. :pan_kloppen:
 

Als het niet te vroeg was gaat het nog. Ik ben gezien de omstandigheden hier alle dagen uit om 06.30 uur.Maar ga dan wel slapen nadat ik Mia in bed gelegd heb ( twee hospitaal bedjes in de living) omstreeks 23.00 uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 25 januari 2024, 12:08:00
Citaat van: barabas op 24 januari 2024, 22:48:48Ik betaal graag veel belastingen, wel weet ik vrijwel precies hoeveel ik moet betalen. Een goede accountant is goud waard.
Ik weet het dus al vanaf ik mijn belastingbrief ingevuld heb.. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

Zelf invullen is aan mij niet besteed, maar als je een broer hebt waarbij de belastingdienst van Lanaken info kwam vragen als ze met een probleem zaten is dat wel makkelijk niet. Maar sinds hij gepensioneerd is kan hij niet meer zeggen wat ik moet bij betalen. Dus laten we dat aan de dienst zelfover om dat mee te delen en dat is dan vandaag gebeurd. Te betalen voor half maart.
 
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Regen en nog eens regen, maar slecht weer is ook weer, dus we gaan het ermee moeten doen.Jaren geleden is het eens GEEN weer geweest . Volgens de Pastoor kon de processie niet uitgaan omdat het " geen weer was".  :4_1_72:

barabas

Vanmorgen hier gietende regen, nu schijnt de zon!

jerryke

Citaat van: barabas op 26 januari 2024, 13:03:45Vanmorgen hier gietende regen, nu schijnt de zon!
hier nog altijd motregen  :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: jerryke op 26 januari 2024, 13:07:43
Citaat van: barabas op 26 januari 2024, 13:03:45Vanmorgen hier gietende regen, nu schijnt de zon!
hier nog altijd motregen  :biggrinumbrella1:
oei ben te snel geweest, nu ferme regenval met veel wind

Flurk

Rond één uur is het gestopt met regenen en is het tot nu toe droog gebleven.
Momenteel schijnt de volle maan recht in mijn raam.