Bijwerkingen van geneesmiddelen

Gestart door Micmac, 22 juni 2013, 01:37:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

22 juni 2013, 01:37:40 Laatste wijziging: 22 juni 2013, 01:39:54 door Micmac
De vermoedelijke bijwerkingen van geneesmiddelen.

http://www.adrreports.eu/NL/index.html

Micmac



Flurk

Vroeger waren er mensen dgezond 80;;;90 e, 100 jaa werden. Andeen kregen half in de veertig koliek in den buik en gingen gewoon dood. Voor iemand die toch ziek werd moest je zeker enkele dorpen verder of naar de stad om een dokter te vinden. In ons dorp en in de buurdorpen was en geen enkele. Nu dat iedereen in leven gehhouden word met operatie's en dozen medicijnen tegen alles en nog wat.die allemaal bijwerkingen hebben stel ik vast dat er in ieder dorm een heel of g-half dozijn dokters zijn waarbij je een maand of meer moet wachten om er bij te gerAken. Er zijn mastodonten van klinieken gebouwd en in ieder dorp is ook minstens één apothekeren je stat nergens alleen in de winkel.
Niemand gaat me wijsmaken dat er geen massa mensen uiteindelijk ziek worden van de bijwerkingen van de medicijnen waartegen ze dan weer andere medicijenen moeten nemen. Hierbij valt me een gemeenschappelijk feit op ...Geen enkel medicijn geneest je en dat staat ook op de bijsluiter... Ter SYMPTOMATISCHE OPHEFFING VAN  ;;;;; Er staat nooit GENEEST;;; Conclusie , de Pharma industrie houdt zichzelf in leven door die manier van werken. Geen enkel Pharmabedrijs heeft er baat bij dat je GENEEST want dan zijn ze hun klant kwijt. Ikzelf kijg maandelijks een ijectie in een oog wegen Macula Degeneratie. Die spuit bevat 0,02 ml product en kost € 650,-.Dus € 325.000 voor een literke. Het houd mijn zicht redelijk stabiel m.a.w. het veslechterd niet maar het geneest ook niet. De firma die dt product maakt zou dus moeten gek zijn om dergelijke inkomst te laten vallen. Dus de medicijnen houden ons in leven ten bate van de INDUSTRIE en wij kunnen niet anders dan die machteloos volgen; :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op  3 januari 2024, 21:33:52Vroeger waren er mensen dgezond 80;;;90 e, 100 jaa werden. Andeen kregen half in de veertig koliek in den buik en gingen gewoon dood. Voor iemand die toch ziek werd moest je zeker enkele dorpen verder of naar de stad om een dokter te vinden. In ons dorp en in de buurdorpen was en geen enkele. Nu dat iedereen in leven gehhouden word met operatie's en dozen medicijnen tegen alles en nog wat.die allemaal bijwerkingen hebben stel ik vast dat er in ieder dorm een heel of g-half dozijn dokters zijn waarbij je een maand of meer moet wachten om er bij te gerAken. Er zijn mastodonten van klinieken gebouwd en in ieder dorp is ook minstens één apothekeren je stat nergens alleen in de winkel.
Niemand gaat me wijsmaken dat er geen massa mensen uiteindelijk ziek worden van de bijwerkingen van de medicijnen waartegen ze dan weer andere medicijenen moeten nemen. Hierbij valt me een gemeenschappelijk feit op ...Geen enkel medicijn geneest je en dat staat ook op de bijsluiter... Ter SYMPTOMATISCHE OPHEFFING VAN  ;;;;; Er staat nooit GENEEST;;; Conclusie , de Pharma industrie houdt zichzelf in leven door die manier van werken. Geen enkel Pharmabedrijs heeft er baat bij dat je GENEEST want dan zijn ze hun klant kwijt. Ikzelf kijg maandelijks een ijectie in een oog wegen Macula Degeneratie. Die spuit bevat 0,02 ml product en kost € 650,-.Dus € 325.000 voor een literke. Het houd mijn zicht redelijk stabiel m.a.w. het veslechterd niet maar het geneest ook niet. De firma die dt product maakt zou dus moeten gek zijn om dergelijke inkomst te laten vallen. Dus de medicijnen houden ons in leven ten bate van de INDUSTRIE en wij kunnen niet anders dan die machteloos volgen; :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:


Het is een winstgevende machine geworden, jammer genoeg.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.