Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: proske op 11 april 2015, 14:46:07
Citaat van: xofie op 11 april 2015, 13:52:18
opgeblazen maag kan vanalles zijn he, bij mij bleek het na een tijdje een maagzweer te zijn


Oei , je bent toch niet in gezegende toestand ? :oops:

De Dokter linkte medicalisering aan theorieën die verband houden met de vruchtbaarheidstransitie, maar het zal wel een andere oorzaak hebben zeker.

Mathieu

Je weet anders maar nooit en de wonderen zijn de wereld nog niet uit....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

we gaan vandaag pizza maken :10_1_20:

xofie

de pizza was na een paar pogingen eindelijk goed  :10_1_20:

Micmac

Altijd maar gaan eten uit verplichtingen is ook niet alles, nu ga ik boekweit maken en laten rusten tot morgen om dan klaar te maken, zo heb ik morgen nog tijd om gerookte ham te halen voor in de boekweitkoek in plaats van spek.

xofie

Citaat van: Micmac op 12 april 2015, 21:55:27
Altijd maar gaan eten uit verplichtingen is ook niet alles, nu ga ik boekweit maken en laten rusten tot morgen om dan klaar te maken, zo heb ik morgen nog tijd om gerookte ham te halen voor in de boekweitkoek in plaats van spek.

ik heb dat op ne keer gegeten bij een vriend in de Limburg, die was daar ook zo gek op, ik vind het niet te pruimen  :koffie:

xofie

Jerryke, die rijsttaart
kan je die rijstpap ook zo eten zonder in de oven te zetten ??

jerryke

Citaat van: xofie op 12 april 2015, 22:34:11
Jerryke, die rijsttaart
kan je die rijstpap ook zo eten zonder in de oven te zetten ??

ja dat kan, maar dan wel de boter weglaten en maar 2 eigelen gebruiken en iets meer melk gebruiken want anders wordt de rijst te vast

Mathieu

Citaat van: xofie op 12 april 2015, 22:33:40
Citaat van: Micmac op 12 april 2015, 21:55:27
Altijd maar gaan eten uit verplichtingen is ook niet alles, nu ga ik boekweit maken en laten rusten tot morgen om dan klaar te maken, zo heb ik morgen nog tijd om gerookte ham te halen voor in de boekweitkoek in plaats van spek.

ik heb dat op ne keer gegeten bij een vriend in de Limburg, die was daar ook zo gek op, ik vind het niet te pruimen  :koffie:

Dan heeft die die boekweit niet op de juiste manier klaar gemaakt, want het is een lekkernij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: xofie op 12 april 2015, 17:24:35
de pizza was na een paar pogingen eindelijk goed  :10_1_20:

Oeps enkele pogingen..... Mijn eega maakt er steeds een stuk of tien. Dewelke die niet gebruikt worden gedurende 7 minuten in de oven gezet en nadien, na afkoeling, de diepvries in. Er wel rekening mee houden dat er dan geen kaas op mag. Nadien , bij gebruik, laten ontdooien, de kaas erop en terug 7 minuten de oven in. En volgens mij zijn die van de tweede keer nog lekkerder dan de eerste dag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

kip uit de oven, rozemarijnaardappeltjes, witloofsalade en verse appelmoes  :Tasty:

xofie

dat ziet er weer heerlijk uit
hier is het gestoofde prei met steak

jerryke

Citaat van: xofie op 21 april 2015, 15:49:44
dat ziet er weer heerlijk uit
hier is het gestoofde prei met steak

dat stond hier gisteren op het menu  ;D

xofie

morgen gestoofd witloof met hamburger
voor Danny erwtjes en worteltjes

Koter

Citaat van: xofie op 21 april 2015, 19:47:55
morgen gestoofd witloof met hamburger
voor Danny erwtjes en worteltjes PEEKES
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....