December; de feestmaand

Gestart door Koter, 30 november 2025, 13:28:46

Vorige topic - Volgende topic

Koter

De laatste maand en dan is het jaar weer voorbij.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

:hi_smiley:   Hallo, hier zijn het 7° en bewolk maar droog.
Mariette en ondergetekende gaan om 18U. met de beentjes onder de tafel te Diepenbeek met de zoon, vroeg kerstfeest.
Groeten en tot de volgende keer.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op 30 november 2025, 15:34:06:hi_smiley:   Hallo, hier zijn het 7° en bewolk maar droog.
Mariette en ondergetekende gaan om 18U. met de beentjes onder de tafel te Diepenbeek met de zoon, vroeg kerstfeest.

Willy

Laat het jullie smaken.

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 30 november 2025, 15:34:06:hi_smiley:   Hallo, hier zijn het 7° en bewolk maar droog.

Willy
waw tof geniet ervan Willy en Mariette

kabar

December heeft voor mij altijd een wrange nasmaak. Op 15.12.2002 is mijn dochter thuis vertrokken en sindsdien hebben we geen contact meer. Ze heeft 4 kinderen die van ons bestaan niet weten. Lig er nog regelmatig van wakker.

Koter

Citaat van: kabar op  1 december 2025, 09:59:59December heeft voor mij altijd een wrange nasmaak. Op 15.12.2002 is mijn dochter thuis vertrokken en sindsdien hebben we geen contact meer. Ze heeft 4 kinderen die van ons bestaan niet weten. Lig er nog regelmatig van wakker.

Dan is dit de ideale tijd om tot een verzoening te komen.

Micmac

Citaat van: kabar op  1 december 2025, 09:59:59December heeft voor mij altijd een wrange nasmaak. Op 15.12.2002 is mijn dochter thuis vertrokken en sindsdien hebben we geen contact meer. Ze heeft 4 kinderen die van ons bestaan niet weten. Lig er nog regelmatig van wakker.

Op veel plaatsen is het zo, als ze je willen zien komen ze vanzelf, doch de meesten hebben een andere dagindeling en kijken niet achteruit en hebben een egoistisch bestaan.

jerryke

Hoop voor haar dat zij dit niet moet meemaken en als dat zo is dan is papa en mama weer goed

Koter

Het is 14 dagen geleden dat Flurk hier nog is geweest, hij zal toch niets aan de hand hebben zeker want dat is niet van zijn gewoonte.

17-11-2025, 10:33:16

stevens-willy

:hi_smiley:   De dag was mooi begonnen met veel zon, maar nu is het maar triestig geen zon en bewolk maar droog met 7°.

Willy

Micmac

1 december 2025, 18:20:32 #10 Laatste wijziging: 1 december 2025, 18:22:23 door Micmac
Citaat van: Koter op  1 december 2025, 14:45:49Het is 14 dagen geleden dat Flurk hier nog is geweest, hij zal toch niets aan de hand hebben zeker want dat is niet van zijn gewoonte.

17-11-2025, 10:33:16

Mathieu is ook al een tijdje vermist,27 oktober 2025, 20:05:46.

Micmac

Nog wat afbeeldingen van de modelbeurs in Genk van afgelopen Weekend, doch op Facebook staat het beter afgebeeld.

https://www.bing.com/images/search?q=modelbeurs+genk&qpvt=modelbeurs+genk&form=IGRE&first=1

jerryke

Citaat van: Micmac op  1 december 2025, 22:39:50Nog wat afbeeldingen van de modelbeurs in Genk van afgelopen Weekend, doch op Facebook staat het beter afgebeeld.

https://www.bing.com/images/search?q=modelbeurs+genk&qpvt=modelbeurs+genk&form=IGRE&first=1
was gisteren ook op het nieuws van TV Limburg

Micmac

barabas

Hier nog een foto van Euromodel Genk 2025