November, de bloedmaand.

Gestart door Koter, 31 oktober 2025, 18:30:17

Vorige topic - Volgende topic

Koter

En we zitten weeral aan november, de voorlaatste maand van het jaar.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Micmac

Goedemorgen, al de hele dag een zachte malse regen om de natuur te besproeien, een zuivere lucht doet je diep ademhalen, doet daar nog wat turnoefeningen bij  en je hebt een glimlach de ganse dag.

stevens-willy

:hi_smiley:   Goedemiddag, Vandaag eren we onze overledene Grootouders, ouders (onze naasten) en in het bijzonder onze dochter.

Willy

Micmac

Goedemiddag, na de Heiligen gisteren gaan we vandaag de overleden onderdanen bezoeken, mensen die al hun wijsheid in het graf hebben meegenomen.
Mij zou het niet verbazen moest men de toekomstige mens gaan chippen om zo de wijsheid en zienswijze van de mens te behouden.
We hebben al een stralende zon en weinig wind, perfect voor een mooie natuurwandeling .

stevens-willy

:hi_smiley:   Goede namiddag, Micmac hier geen zon maar bewolk met tussenpozen van regen. en 13°.

Willy

Micmac

Goedeavond, de jaarmarkten van Scherpenheuvel en Diest zijn alweer voorbij, ook de jaarlijkse stoet trok vandaag rond de basiliek in volle pracht met zeer veel toeschouwers.

Koter

Hier is het nu 13° en volop zon, maar er staat een scherpe wind.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

:hi_smiley:  :hi_smiley:   Hier is het een lekker weertje ket vijftien graden

Willy

stevens-willy

:hi_smiley:   Zonnige morgen 12°.

Willy

barabas

Hier 16°, volop zon & windstil.

stevens-willy

:hi_smiley:   Goede morgen, de zon is weer van de partij en het zijn hier 11°.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Efkes buiten dienst geweest maar nu terug present. De treurbeuk is ondertussen bijna helemaal bruin geworden en begint zijn massa bladeen af te werpen. Ik ga deze keer proberen om het zo wat bij te houden want vorig jaar heb ik het een beetje op zijn beloop gelaten en later kon ik dan met de massa bladeren geen weg meer en heb ze in het voorjaar door de hakselaar gedraaid om het volume wat beperkt te houden. Gisteren terug naar oogarts geweest om de maandelijkse anti-macula spuit te halen en mijn zicht blijkt in orde te zijn zoals het hoort. Hier staat een lekkere zon te stralen maar ik hoop dat het gazon wat opdroogd zodat ik de blaren kan weghalen met de grasmaaier. Dat is gemakkelijker dan bijeenrijven. Tot later en een prettige dag voor iedereen.

barabas

Die maaitechniek gebruik ik hier ook.