Gekke Trump.

Gestart door Koter, 21 september 2025, 14:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Koter

"We kunnen niet langer wachten": Trump eist dat minister van Justitie zijn politieke vijanden vervolgt

De Amerikaanse president Donald Trump heeft zijn minister van Justitie Pam Bondi zaterdag via sociale media opgedragen zijn politieke vijanden te vervolgen. In een post op Truth Social met de aanhef "Pam" zei hij: "We kunnen niet langer wachten, er moet nu gerechtigheid komen."

In het bericht noemt Trump specifiek de Californische senator Adam Schiff, New Yorkse procureur-generaal Letitia James en voormalig FBI-directeur James Comey. Schiff leidde als lid van het Huis van Afgevaardigden de eerste afzettingsprocedure tegen Trump. James spande in 2022 een civiele fraudezaak aan tegen Trump en Comey leidde het onderzoek naar mogelijke banden tussen Trump en Rusland.

En de Amerikaanse bevolking stond er bij en keek er naar.  :Doh3:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Ik vraag me af hoever die gek kan gaan vooraleer men serieus ingrijpt!

Alhoewel ik niet zeker ben dat die wel zo gek is maar eender sluw!

Een narcist is het evenwel zeer zeker!

Koter

Het is toch niet normaal dat 1 persoon alle beslissingen neemt van een heel volk en met betrekking op de hele wereld. Dat kan ik geen democratie noemen.

barabas

Hier heeft Trumpie alvast in het zand gebeten:

Jimmy Kimmel zal opnieuw te zien zijn in de 'Jimmy Kimmel live'-show in de VS. De talkshow werd voor onbepaalde tijd van het scherm gehaald na opmerkingen van presentator Kimmel over de moord op de radicaal-rechtse influencer Charlie Kirk.

Koter

De Amerikaanse president Donald Trump wil nu niet met leiders van de Democraten praten over het afwenden van een 'shutdown' van de Amerikaanse overheid. Hij schrijft op zijn platform Truth Social dat de oppositiepartij met "onzinnige en belachelijke eisen" komt en dat overleg daarom "niet productief" kan zijn.

En nu de democratisch partij verbieden?

barabas

En nu weer dit:

LIVE AMERIKA. Trump schoffeert VN tijdens Algemene Vergadering: "Ik beëindigde zeven oorlogen zonder hulp"

Koter

Citaat van: barabas op 23 september 2025, 20:22:11En nu weer dit:

LIVE AMERIKA. Trump schoffeert VN tijdens Algemene Vergadering: "Ik beëindigde zeven oorlogen zonder hulp"

7 oorlogen in gang gestoken zeker? Ik begin te denken dat de bevolking daar even gek is als hun grote leider.

Koter

Nieuwe zet van dictator Trump

De regering van de Amerikaanse president Donald Trump heeft 26 miljard dollar aan fondsen bevroren die zijn toebedeeld aan door Democraten bestuurde staten. Trump doet dit om de Democraten, die hij verantwoordelijk houdt voor de donderdag ingegane overheidssluiting (shutdown), te straffen.