Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

ik weet het nog niet, wij gaan uit eten seffens  ;D

Mathieu

Citaat van: Micmac op 11 mei 2015, 20:35:37
Hier BBQ à volonté thee, en een kruidengeur die ettelijke honderde meter ver te ruiken is. :biggrinumbrella1:
.

Is dat omalles goed te kruiden of om de buren waterachtig te maken en laten rieken wat je aan het doen bent.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Zelf gemaakte en gebakken frietjes met kalkoen gebraad. daarbij salade mix van salada, tomaat, komkommer, augurk. En vooraf een zelf gemaakte kervelsoep. Als dessert een Griekse Yogurt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2015, 16:16:42
Citaat van: Micmac op 11 mei 2015, 20:35:37
Hier BBQ à volonté thee, en een kruidengeur die ettelijke honderde meter ver te ruiken is. :biggrinumbrella1:
.

Is dat omalles goed te kruiden of om de buren waterachtig te maken en laten rieken wat je aan het doen bent.

De kruiden waren over de geldigheidsdatum heen 20/02/'15 en dan kan ik ze beter opbranden, en het ruikt lekker en iedereen gooit al eens graag kruiden op de BBQ.

xofie

Citaat van: Micmac op 14 mei 2015, 20:44:15
Citaat van: Mathieu op 14 mei 2015, 16:16:42
Citaat van: Micmac op 11 mei 2015, 20:35:37
Hier BBQ à volonté thee, en een kruidengeur die ettelijke honderde meter ver te ruiken is. :biggrinumbrella1:
.

Is dat omalles goed te kruiden of om de buren waterachtig te maken en laten rieken wat je aan het doen bent.

De kruiden waren over de geldigheidsdatum heen 20/02/'15 en dan kan ik ze beter opbranden, en het ruikt lekker en iedereen gooit al eens graag kruiden op de BBQ.

ja zeker deden wij ook altijd

kabar

Wij eten seffes groene kolenstoemp met spek. Een lekkernij!

Mathieu

Zal moeten afwachten of ik iets te eten krijg van avond.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: kabar op 16 mei 2015, 19:43:27
Wij eten seffes groene kolenstoemp met spek. Een lekkernij!
dat is inderdaad lekker, dat komt hier ook regelmatig op tafel  ;D

proske


  Door dat geloop elke dag naar het ziekenhuis , geen tijd om te koken . Daarom maar de chinees gebeld . Ik wist echter gedomme niet of ik een madam of ne meneer aan de lijn had . Brengen het binnen de 45 minuten . Dank u vriendelijk juffrouwtje .....? of meneertje .....? :oops:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: proske op 16 mei 2015, 21:14:32

  Door dat geloop elke dag naar het ziekenhuis , geen tijd om te koken . Daarom maar de chinees gebeld . Ik wist echter gedomme niet of ik een madam of ne meneer aan de lijn had . Brengen het binnen de 45 minuten . Dank u vriendelijk juffrouwtje .....? of meneertje .....? :oops:
Ik dacht dat in uw buurt alle meeneem Chinezen meegenomen waren Proske  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

proske

Citaat van: Flurk op 16 mei 2015, 21:20:10
Citaat van: proske op 16 mei 2015, 21:14:32

  Door dat geloop elke dag naar het ziekenhuis , geen tijd om te koken . Daarom maar de chinees gebeld . Ik wist echter gedomme niet of ik een madam of ne meneer aan de lijn had . Brengen het binnen de 45 minuten . Dank u vriendelijk juffrouwtje .....? of meneertje .....? :oops:
Ik dacht dat in uw buurt alle meeneem Chinezen meegenomen waren Proske  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:


Das waar , maar den deze komt zelf , zonder dat ge die meeneemt . Hoop alleen dat hij hier niet blijft .  :oops:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie

Citaat van: proske op 16 mei 2015, 21:41:19
Citaat van: Flurk op 16 mei 2015, 21:20:10
Citaat van: proske op 16 mei 2015, 21:14:32

  Door dat geloop elke dag naar het ziekenhuis , geen tijd om te koken . Daarom maar de chinees gebeld . Ik wist echter gedomme niet of ik een madam of ne meneer aan de lijn had . Brengen het binnen de 45 minuten . Dank u vriendelijk juffrouwtje .....? of meneertje .....? :oops:
Ik dacht dat in uw buurt alle meeneem Chinezen meegenomen waren Proske  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:


Das waar , m

heb gehoord dat chinezen een klein p...tje hebben ............................ ZAL  van jou af"hangen"

jerryke

cake staat in de oven, aspergesoep staat te pruttelen, kipgebraad is gekruid en staat klaar om straks de oven in te gaan, championnekes zijn snel klaar en de roomsaus ook...nu twijfel ik nog tussen frietjes of gekookte aardappeltjes en ovenaardappeltjes

xofie

rode bonen in tomatensaus en hamburger

jerryke

Gestoofde porij, aardappeltjes en een kortelet