Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Voor morgen is het ook nog een mysterie, rond 17.00 uur weet ik meer.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Morgen ga ik vloer leggen in het bergkot. Dan nog de tegels inwassen en  leggers plaatsen.

Beastje

Beastje

Mathieu

25 februari 2012, 23:33:20 #168 Laatste wijziging: 25 februari 2012, 23:37:34 door Mathieu
Morgennamiddag eerst een rit naar Trois Ponts, kijken of de vernieuwde sleutels nog werken op onze staancaravan. Dan terug naar Lambermont, onze tante huiswaarts brengen en het laatste terug naar onze eigen heimat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

's Morgens pistoleekes halen. 's Middags mijn zoon uitwuiven die voor zijn werk enkele dagen naar een fabriek in Zwitserland gaat. 's Avonds met mijn vrouw gaan eten in een Egyptisch restaurant.

Beastje

  Héél véél ,omdat ik vandaag bijna niks heb gedaan (had kater miauwwww overgehouden van gisteren )
Beastje

Mathieu

Voormiddag weet ik het ook niet. Namiddag gaan we naar de schoondochter : twee kinderstoelen brengen ( soort zak met dierenfiguurtjes op) en waar de kinderen te pas en te onpas op kunnen zitten of liggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Morgen gaan we naar de markt in Eisden en en nadien koffie slurpen bij mijn schoonbroer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Beastje

Beastje

Morgen om drie uur naar de dokter oren stoppen laten uitspuiten.
Beastje

Mathieu

Morgen ook nog heel rustig aan, zou morgenavond naar de fitnes moeten. Maar ik denk dat ik het nog een week ga uitstellen
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Morgen gaan we proberen om toch nog eens op de markt terecht te komen en dan even binnen wippen bij mijn schoonbroer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Morgen laden bij Cat en binnendoor naar Zeebrugge.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

"Chambrangs" zetten rond de deuren.

Mathieu

Morgen terug naar de dokter om te laten luisteren. Ik wil zeker vermijden dat ik nog een derde keer zal hervallen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.