September, begin van een nieuw schooljaar.

Gestart door Koter, 31 augustus 2025, 12:51:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Op 1 september trekt de jeugd weer massaal naar school.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Wat dat hier gaat worden weet ik ook niet. Hier moete, de schoollopers en studeneten, alsmede alle transport ezr naar toe tussen de werken door. Mijn eigen straat ligt volledig open, ben beniewd hoe dat gaat gaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

We verwelkomen September met drukker verkeer en file's.

Flurk

1 september 2025, 11:47:13 #3 Laatste wijziging: 1 september 2025, 11:53:48 door Flurk
Goede morgen allemaal. In onze straat is het al dagen zo stil niet meer geweest.Het is terug school en de werken voor de kabel zijn gedaan.
Thieuke hou er de moed in he man. Ik zit al 5 jaar verder dan gij en geniet ook nog van mijn dag met de beperkingen eigen aan de leeftijd. Zeker niet gaan stilzitten is de boodschap ..
Prettige maar frisse dag allemaal.

Flurk

2 september 2025, 11:49:02 #4 Laatste wijziging: 3 september 2025, 12:01:47 door Flurk
Goedemorgen allemaal. Blijkbaar is iedereen nog onder de indruk van de eerste schooldag??????? :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op  2 september 2025, 11:49:02Goedemorgen allemal. Blijkbaar is uedereen nog onder de indruk van de eerste schooldag??????? :4_1_72:

Goedemorgen,

Waarom kan een mens niet slim geboren worden ?

Mathieu

Kan me niet van de indruk ontdoen dat er dit jaar veel minder traantjes gevloeid zijn dan andere jaren. Stond aan de schoolpoort en hoor de kinderen bezig. Zegt de ene tegen de ander : Is het dan toch waar , blijkbaar blijft dit jaar alleen de meester maar in dezelfde klas zitten en wij gaan allen hoger.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op  2 september 2025, 17:38:57Kan me niet van de indruk ontdoen dat er dit jaar veel minder traantjes gevloeid zijn dan andere jaren. Stond aan de schoolpoort en hoor de kinderen bezig. Zegt de ene tegen de ander : Is het dan toch waar , blijkbaar blijft dit jaar alleen de meester maar in dezelfde klas zitten en wij gaan allen hoger.

Ja, ze worden hoe langer hoe slimmer. Onze kleindochter, nu in het vijfde, kreeg vandaag de vraag van de meester waar ze zo goed engels heeft geleerd. Van de liedjes vertelde ze hem.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goedemorgen allemaal. Onze zoon is gestopt met onderwijzer en heeft na een jaar extra studie de functie van Preventie-adviseur in een sholengroep. Dat is blijkbaar tegenwoordig nodig om al de problemen op te lossen en drama's te voorkomen.
Vroeger was er "de meester" en die had "altijd" gelijk zonder discutie en dat ik straf gekregen had durfde ik niet zeggen thuis want dan kreeg ik er nog wat bovenop.. Als ik hem hoor spreken over wat tegenwoordig door lagere school leerlingen in twijfel getrokken en bediscuteerd word zowel door leerlingen als ouders....... Hij mag het hebben. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

voormiddag eerst naar de huisdokter geweest met de man, deze namiddag 3 uren met hem in het ziekenhuis gezeten, morgenvoormiddag weer ziekenhuis, net zoals vrijdag  :Doh3:

Koter

Citaat van: jerryke op  3 september 2025, 19:42:13voormiddag eerst naar de huisdokter geweest met de man, deze namiddag 3 uren met hem in het ziekenhuis gezeten, morgenvoormiddag weer ziekenhuis, net zoals vrijdag  :Doh3:

Ja, eens je begint te sukkelen stopt het niet meer. :oops:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Ik heb gisteren mijn laatste bestraling, de vijfde dus, gekregen. Wel was ik 's avonds nu héél draaierig en is mijn bloeddruk nu wel laag: 11,0/6,7. dus hier is het ook niet allemaal OK :(

Groeten aan je man Jerryke van krakende wagen Barabas. Ik duim alvast :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

jerryke

Citaat van: barabas op  3 september 2025, 20:30:04Ik heb gisteren mijn laatste bestraling, de vijfde dus, gekregen. Wel was ik 's avonds nu héél draaierig en is mijn bloeddruk nu wel laag: 11,0/6,7. dus hier is het ook niet allemaal OK :(

Groeten aan je man Jerryke van krakende wagen Barabas. Ik duim alvast :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
merciekes zegt hij en doet de groetjes terug.....nu hij slecht kan lopen profiteert hij een beetje van mij  :Doh3: als de pijnkliniek geen oplossing biedt wordt het opereren

kabar

Citaat van: Flurk op  3 september 2025, 12:13:20Goedemorgen allemaal. Onze zoon is gestopt met onderwijzer en heeft na een jaar extra studie de functie van Preventie-adviseur in een sholengroep. Dat is blijkbaar tegenwoordig nodig om al de problemen op te lossen en drama's te voorkomen.
Vroeger was er "de meester" en die had "altijd" gelijk zonder discutie en dat ik straf gekregen had durfde ik niet zeggen thuis want dan kreeg ik er nog wat bovenop.. Als ik hem hoor spreken over wat tegenwoordig door lagere school leerlingen in twijfel getrokken en bediscuteerd word zowel door leerlingen als ouders....... Hij mag het hebben. :smil414ae0fb30e96:
De zoon van mijn zus, burgemeester van Diest, stond in het onderwijs en is nu ook preventieadviseur. Trouwens, ik heb dat diploma ook.

Flurk

Goede morgen allemaal. Blijkbaar ben ik niet alleen met mijn miserikes . aan iedereen goede moed en probeer er toch maar het beste uit te halen.
Wat orde en discipline betreft.
Is dateer ook nog uit de tijd dat "de meester" altijd gelijk had. Daarna ben ik sergeant Para-Commando geweest en toen had "ik" altijd gelijk.Later ben ik getrouwd en heb ik mijn stokje overgedragen aan mijn madam en nu heeft "zij" altijd gelijk.
Van aanpassing gesproken.... :smil414ae0fb30e96:  :4_1_72: