Wat maakt je blij?

Gestart door Koter, 8 februari 2009, 15:51:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

dat ik eindelijk mijn dochter kan gaan bezoeken

Micmac

Citaat van: xofie op  4 juli 2021, 23:11:11dat ik eindelijk mijn dochter kan gaan bezoeken


:a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

is niet doorgegaan operatie op dag van vertrek, maar mijn buurman heeft het klaargespeeld om zonder annulatie verzekering toch de datum te kunnen verzetten naar 31 oktober,maar krijg pas bevestiging 13 dagen op voorhand, dus ben in blijde verwachting :lachrol:

Micmac

Eindelijk plaats op de snelwegen , de bouw een jaar verlof geven lost meteen het fileprobleem op.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Citaat van: Micmac op 29 juli 2021, 18:17:08Eindelijk plaats op de snelwegen , de bouw een jaar verlof geven lost meteen het fileprobleem op.

Wanneer de mensen die niet echt nodig zijn op de baan zouden thuis blijven, was er ook geen fileprobleem.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

pffffff maandag hier 40 minuten in de file gestaan nog nooit gebeurd, volgende keer betalende autostrade maar die is zee duur

Micmac

Als inwoner van Spanje kan je toch het Spaanse tolbadge "Bip&Drive" nemen, wat veel minder duur is.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

Minder duur is al een groot pluspunt. Doen dus.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Micmac op  1 augustus 2021, 00:25:47Als inwoner van Spanje kan je toch het Spaanse tolbadge "Bip&Drive" nemen, wat veel minder duur is.

weet je soms ook waar je dat haalt ?

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

Anders zo een automatisch ding aanschaffen en dan moet je zelfs niet aanschuiven aan de peage. En het wordt zonder dat je het merkt van je rekening gehaald.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op  8 mei 2023, 12:59:59Anders zo een automatisch ding aanschaffen en dan moet je zelfs niet aanschuiven aan de peage. En het wordt zonder dat je het merkt van je rekening gehaald.


en waar haal ik dat automatisch ding?

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

Citaat van: Micmac op  8 mei 2023, 21:42:00
Citaaten waar haal ik dat automatisch ding?

https://www.bipandgo.com/nl/abonnement-particulier-tollbadge/frequente-gebruikers/

ja maar ik zou graag betalen en die badge onmiddellijk in handen krijgen, in opsturen zijn ze niet zo sterk in Spanje er gaat veel verloren

Micmac

Citaat van: xofie op 11 mei 2023, 15:18:01
Citaat van: Micmac op  8 mei 2023, 21:42:00
Citaaten waar haal ik dat automatisch ding?

https://www.bipandgo.com/nl/abonnement-particulier-tollbadge/frequente-gebruikers/

ja maar ik zou graag betalen en die badge onmiddellijk in handen krijgen, in opsturen zijn ze niet zo sterk in Spanje er gaat veel verloren

 Is er bij U geen Bip&Go-kantoor?
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.