September, de herfstmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2023, 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk



stevens-willy

 :hi_smiley:   Goedemorgen, het is maar fris 12°C.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Onder een flauw zonnetje en een dertigtal uitlaatstrepen van vliegtuigen is het hier 14° .Ik ga vandaag proberen om een afspraak met een tandarts te versieren. 
Maak er een leuke dag van hé.

xofie

goede middag, gisteren één uur geskypt met ons veronique en de kleine dat heeft me goed gedaaan

xofie

Citaat van: Flurk op 25 september 2023, 12:35:41Goede morgen allemaal. Onder een flauw zonnetje en een dertigtal uitlaatstrepen van vliegtuigen is het hier 14° .Ik ga vandaag proberen om een afspraak met een tandarts te versieren. 
Maak er een leuke dag van hé.

suc6

xofie

Weersvoorspelling herfst 2023 in Spanje: warmer dan normaal

De Spaanse website ElTiempo heeft een voorzichtige weersvoorspelling gegeven voor de herfstmaanden oktober, november en december, waaruit blijkt dat het warmer, maar ook natter dan normaal zal zijn.

xofie

Een op de twaalf Spanjaarden kan geen vlees of vis eten of de woning warm houden

Volgens een onderzoek is het aantal Spanjaarden dat in ernstige materiële tekorten leeft toegenomen waardoor een op de twaalf mensen geen vlees of vis kunnen eten of de woning warm kunnen houden.

dan mogen wij niet klagen

Micmac

Citaat van: xofie op 25 september 2023, 14:27:55Een op de twaalf Spanjaarden kan geen vlees of vis eten of de woning warm houden

Volgens een onderzoek is het aantal Spanjaarden dat in ernstige materiële tekorten leeft toegenomen waardoor een op de twaalf mensen geen vlees of vis kunnen eten of de woning warm kunnen houden.

dan mogen wij niet klagen

In Italië staan duizenden huizen leeg die je gratis kan huren van de gemeente, ze willen er terug inwoners hebben.

xofie


xofie

Ben ik de eerste vandaag, iedereen een goede morgen, prettig weertje vandaag met 27°

Flurk

Goede middag allemaal. Mijn nieuwe buurman heeft me bezig gehouden . Ik heb de ronde van de winkels gedaan zodat hij niet moet zoeken als hij iets nodig heeft, tegelijkertijd al naar Carrefour geweest ook, zo weet hij daar ook al iets liggen.Ons Sara haar pootje begint stilaa beter te worden, deze morgen heeft ze er en tiental meters op gerend. Dus tegen het einde van de week terug de normale lange wandelingen.
Hier is het nu 18° en dat is best te doen.Ondertussen blijft het gras maar groeien ook en het is te nat om af te rijden. Koeketien zegt dat ik een schaap moet kopen. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

echt gebeurd, geen grap ... gisteren kreeg ik een telefoontje van de dochter, wat gebabbeld over koetjes en kalfjes en plots hoorde ik op mijn gsm dat er een bericht binnen kwam, nog wat gekletst en dan ingehaakt, toen ging ik kijken wat dat bericht was en het ging zo " Hallo mama ongelukje gehad met mijn gsm. ik heb een nieuwe nummer kun je een WhatsApp bericht sturen op dit nummer : 32 495 35 05 44"
niet te geloven had de dochter toch aan de lijn met hare nummer, dus niet die nieuwe nummer... dat hallo mama klopte ook al niet omdat ze mij anders aanspreken en WhatsApp gebruik ik niet.... dus bij deze als u zo een bericht krijgt weet dan dat het nep is

Flurk

Stralende morgen allemaal. Vandaag weeral pistolekesdag. Ik ben geen trage maar het word wekelijks moeilijker om de snelheid van de tijd bij te houden.Hier vlieft die met jetmotor.
Jerryke tegenwoordig moet je elke e-mail 3 keer lezen? Ongelooflijk hoe vindingrijk ze zijn om aan uw centen te geraken.

Koter

Citaat van: jerryke op 27 september 2023, 11:53:17echt gebeurd, geen grap ... gisteren kreeg ik een telefoontje van de dochter, wat gebabbeld over koetjes en kalfjes en plots hoorde ik op mijn gsm dat er een bericht binnen kwam, nog wat gekletst en dan ingehaakt, toen ging ik kijken wat dat bericht was en het ging zo " Hallo mama ongelukje gehad met mijn gsm. ik heb een nieuwe nummer kun je een WhatsApp bericht sturen op dit nummer : 32 495 35 05 44"
niet te geloven had de dochter toch aan de lijn met hare nummer, dus niet die nieuwe nummer... dat hallo mama klopte ook al niet omdat ze mij anders aanspreken en WhatsApp gebruik ik niet.... dus bij deze als u zo een bericht krijgt weet dan dat het nep is

Wij gebruiken wel WhatsApp en enkele maanden terug net hetzelfde bericht gekregen. Het beste is inderdaad er niet op reageren en in de vuilbak smijten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....