Wat maakt je blij?

Gestart door Koter, 8 februari 2009, 15:51:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Micmac op 11 mei 2023, 20:16:19
Citaat van: xofie op 11 mei 2023, 15:18:01
Citaat van: Micmac op  8 mei 2023, 21:42:00
Citaaten waar haal ik dat automatisch ding?

https://www.bipandgo.com/nl/abonnement-particulier-tollbadge/frequente-gebruikers/

ja maar ik zou graag betalen en die badge onmiddellijk in handen krijgen, in opsturen zijn ze niet zo sterk in Spanje er gaat veel verloren

 Is er bij U geen Bip&Go-kantoor?
ZAL het eens googelen

xofie

13 mei 2023, 15:30:18 #361 Laatste wijziging: 13 mei 2023, 15:32:39 door xofie
Ik kan niets vinden  zal eens naar het gemeentehuis gaan

Micmac


Mathieu

Goede morgen. Waren desttijds zelfs te koop in de auto 5 in ons land. Via daar eens proberen misschien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Gisteren nog gezien kost in de auto 5 Belgie 19.90 € en geldig voor de landen Spanje, Frakrijk en Portugal. Je kan daar mee zelfs parkeerplaatsen betalen in die landen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En wat me blij maakt is dat mijn vervoer nar 14 jaar nog steeds goed gekeurd werd op de technische controle zonder een opmerking.
Ik zou liegen er staat wel een opmerking op : ik mag niet in de emitiezone komen zonder een boete te krijgen. ( Hopelijk is het juist geschreven.)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

26 mei 2023, 22:12:56 #366 Laatste wijziging: 26 mei 2023, 22:15:54 door Micmac
Citaat van: Mathieu op 25 mei 2023, 12:25:12En wat me blij maakt is dat mijn vervoer nar 14 jaar nog steeds goed gekeurd werd op de technische controle zonder een opmerking.
Ik zou liegen er staat wel een opmerking op : ik mag niet in de emitiezone komen zonder een boete te krijgen. ( Hopelijk is het juist geschreven.)

De lage-emissiezone (hierna 'LEZ' genoemd) is een zone waar de meest vervuilende voertuigen niet mogen rijden.
Op basis van de Euronorm wordt bepaald om welke voertuigen het gaat.
Wie met een verboden voertuig in de zone rijdt, wordt bestraft met een boete van 350 euro.

Mathieu

Dus als ik goed begrepen heb is het weg blijven uit Bxl en Antwerpen. Ben ik ook al jaren niet meer geweest met eigen vervoer. Dus ben ik tevreden over mijn wagen en over het feit dat ik dar niet meer geweest ben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 29 mei 2023, 11:30:43Dus als ik goed begrepen heb is het weg blijven uit Bxl en Antwerpen. Ben ik ook al jaren niet meer geweest met eigen vervoer. Dus ben ik tevreden over mijn wagen en over het feit dat ik dar niet meer geweest ben.

Ook in Gent

Mathieu

Ben op zoek naar een makkelijk zittende electrische wagen waarmee ik zonder problemen kan rijden van Maaseik naar Nieuwpoort zonder te moeten laden. Bedoel dan op en af uiteraard : ongeveer 500 km. of een degelijke 4 x4 op waterstof, maar dat nog niet voor nu zijn denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

12 juli 2023, 21:49:21 #370 Laatste wijziging: 12 augustus 2023, 14:00:15 door Micmac
Citaat van: Mathieu op  9 juli 2023, 11:31:07Ben op zoek naar een makkelijk zittende electrische wagen waarmee ik zonder problemen kan rijden van Maaseik naar Nieuwpoort zonder te moeten laden. Bedoel dan op en af uiteraard : ongeveer 500 km. of een degelijke 4 x4 op waterstof, maar dat nog niet voor nu zijn denk ik.

Met de "Ford Mustang Mach-E RWD Long Range" rij je rustig 610 km zonder op te laden, op de testwagen was er nog een 10 tal kilometer over.

Mathieu

En af geladen bij hem thuis via een buldozer denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Gewone regen, de automobilisten kunnen weer rijden in plaats van wandelen.

Flurk

Dat mijn Koeketien zowel van de kinesiten als van de Chirurg een goed rapport gekregen heeft voor de revalidatie van haar knie..

Mathieu

Hahaha dat is heel goed en uitstekend nieuws.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.