Juli, de schoolvakantie begint.

Gestart door Koter, 1 juli 2025, 00:48:11

Vorige topic - Volgende topic

Koter

Citaat van: Flurk op 26 juli 2025, 12:25:39Goede morgen allemaal.
Koter bedankt voor de tip. Mijn zoon heeft een tijd geleden een nieuwe PC voor mij geïnstalleerd bi hem thuis. Blijkbaar heeft hij foto's die hij had op deze PC overgezet in de map van ons Koeketien zonder daar iets van te zeggen. Dus ben ik in de verschillende mappen gaan delven en inderdaad......daar zitten ze. Het verbaasd me echter wel dat die van MSN daar aankunnen... Is dat een lek? Kunnen die nog aan andere files ??? Kan ik dat vermijden??? Ik stel me dus een hele hoop vragen.
In ieder geval nog een dank.

Hij zal Microsoft de toelating hebben gegeven om achter afbeeldingen te zoeken op de pc. Normaal denk ik niet dat ze aan tekstbestanden zullen kunnen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen deze morgen. Hier is het momenteel rustig weer en weinig passage. Ik heb gisteren na 60 jaar een definitief punt gezet achter beeldhouwen. Mijn beitels liggen nu bij iemand anders. Door Artritis kon ik het gereedschap niet meer in mijn handen houden. Ik hoop dat hij er zoveel plezier aan beleefd dan ik gehad heb. Het deed wel pijn toen ik deze morgen in mijn atelier kwam en die lege bank zag staan.

Flurk

Juist gedaan met afdrogen en veranderen van kleding wegens kloddernat.Omdat het niet zo ver is ben ik tevoet naar de bakker geweest.Ik was amper een meter buiten toen de eerste druppels vielen en kon niet meer terug binnen omdat de winkel vol stond dus ben ik in volle stortbui naar huis gelopen. Het water stond in mijn schoenen omdat ik door plassen moest en het water dat op mijn hoofd viel liep langs mijn lichaam ook mijn schoenen in. Ik hoop dat dit geluk brengt en geen verkoudheid.😩😩

jerryke

Citaat van: Flurk op 27 juli 2025, 13:29:58Juist gedaan met afdrogen en veranderen van kleding wegens kloddernat.Omdat het niet zo ver is ben ik tevoet naar de bakker geweest.Ik was amper een meter buiten toen de eerste druppels vielen en kon niet meer terug binnen omdat de winkel vol stond dus ben ik in volle stortbui naar huis gelopen. Het water stond in mijn schoenen omdat ik door plassen moest en het water dat op mijn hoofd viel liep langs mijn lichaam ook mijn schoenen in. Ik hoop dat dit geluk brengt en geen verkoudheid.😩😩
hier al de hele morgen bewolkt, zo zonder paraplu naar buiten raad ik niemand aan want er kan hier of daar een druppeltje vallen

Micmac

De feesten in molenbeersel zijn nog droog.

Flurk

Goedemorgen allemaal. Ik heb de indruk dat het Allerzielen is aan het weer te zien. :smil414ae0fb30e96:

barabas

Nu is het hier maar 17° en het heeft deze nacht wat geregend.

Flurk

Goede morgen allemaal. Momenteel is het hier zo wat half en half met het weer. Blijkbaar weet het nog no-iet wat het gaat doen.
Pechbericht deze morgen van de bank. Mijn oud mobieltje moet vervangen worden omdat het nog op iOS15 werkt en waardoor ik vanaf september geen betalingen meer kan doen met dat ding. Dus zoon geraadpleegd en die heeft een 2de hands mobieltje gevonden aan een schappelijke prijs en in goede staat. Meer moet dat op mijn leeftijd niet zijn want binnen afzienbare tijd weet ik misschien niet meer wat het is als ik het zie liggen... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Mathieu

Maat goede namiddag en zo zullen er noh wel mensen zijn vrees ik. Dat moderne gedoe kunnen wij gewoon niet meer volgen en dat is nu eenmaal zo. Heb een nieuwe wagen gekocht, rij er al drie maanden bij maar alles wordt via computer verwerkt en daar ken ik de ballen niet van. Maar we rijden nog en dus niets zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Hier is al behoorlijk wat regen gevallen.

barabas

Hier ook, 5,8L/M² om precies te zijn.

Perfect voor mijn gazon dat ik gisteren terug bemestte.