26 april 2024, 03:09:06

Tennis

Gestart door jerryke, 6 februari 2009, 00:20:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Het regent aanbiedingen voor Kim Clijsters


Zowel in België als in het buitenland wilt iedereen Kim Clijsters terug op de tennisbaan. Volgens haar manager, Bob Verbeeck, krijgt de Limburgse veel aanvragen uit binnen-en buitenland om een demonstratiewedstrijd te spelen.


Exhibitieduels
Onlangs maakte Kim Clijsters bekend dat ze opnieuw enkel matchen wil spelen. Ze zal wel enkel exhibitieduels spelen en geen officiële wedstrijden. "Waarschijnlijk zal ze al in de periode mei-juni-juli haar eerste wedstrijd spelen", zegt haar manager Verbeeck. Datums van andere wedstrijden worden in maart bekend gemaakt.

Henin
Ondertussen heeft ook Justine Henin laten weten enkele demonstratiewedstrijden te spelen. Het voormalige nummer 1 zal te zien zijn in de Spiroudrome van Charleroi op 5 en 6 december.

Beide Belgische tennissters sluiten een comeback in het WTA-ciruit echter volledig uit.
Bron: http://www.hbvl.be/nieuws/sport/tennis/


Koter

Spijtig, de 2 beste tennisters ooit hier ten lande zo kort na elkaar gestopt.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  6 februari 2009, 00:24:19
Spijtig, de 2 beste tennisters ooit hier ten lande zo kort na elkaar gestopt.

ik denk dat we die 2 nog gaan zien tennissen

Mathieu

De microbe begint zich weer te roeren en dat begint het te kriebelen. Ik zie ze ook nog terug komen. En dan beiden weer in de top tien, van de eerste plaats durf ik nog niet dromen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

ik zie ernaar uit want al die russische schonen, daar is het nieuw ook vanaf en voor ons is het altijd spannender als er landgenoten op het terrein staan

Mathieu

En laten we nog wat verder dromen : een ideaal theam om Williams terug van haar troon te stoten. Oei wat lopen we weer ver vooruit.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Ze zeggen allebei dat ze zeker niet meer in die competitie zullen spelen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

wacht tot dat hun geld begint te slinken

Koter

Aan dat slinken wil ik wel meehelpen, die krijgen dat toch niet op.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

Dat denk je maar; die mannen verslijten veel geld aan hun PR.
Moest jij je PR moeten verzorgen koter... ale, jij hebt nog de frutters natuurlijk, gratis en voor niks beroemd  ;D

Koter

Citaat van: catvys op 10 februari 2009, 12:18:19
Dat denk je maar; die mannen verslijten veel geld aan hun PR.
Moest jij je PR moeten verzorgen koter... ale, jij hebt nog de frutters natuurlijk, gratis en voor niks beroemd  ;D

Gij berucht, ik beroemd.  :biggrinbounce:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Citaat van: catvys op 10 februari 2009, 12:18:19
Dat denk je maar; die mannen verslijten veel geld aan hun PR.
Moest jij je PR moeten verzorgen koter... ale, jij hebt nog de frutters natuurlijk, gratis en voor niks beroemd  ;D

Ik ben er toch zeker van dat Kim haar centen niet op krijgt en dan mag Briam nog volledig zonder vallen. Dat ik weet hebben ze in Bree en omgeving een 22 tal herenhuizen die ze verhuurt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Officieel: Clijsters keert terug

"Na de uitnodiging van Wimbledon begon ik aan een terugkeer te werken", zei de Limburgse.HLN update   Kim Clijsters heeft op een persconferentie in Bree officieel haar comeback in het tennis aangekondigd. Ze wil deelnemen aan de tornooien van Cincinnati (start op 10 augustus), Toronto (17 augustus) en de US Open (31 augustus), waar ze een wildcard voor heeft aangevraagd. "Daarna zien we wel verder", sprak Clijsters de verzamelde wereldpers toe.

Wimbledon
Het is allemaal begonnen met die uitnodiging voor Wimbledon om tegen Steffi Graf te spelen", zei de Limburgse. "Ik vond dat een hele eer en ben er keihard voor gaan trainen. Hoe meer ik mij afbeulde, hoe groter de honger naar de bal werd. Ik stelde mij voortdurend de vraag of een terugkeer nog zou lukken. Daarom wil ik het erop wagen. Ik ga de uitdaging aan!"

Plezier
"Ik heb nu een heel ander leven: ik ben getrouwd, heb een dochtertje en moest afscheid nemen van mijn papa. Maar wees gerust: het is puur voor het plezier dat ik nog op de courts zal verschijnen. Ik hoef niets meer te bewijzen. Het enige probleem dat de kop kan opsteken is het gebrek aan wedstrijdritme, maar daar passen we wel een mouw aan."
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

speed

Heb daar maar één woord voor en dat is "zielig" om eerst weg te gaan met veel madia en feestjes bij en dan terug gaan voor het geld. :b_thumbsdown_20:

jerryke

Op dit moment is de achtste finale tussen Kim Clijsters en Venus Williams bezig.....de eerste set is gewonnen door Kim....hopelijk de volgende ook, dat zou mooi zijn