Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

janmettepet

Nu direct vertrekken voor een verkenningstocht naar de Hoge Venen (Ternell) en Monschau. :bye_smiley:

Tarziebie

Subiet de voetbalwas weer eens een keertje doen.
Nadien wat oprommelen en onze bovenverdieping poetsen.
Tsja... we hebben geen poetsvrouw meer, dus moet ik het zelf doen hé.  :4_9_8:

Maar langs de andere kant .... bespaard ons heel wat geld op jaarbasis bekeken.  :10_1_20: (750 euro elke 3 maanden).

Groetjes, Tarziebie, :bye:
Supporter Standard.... in hart en nieren.

Huiselijk geluk... het mooiste wat er bestaat!

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 29 maart 2009, 12:11:37
Nu direct vertrekken voor een verkenningstocht naar de Hoge Venen (Ternell) en Monschau. :bye_smiley:


En de weg nog terug gevonden?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vanmorgen de kleindochter naar school gebracht en heden middag op familiebezoek tot omstreeks 16.00 uur. nadien is Mia haar programma op tv en verhuis ik terug naar mijn pc.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Nog een beetje internetten. :a_thumbsup_20:

Mathieu

* Ik niet veel, moet wachten tot morgen. Maar ben benieuwd of FF daar ook mee gaat wachten tot morgen ?

http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/britse-koeien-krijgen-visolie-tegen-scheten.aspx
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Tarziebie

Subiet poetsen en nadien nog wat strijken.
Daarna lekker relaxen in ons brubbelbad, en vanavond uit eten met de bestuursleden van onze voetbalclub Flandria.

Groetjes, Tarziebie,  :bye_smiley:
Supporter Standard.... in hart en nieren.

Huiselijk geluk... het mooiste wat er bestaat!

Mathieu

Voormiddag afwachten tot die van Glasfabriek geweest is om de voorruit van de wagen te repareren. En in de namiddag naar de oogarts.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Efkens in den hof werken en straks naar een receptie van schilderkunst in Mol.

Mathieu

Vandaag niets gedaan dan bezoek ontvangen en goed gegeten. En mij voor eens ontfermd over de afwas.

ps : de herstelling van de voorruit is uitgesteld tot dinsdag gezien de beschadiging te groot was voor herstelling en er dient dus een volledige nieuwe in te komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Tarziebie

Subiet een dafalgan forte innemen en dan beginnen poetsen boven. De slaapkamers en de badkamer moeten gepoetst worden.
En nadien ... lekker in mijn zetel liggen om daarna te koken voor Gonzoke en onze kindjes.

Groetjes, Tarziebie,  :bye_smiley:
Supporter Standard.... in hart en nieren.

Huiselijk geluk... het mooiste wat er bestaat!

Mathieu

Alles mag vandaag en niets moet. Dus ik laat vandaag alles op mij afkomen. Vanavond dan wel naar de fitniss.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

pppfffttt vandaag is het vanalles...eten voorbereiden voor morgen (10 pers.) ...vlaai bakken en een gateau...naar de voetbal gaan met de wederhelft en op de koop toe krijg ik vanavond nog visite

Flurk

Citaat van: jerryke op 11 april 2009, 11:07:46
pppfffttt vandaag is het vanalles...eten voorbereiden voor morgen (10 pers.) ...vlaai bakken en een gateau...naar de voetbal gaan met de wederhelft en op de koop toe krijg ik vanavond nog visite
Behalve diene voetbal is het hier van hetzelfde. :smil414ae0fb30e96:

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....