October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 1 oktober 2023, 12:35:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Alles is klaar voor de terugkomst. Gisteren heeft ze verschillende technieken geleerd o.a. hoe in en uit de auto , hoe trappen op en af  enz. Vanaf morgen neemt de plaatselijke kinesist het over. Onze familie is daar al jaren klant als er een probleem is. Heel geschikte gast die ik aan iedereen aanraad. Nu naar leonidas om een bakske pralinnekes te halen voor de heeeel vriendelijke en handige verpleegdienst.
BTW... de naam Koeketien komt uit onze vroegere kaart periode. Iedere week zaten we rond de tafel te kaarten... Wiezen en Manillen... Bij Manillen is KOEKETIEN DE ENIGE KAART DIE 2 PUNTEN WAARD IS; :4_1_201:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, Hier is de zon verdwenen en we verwachten regen tegen 13 uur de temperatuur is hier 17°C, groeten en tot later.

Willy

xofie

goedemorgen hier bewolkt en 26 graden, het wordt koud

jerryke

Citaat van: Flurk op 19 oktober 2023, 13:19:26Goede morgen allemaal. Alles is klaar voor de terugkomst. Gisteren heeft ze verschillende technieken geleerd o.a. hoe in en uit de auto , hoe trappen op en af  enz. Vanaf morgen neemt de plaatselijke kinesist het over. Onze familie is daar al jaren klant als er een probleem is. Heel geschikte gast die ik aan iedereen aanraad. Nu naar leonidas om een bakske pralinnekes te halen voor de heeeel vriendelijke en handige verpleegdienst.
BTW... de naam Koeketien komt uit onze vroegere kaart periode. Iedere week zaten we rond de tafel te kaarten... Wiezen en Manillen... Bij Manillen is KOEKETIEN DE ENIGE KAART DIE 2 PUNTEN WAARD IS; :4_1_201:

dat is al redelijk goed ......dat die naam uit het kaarten kwam had ik al langer door  ;D .... maar dat er ook bier naar haar vernoemd was dat wist ik niet

Mathieu

Goede morgen en als dat biertje dan nog lekker smaakt is alles oké, maar dat is niet aan mij besteed gezien ik al meer dan 40jaar geen druppel alcohol meer drink. Vroeger was dat heel anders .
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vergeten te vermelden : triestige regen hier en de verwarming staat op want ze komen Mia seffens volledig wassen. Maar eerst is het naar de kapster, daar worden haar haren ook gewassen dus het verplegend personeel moet dat niet meer doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Leuke regenmorgen allemaal; Hier is het geen weer om een hond buiten te jagen dachten onze hondjes. Ik heb ze in 4 keer manueel moeten buitenzetten want als de ene buiten was en ik pakte de ander stond die eerste al terug achter mij.
Jerryke, dat van dat bier wist ik ook niet. Ik drink zelden een pintje maar nu ga ik toch eens kijken waar in de omtrek ik dat Koeketienbier kan vinden.
Kine is thuisgeweest en was tevreden over de toestand waarin ze was. Nu voorzichtig zijn en de paarden niet voor de kar jagen.

jerryke

allee wij hebben het licht moeten aandoen, kon wel avond worden en regen , niet 1 maar 2 paraplus nodig en dan nog nat worden  :Doh3:

Flurk

Natte morgen allemaal. In  feite nog steeds te warm voor de tijd vanhet jaar maar we klagen niet want dat spaard verwarming.De hondjes waren weeral weigerachtig om buiten te gaan maar ik heb hun ochtendhapje onder de carport gezet en dat hebben ze niet laten staan.
Buiten is er momenteel niets te doen dus ga ik me wat amuseren in mijn atelierke. Zaagkettingen, bijltje en haagschaar slijpen, spade, harken en hakje lichtjes invetten tegen roest en opbergen tot volgend seizoen. Hou het toch leuk vandaag he.
Ik les juist dat onze gemeente eens enkele fietsen zou mogen kopen dan moet een raadslid geen fiets stelen om een inbreker te achtervolgen.
Bericht in de krant:
Gemeenteraadslid Zemst achtervolgt inbreker op gestolen fiets.  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

xofie

Ons Veronique laat juist weten dat het heel slecht gaat met haar man en dat ze paliatieve zorg gaan aanvatten, dat ziet er inderdaad niet goed uit

Micmac

Citaat van: xofie op 21 oktober 2023, 15:34:01Ons Veronique laat juist weten dat het heel slecht gaat met haar man en dat ze paliatieve zorg gaan aanvatten, dat ziet er inderdaad niet goed uit

Dat zal haar werk lichter maken.

Micmac

Goede avond, slagerbooom op Duitsland 1

jerryke

Citaat van: Micmac op 21 oktober 2023, 23:14:12Goede avond, slagerbooom op Duitsland 1

goeiemorgen ja gezien  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 22 oktober 2023, 08:07:28
Citaat van: Micmac op 21 oktober 2023, 23:14:12Goede avond, slagerbooom op Duitsland 1

goeiemorgen ja gezien  ;D

Ten tijde van Andy Borg was het beter.

Mathieu

Goede morgen allemaal op deze zondag. Maar 17 gr en geen regen en dus mogen we zeker niet klagen.µWat Duitsland 1 bet,reft ook gezien en juist gelijk Micmac zegt er kan niemand tegen Andy Brog op. Waarom ze zulk super mooi programma zomaar hebben af geschaft weet en begrijp ik nu nog steeds niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.