November, de nevelmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2023, 15:38:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Goede avond allemaal en ik moet er bij voegen dat de auto's die buiten stonden allemaal bevroren waren en dat het krabben was alvorens te vertrekken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 november 2023, 20:08:55Goede avond allemaal en ik moet er bij voegen dat de auto's die buiten stonden allemaal bevroren waren en dat het krabben was alvorens te vertrekken.

Hier onder thermometer-hut was het 2° en aan de grond 0°.

Flurk

Hier is het serieus aan het regenen geweest.Nu een beetje gekalmeers, dus kan ik toch naar de pillendraaier voor ons Koeketien.Tot seffes hé.

xofie

goedemiddag voor de frutters, we zitten momenteel aan 28° wat uitzonderlijk is voor de tijd van het jaar, mooi meegenomen, en raar maar waar die 28° voelt niet zo warm aan als in de zomer. Flurk sterkte met koeketien, waren de spruitjes lekker gisteren ?

jerryke

Citaat van: Flurk op 13 november 2023, 12:25:11Hier is het serieus aan het regenen geweest.Nu een beetje gekalmeers, dus kan ik toch naar de pillendraaier voor ons Koeketien.Tot seffes hé.

dat is hier al de hele dag zo, en ge wordt er goed nat van

barabas

Citaat van: jerryke op 13 november 2023, 16:32:59
Citaat van: Flurk op 13 november 2023, 12:25:11Hier is het serieus aan het regenen geweest.Nu een beetje gekalmeers, dus kan ik toch naar de pillendraaier voor ons Koeketien.Tot seffes hé.

dat is hier al de hele dag zo, en ge wordt er goed nat van

Even héél stil: hier regent het al 2 uur niet meer

Flurk

Goede morgen allemaal. Koeketien heeft mijn spruiten overleefd, meer zelfs, ze vond ze lekker en ze merkte op dat ik dat nog mocht doen....... maar zo goed vond IK ze dan weer niet. ;D
Hier is het voorlopig gestopt met regenen en ik hoop dat ze dat nog een tijdje volhouden want ik heb vandaag oogspuitendag en geen vervoer erheen, terug wel (oef want anders geraak ik vandaag niet meer thuis). Dus met de bus en dat heb ik al jaaaaaaaren niet meer gedaan. Een expeditie in het onbekende dus.Maak het beste van deze dag en tot later...

Mathieu

Goede morgen dat met de bus dat gaat heel goed meevallen , daar ben ik zeker van. Wat de rest betreft hier regent het al constant van omstreeks 07.00 uur vanmorgen. Regen voor de hele dag zeg ik dan. En we moeten vanmiddag nog weg. Hier eet ze het ook nog allemaal, alleen geen groenten meer, want dat zijn beestjes geworden in haar ogen. Maar dan maken we bijna maaltijd soep, met veel groenten in en dan heeft ze ze toch binnen. Want die soep eet Mia wel nog uit. Maar ze kent mijn naam niet meer en de dokter zegt dat de laatste faze aan gebroken is, maar zolang het hart blijft kloppen zal het door gaan en met de weel achteruit gaan met haar. Daar moet je dan je hele leven voor gewerkt hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Goede morgen met een stalende 25°
Citaat van: Mathieu op 14 november 2023, 13:07:36Goede morgen dat met de bus dat gaat heel goed meevallen , daar ben ik zeker van. Wat de rest betreft hier regent het al constant van omstreeks 07.00 uur vanmorgen. Regen voor de hele dag zeg ik dan. En we moeten vanmiddag nog weg. Hier eet ze het ook nog allemaal, alleen geen groenten meer, want dat zijn beestjes geworden in haar ogen. Maar dan maken we bijna maaltijd soep, met veel groenten in en dan heeft ze ze toch binnen. Want die soep eet Mia wel nog uit. Maar ze kent mijn naam niet meer en de dokter zegt dat de laatste faze aan gebroken is, maar zolang het hart blijft kloppen zal het door gaan en met de weel achteruit gaan met haar. Daar moet je dan je hele leven voor gewerkt hebben.

Sterkte Mathieu

xofie

goede morgen met een stralende 25°

barabas

Citaat van: Mathieu op 14 november 2023, 13:07:36Goede morgen dat met de bus dat gaat heel goed meevallen , daar ben ik zeker van. Wat de rest betreft hier regent het al constant van omstreeks 07.00 uur vanmorgen. Regen voor de hele dag zeg ik dan. En we moeten vanmiddag nog weg. Hier eet ze het ook nog allemaal, alleen geen groenten meer, want dat zijn beestjes geworden in haar ogen. Maar dan maken we bijna maaltijd soep, met veel groenten in en dan heeft ze ze toch binnen. Want die soep eet Mia wel nog uit. Maar ze kent mijn naam niet meer en de dokter zegt dat de laatste faze aan gebroken is, maar zolang het hart blijft kloppen zal het door gaan en met de weel achteruit gaan met haar. Daar moet je dan je hele leven voor gewerkt hebben.

