Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

stevens-willy

Om 14 uur in Sint-Truiden zijn voor mijn ogen.
Moet om de drie maanden op controle bij de Oogarts.
Daarna voor nieuwe zonneglazen in de bril van de zoon en als dat klaar is een tasje koffie aan het station met als afsluiter voor het af te leren een rood wijntje, is er lekker. :koffiekoek: :Beer-Chug: :bye_smiley:

Koter

Niet veel meer. Ben bezig van gistermorgen 6 uur tot nu.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Juist gedaan met de tweede couche te leggen. Ik stop ermee voor deze week.

Mathieu

Jullie hebben alle twee méér dan genoeg gedaan. Op ytijd en stond rusten is de noodzaak. Vanavond ga ik naar de fitnes en voor de rest staat er niets op het programma.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Heb heel men apartement gekuisd ,gewassen en buiten gedroogd,(morgen strijken)en eten staat klaar,seffens naar de winkel en dan eten afwassen en kastje kijken
Beastje

Beastje

heb gekuisd ben gaan winkelen,heb eten klaarstaan ,dan nog afwassen met de hond gaan wandelen ,nog een douchke pakken en dan kastje kijken
Beastje

jerryke

als de broodpudding uit de oven is gaan winkelen in Maastricht, dan deze namiddag even naar de kleindochter gaan en vanavond krijgen we bezoek

kabar

Ben naar de begrafenis van de broer van een vriendin geweest. Het was de eerste keer in mijn leven dat ik naar een burgerlijke dienst geweest ben. Heb daar verdorie moeten rechtstaan voor de "Internationale". Ons vader moest het geweten hebben.

Mathieu

Vandaag heb ik me beperkt tot verdere opzoekingen op mijn herstelde, of bijna vernieuwde pc. Moet me weer gaan aanpassen, maar dat zal wel lukken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Straks naar de jaarmarkt hier in Zolder ,is ieder jaar bij de eerste keremis markt,gemakkelijk is vlak voor men deur
Beastje

Fonske

de koeo gemolke wand ons va is ni tuis diee is oep de lappe

janmettepet

Citaat van: Fonske op 28 april 2012, 18:47:19
de koeo gemolke wand ons va is ni tuis diee is oep de lappe
Ge kunt beter de koe wegdoen en een paar kalkoenen opzetten.

jerryke

deze namiddag naar de Real met de kleinzoon (die is vandaag vrij, koninginnedag) en deze avond naar de (veteranen)voetbal gaan kijken met de man  :Beer-Chug:

Beastje

Rond half drie gaan we naar Hasselt ,beetje rond slenteren en terrasje doen ,nadien ook een hapje gaan eten

Beastje

janmettepet

Zit hier te wachte op bezoekers voor 't WAK. Slechts zes man is door de regen gekomen. :Doh3: