October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 1 oktober 2023, 12:35:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 24 oktober 2023, 20:51:20zo onze vakantieganger is terug naar huis, hij is 10 dagen hier bij ons geweest en zijn baasje was op Curaçao.... moet zeggen het was wel een brave woef

Mooi bezoek zou ik zeggen en als het dan nog een heel brave is, is dat mooi mee genomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedemiddag, heb mijn eetgerief een beetje aangepast, want met dit weer kan je niet veel meer dat eten en sleutelen.

jerryke

Dit weekend schakelen we over van zomertijd op wintertijd
In de nacht van zaterdag op zondag .Zondagochtend om drie uur draaien we de klok één uur achteruit, drie uur wordt dus twee uur.

Door de overschakeling naar wintertijd kan je zondagochtend een uur langer uitslapen, komt de zon komt een uur vroeger op en gaat die een uur vroeger onder. De wintertijd duurt tot 31 maart 2024, wanneer opnieuw overgeschakeld wordt op zomertijd.

Flurk

Citaat van: jerryke op 24 oktober 2023, 13:45:12
Citaat van: Flurk op 24 oktober 2023, 12:19:41Goede morgen allemaal. Ben al van 8 uur met Koeketien bezig (en niet voor wat sommigen zullen denken). Nu rap hier dag zeggen en ondertussen een boterhammetje eten. Daarna efkes ontspannen ...CarrefoUrdag, voor zover dat ontspannend is..Ik zal wel niet mogen treuzelen want ze kan niet alleen naar het toilet.Tot strals dat hé.
:denken: hoe kunt gij weten wat ik denk :LOL: oei lukt dat nog niet, ook niet met de krukken of een stok, ik probeerde dat door op 1 been te gaan staan en het geopereerde naar voor te steken en zo te gaan zitten....en als de wc te laag is een verhoogstuk gaan vragen op de ziekenkas
Ja, hoe zou ik dat kunnen weten :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

MicMac;met welke kant eet gij?? :4_1_72:

Flurk

Leuke natte morgen alemaal... :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op 26 oktober 2023, 13:26:52MicMac;met welke kant eet gij?? :4_1_72:

MicMac is op dieet en eet met de achterste kant, daar valt alles door  :angel:

Flurk

Goedenavond allemaal. Koeketien is al van deze morgen aan het rondpikkelen zonder haar krukken . Keuken, living, koerke, toilet, de trap op en er terug af.Zij dik tevreden......... en ik ook.... :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op 27 oktober 2023, 21:33:30Goedenavond allemaal. Koeketien is al van deze morgen aan het rondpikkelen zonder haar krukken . Keuken, living, koerke, toilet, de trap op en er terug af.Zij dik tevreden......... en ik ook.... :4_1_201:
waw tof, doe zo verder Koeketien

Flurk

Goede morgen allemaal. Gedaan met mijn ochtend verpleger en huishoudster en dierenverzorgertaak. Alles en iedereen heeft zijn hebbing gehad, zelfs de planten. Deze laatste zijn de gemakkelijkste , die hebben nog nooit gereclameerd.  :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

Citaat van: Flurk op 27 oktober 2023, 21:33:30Goedenavond allemaal. Koeketien is al van deze morgen aan het rondpikkelen zonder haar krukken . Keuken, living, koerke, toilet, de trap op en er terug af.Zij dik tevreden......... en ik ook.... :4_1_201:

Goed zo en een dikke kus voor Koeketien. Door gaan zou ik zeggen zonder de boel te forceren. Gaat de super kant op.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En voor ik het vergeet een kille zaterdag morgen gewenst aan elkeen. Hier is alles overtrokken precies of het god weet hoeveel water uit de hemel gaat vallen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 28 oktober 2023, 12:31:06Goede morgen allemaal. Gedaan met mijn ochtend verpleger en huishoudster en dierenverzorgertaak. Alles en iedereen heeft zijn hebbing gehad, zelfs de planten. Deze laatste zijn de gemakkelijkste , die hebben nog nooit gereclameerd.  :smil414ae0fb30e96:

Dat is hier al gedaan van 's morgens vroeg. Wij staan op om 07.00 uur. En wat die dierenvoeding betreft : die kat van osn fret ions de oren van de kop af, is dat omdat ze al 17 jaar jong is of wet????? Maar de ros wil niet binnen 's nachts, dus slaapt nog steeds buiten maar tegen 07.30 uur staat ze wel aan de voordeur te miekeren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Flurk op 26 oktober 2023, 13:26:52MicMac;met welke kant eet gij?? :4_1_72:

 :denken:  :denken:      De voorkant  :denken:  :oops:

Micmac

Goedeavond , vergeet de klok niet.