Die lijdensweg is me bekend, moed houden Mathieu, je hebt een troost: ze is er nog en je kan ze nog een beetje helpen zij het dat ze het niet meer weet.

 :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Mathieu op 14 november 2023, 13:07:36Goede morgen dat met de bus dat gaat heel goed meevallen , daar ben ik zeker van. Wat de rest betreft hier regent het al constant van omstreeks 07.00 uur vanmorgen. Regen voor de hele dag zeg ik dan. En we moeten vanmiddag nog weg. Hier eet ze het ook nog allemaal, alleen geen groenten meer, want dat zijn beestjes geworden in haar ogen. Maar dan maken we bijna maaltijd soep, met veel groenten in en dan heeft ze ze toch binnen. Want die soep eet Mia wel nog uit. Maar ze kent mijn naam niet meer en de dokter zegt dat de laatste faze aan gebroken is, maar zolang het hart blijft kloppen zal het door gaan en met de weel achteruit gaan met haar. Daar moet je dan je hele leven voor gewerkt hebben.
veel sterkte Mathieu, ik heb dat vroeger ook meegemaakt bij mijn moeder en op het laatste was ik haar zuster, was ook al de buurvrouw geweest en tegen mijn man zei ze mijnheer pastoor....het beste was met haar meepraten zei de dokter dan ging ze zich niet opwinden

kabar


Flurk

Amaai Mathieu wat lees ik hier weer. Ongelooflijk dat ze plots zo kan achteruit gaan. Zonde dat dit zo een lieve madam moet overkomen. Thieu, ge zijt sterk, houden zo hé. Hier brand een kaars hoor en we denken aan jullie.

Flurk

De bustrip naar de kliniek is een regelrechte ramp geworden. Ten eerste regende het niet maar het goot. Ik was10 min. voor de tijd dat de bus moest aankomen aan het hokje maar een half uur later was er nog steeds geen bus. Ik dan maar door de plenzende regen naar de grens Hofstade-Mechelen waar ook regelmatig een bus komt voo de si-ociale woonwijk. Na een 20 minuten stappen door de plassen paseert de bus dan toch maar vermits er op die plek geen halte was stopte hij nietmaar eed integendeel nog door een grote plas zodat ik nat was tot boven mijn knieën.. Aan de eerste halte in Mechelen bleek de bus die daar normaal zou komen er tussenuit gevallen te zijn, dus wachte op de volgende. Terwijl ik aan het wachten was kreeg ik ineens het gedacht dat ik mijn ticketje moest kopen 'met de GSM', dus gebeld op het nr. dat ik er van vroeger in staan had. Dat nummer bleek niet meer geldig te zijn en op het scherm stond dat ik een nieuw account moest aanmaken. Geprobeerd maar hij vroeg mijn locatie, dus locatie ingegeven ....antwoord dat hij die locatie niet kon vinden. Ondertussen waren er ook al een deel auto's en camions gepasseerd die allemal een drasch water het voetpad (en mijn knieën) waar ik stond opspoten. Bij de volgend bus die stopte bleek dus ook dat ik niet kon betalen en dus ook geen plaats op de bus kreeg. Ik begreep niet waarom die bus vol moslima's zat en ik moest buiten blijven staan, die hun mocatoe kon de MIVB blijkbar wel vinden. Heb dan ten einde raad een taxi gebeld. Opgelost zou je denken...Nee dus. Ik was zo nat dat de man mij niet in zijn wagen wilde. Dus terug een kleine 3 kwartier naar huis gestapt en vandaar een taxi gebeld. Ondertussen alles uigedaan , me afgedroogd , droge kleren aangetrokken gebeld naar de kliniek, de uitleg gegeven en dat ik nog kwam. Uiteindelijk heb ik de spuit gekregen maar ik heb daar nog 2 uur moeten wachten omdat mijn schoondochter me niet vroeger kon komen halen. Voor de rest is het een leuke dag geworden. ;D Verdomme, aan oud worden is behalve het pensioen (dat in feite ook al niet zoooo vet is maar we klagen niet) niets goeds aan.  :smil414ae0fb30e96:
Dus voor als het eventueel nog eens zou nodig zijn om een bus te nemen .....graag van iemand les in 'hoe een busticket kopen'.....