Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 22 januari 2024, 12:37:40Goedemorgen allemaal. Alls sneeuw is hier weg en de straat is terug proper.
Gisterenavond de blikjes en het carton buitengezet....Deze morgen vroeg opgestaan want door de harde wind van deze nacht kon er wel een deel weggevlogen zijn maar dat was deze keer niet het geval. Enkele weken geleden was dat wel zo en er hadden blijkbaar een paar camions (expres of niet) overgereden.
[/quot
Goede morgen maat en dat is hier van toepassing op woensdag want de ene keer zijn ze er al op donderdag om06.30 uur en de volgende keer staat alles nog om 15.oor uur. Maar alles wordt alle twee weken weg gehaald.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede middag

Het weer verandert van koud naar warm in Spanje

Na een periode met veel stormen, regen, kou en sneeuw gaat het weer veranderen in Spanje van koud en nat naar warm en droog in het overgrote deel van het Spaanse vasteland, met uitschieters tot 25 graden aan de Middellandse Zeekust.

op het weerbericht zie ik enkel tussen 17° en 20°

Flurk


barabas

22 januari 2024, 21:22:52 #138 Laatste wijziging: 22 januari 2024, 21:49:27 door barabas
...en in "Barabas stijl" dan nog bezorgd ook!


Geen dank, graag gedaan, alles voor Koeketien! :4_1_201:

Micmac

Citaat van: barabas op 22 januari 2024, 21:22:52...en in "Barabas stijl" dan nog bezorgd ook!


Geen dank, graag gedaan, alles voor Koeketien! :4_1_201:

Nieuwe koerierdienst in de maak.

Flurk

Citaat van: barabas op 22 januari 2024, 21:22:52...en in "Barabas stijl" dan nog bezorgd ook!


Geen dank, graag gedaan, alles voor Koeketien! :4_1_201:
Als ze de doos zag was ze wel curieus om te zien wat ik gekocht had. Zalando en Damart kent ze .... :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag weeral Carrefourdag. . Ne mens moet eten hé en zolang ik het nog zelf kan gaan halen mag ik niet klagen.
Het valt me ook op dat we Willy al een tijdje niet gelezen hebben. Toch niet verloren gereden hoop ik..

barabas


Koter

Citaat van: barabas op 23 januari 2024, 12:21:57Willy is inderdaad al even stil!

https://www.frutters.be/index.php?topic=2665.msg262998#msg262998

 :(

Die zal wel lekker warm aan de stoof zitten met dit weer, en gelijk heeft hij.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, het weer is niet voor verloren te rijden, ik hou me knus warm vanbinnen.
Misschien deze namiddag als het niet regent dat ik in Heers een koffie ga drinken.
Het zonnetje schijn nu lekker maar straks kan het anders zijn.
Groeten aan iedereen.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op 23 januari 2024, 12:31:55:hi_smiley:   Goede morgen, het weer is niet voor verloren te rijden, ik hou me knus warm vanbinnen.
Misschien deze namiddag als het niet regent dat ik in Heers een koffie ga drinken.
Het zonnetje schijn nu lekker maar straks kan het anders zijn.
Groeten aan iedereen.

Willy

Groot gelijk Willy, houden zo.  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goedenavond allemaal. Willy houen zo hé, ik ben ookvan het principe Rekken en bijblijven.Toch wandeling gedaan ondanks de regen. Eigenaardig maar die 2 gasten van ond trekken hun daar geen bal van aan. Allé, ik in feite ook niet hoor. Ge hebt mijn pricipe al eens gehoord denk ik "Slecht weer bestaat niet, alleen onangepaste kledij". En het doet zoooo een deugd als ge dan terug thuis in de warmte komt.  :4_1_72: 

Micmac

Belastingen spijzen is precies mijn nieuwe hobby.

xofie

goede middag iedereen zonnig en 20°

barabas