Juli, de schoolvakantie begint.

Gestart door Koter, 1 juli 2025, 00:48:11

Vorige topic - Volgende topic

barabas

Citaat van: Flurk op  4 juli 2025, 13:06:45Goede morgen allemaal. De zoon en zijn gezin hebben deze avond een feestje in elkaar gestoken om onze 60 ste huwelijksverjaardag te vieren. Dus ik moet vandaag noch koken noch afwassen....Joepieeee. :4_1_72:

Proficiat Koeketien & Flurk  :Champers:  :Champers:

stevens-willy

:hi_smiley:   Proficiat Flurk & koeketien,

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Drastische weersverandering op enkele uren....Hier is het grijs ,16° fris, lichte wind en hevige regen onderweg zoals ik juist kan lezen. Maak het gezellig vandaag hé.

barabas

Hier exact hetzelfde grijs en 17°, die hevige regen mag komen :e_cross_20:

jerryke

Citaat van: barabas op  6 juli 2025, 11:58:17Hier exact hetzelfde grijs en 17°, die hevige regen mag komen :e_cross_20:
hier ook nu 17° en al een tijdje of het regen is weet ik wij zeggen daar muggenpis tegen ;D

barabas

Hier regent het nu al vanaf 10.30 niet hevig maar wel vrij behoorlijk.

Koter

Hier is het nu gestopt met regenen, maar wel fris 15°.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Hier heeft het vandaag de hele dag geregend. In Kessenich is het vanmiddag gestopt en zolang de kermis atracties open waren heeft het geen drup geregend, nadien wel de schade ingehaald.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  7 juli 2025, 02:07:58Hier heeft het vandaag de hele dag geregend. In Kessenich is het vanmiddag gestopt en zolang de kermis atracties open waren heeft het geen drup geregend, nadien wel de schade ingehaald.

goed morgen 15° en regen

kabar

Goeie morgen. Beetje kil hier en klein beetje muggepis maar ... ik kan terug gaan wandelen.

Flurk

Goede morgen allemaal. Onze zoon en zijn eega vonden het hier te nat en zijn deze morgen vertrokken naar Ijsland. Ik hoop voor hen dat het weer daar beter is want hier regent het constant bij 16°. Ik ga nu de laatste en definitieve poging doen om de honden buiten te krijgen om hun boodschap te doen. Ze houden geen van de twee van nat. Dus kak of gene kak;;;;de pot op.
.

Mathieu

Goede namiddag. Hier schijnt op dit moment de zon weer maar toen ik van de voetverzorgster terug kwam viel het met bakken uit de lucht.En kamaraad hopelijk heb je ze toch buiten gekregen. Onze kat die loopt de hele dag in de regen en als ze dan volgens haar eigen nat genoeg is komt ze aan de achterdeur zagen om binnen te komen. En eens binnen blijft ze staan gelijk een standbeeld om te zeggen dat het hoog tijd is om haar af te vegen. Eens dat gedaan wil ze binnen de twee minuten terug naar buiten en het senario  herhaald zich weer en de grote dommerik ben ik want ik speel dat telkens mee.

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Flurk op  7 juli 2025, 12:03:59Goede morgen allemaal. Onze zoon en zijn eega vonden het hier te nat en zijn deze morgen vertrokken naar Ijsland. Ik hoop voor hen dat het weer daar beter is want hier regent het constant bij 16°. Ik ga nu de laatste en definitieve poging doen om de honden buiten te krijgen om hun boodschap te doen. Ze houden geen van de twee van nat. Dus kak of gene kak;;;;de pot op.
.

En onze dochter vond het niet nat genoeg en is met man en dochtertje op cruise in de middelandse zee. Ik heb hen zondag gaan afzetten in Zaventem waar ze het vliegtuig naar Rome hebben genomen en daar aan boord zijn gegaan van hun schip. Vandaag zijn ze aangemeerd in Palermo op Sicilie waar ze een uitstap kunnen doen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

goede morgen, hier is het 11° en regenachtig

Micmac

Good Morning, 14° en volle zon.