Juli, de schoolvakantie begint.

Gestart door Koter, 1 juli 2025, 00:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op 22 juli 2025, 11:28:50Goede morgen allemaal. Gelukkig voor de tuin hebben we gisteren enkele flinke stortbuien gekregen. Voor vandaag mogen ze dat achterwege laten.
Hou het leuk vandaag hé.
stortbuien  :Doh3: ...wij hier 2x 7 druppeltjes

Micmac

Goedemiddag, hier weinig regen met tussenpozen doch slechts 24°.

barabas

Hier heeft het gisteren flink geonweerd en geregend.

Vandaag al 3 flinke stortbuien!

Flurk

Goedenavond allemaal. Hier is het zowat afwisselend nat en droog mr toch met de hondjes droog thuisgeraakt. Onze zoon komt d-straks terug van 2 weken Ijsland. Machtige landschappen, prachtige wandelingen en vriendelijke mensen. Een aanrader voor iemand die eens "niet" in de zon wil liggen, alhoewel ze daar ook dagen met 14° gehad hebben. 

Micmac

Eindelijk een zomerakkoord, maar er moet nog een winterakkoord komen met speciale staatsinkomsten.
Zo is België eigenlijk failliet en heeft nu heel wat extra kosten.
De regering heeft nu beloofd om de personenbelastingen niet te verhogen.
Ze gaan dus overal anders zoveel mogelijk geld uitslaan.
Misschien terug TV taks, autoradio taks en jaarlijkse te kopen fietsplaat ook terug invoeren?
Een extra maandelijkse belasting voor gezinnen zonder kinderen (negatief kindergeld dus).
Een extra taks voor autostilstand enzv.

Flurk

Citaat van: Micmac op 23 juli 2025, 00:10:07Eindelijk een zomerakkoord, maar er moet nog een winterakkoord komen met speciale staatsinkomsten.
Zo is België eigenlijk failliet en heeft nu heel wat extra kosten.
De regering heeft nu beloofd om de personenbelastingen niet te verhogen.
Ze gaan dus overal anders zoveel mogelijk geld uitslaan.
Misschien terug TV taks, autoradio taks en jaarlijkse te kopen fietsplaat ook terug invoeren?
Een extra maandelijkse belasting voor gezinnen zonder kinderen (negatief kindergeld dus).
Een extra taks voor autostilstand enzv.
Stop MicMac.....Ge brengt de regering op slechte gedachten. Goede natte iets te frisse morgen allemaal.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede avond het weer ziet hier maar grijs uit.
Dadelijk ga ik met de schoonzoon en de dochter mosselen eten te Heers, Mariette die macht dat niet als ze dat eet heeft ze een uitslag, ze neemt schapies in duivel sous.
Zo dat was het dan weer, tot later.

Willy

Micmac

Goedeavond , hier regen aan 3mm/h per m².

barabas

Vandaag hier geen druppel gevallen.

Flurk

Goed zonnige mogen allemaal. Gisteren de hele show met donder bliksem en 3 vette stortbuien over ons gekregen. Ik hoop dat het vandaag over blijft want ik zou iets moeten snoeien.?????? Wily niet te zat naar huis hé.. :4_1_72:

Flurk

25 juli 2025, 12:00:45 #85 Laatste wijziging: 25 juli 2025, 13:33:57 door Flurk
Vraagje aan PC specialisten;
Als ik mijn scherm open krijg ik een heel klein vakje links onderaan. MSN.
Als ik daar op klik krijg ik verschillende kadertje met o.a nieuws en raar maar waar.. Foto's van ons gezin die ik vroeger genomen heb met een camera met filmrolletje en die nooit op mijn PC gezet zijn....
HOE KOMEN DIE DAARAAN?????? :c_bang_20:  :c_bang_20:

Micmac

25 juli 2025, 16:16:08 #86 Laatste wijziging: 25 juli 2025, 22:11:40 door Micmac
Citaat van: Flurk op 25 juli 2025, 12:00:45Vraagje aan PC specialisten;
Als ik mijn scherm open krijg ik een heel klein vakje links onderaan. MSN.
Als ik daar op klik krijg ik verschillende kadertje met o.a nieuws en raar maar waar.. Foto's van ons gezin die ik vroeger genomen heb met een camera met filmrolletje en die nooit op mijn PC gezet zijn....
HOE KOMEN DIE DAARAAN?????? :c_bang_20:  :c_bang_20:

Alle foto's die met je gsm genomen zijn kunnen op je windows pc te voorschijn komen via Google galerij of Foto's als je gsm verbonden is met je pc.
Google weet meer van je dan je zelf zou denken, het is gewoon een opslagtrukje en kan geen kwaad.

Flurk

25 juli 2025, 22:07:52 #87 Laatste wijziging: 25 juli 2025, 22:14:17 door Flurk
Citaat van: Micmac op 25 juli 2025, 16:16:08
Citaat van: Flurk op 25 juli 2025, 12:00:45Vraagje aan PC specialisten;
Als ik mijn scherm open krijg ik een heel klein vakje links onderaan. MSN.
Als ik daar op klik krijg ik verschillende kadertje met o.a nieuws en raar maar waar.. Foto's van ons gezin die ik vroeger genomen heb met een camera met filmrolletje en die nooit op mijn PC gezet zijn....
HOE KOMEN DIE DAARAAN?????? :c_bang_20:  :c_bang_20:

Alle foto's die met je gsm genomen zijn kunnen op je windons pc te voorschijn komen via Google galerij als je gsm verbonden is met je pc.
Google weet meer van je dan je zelf zou denken, het is gewoon een opslagtrukje en kan geen kwaad.
MicMac bedankt maar dat is geen antwoord op mijn vraag hoor.
Daarom verbaasd het me dat die foto's "niet" met een Gsm genomen zijn maar met een "reflexcamera" en een "filmrolletje". Zelfs foto's die mijn zoon op die manier genomen heeft en die ik nog nooit gezien had staan plots op MSN op "mijn" PC.,en nee die is niet verbonden ,met die van mijn zoon/     Beangstigend.........Dan kunnen die ook bij U terechtkomen......De enige mogelijkheid is dat die gasten ergens toegang gevonden hebben tot de fotowinkel die de foto's toen ontwikkeld heeft.???????????????
Of heeft iemand een ander idee???

Koter

Citaat van: Flurk op 25 juli 2025, 22:07:52
Citaat van: Micmac op 25 juli 2025, 16:16:08
Citaat van: Flurk op 25 juli 2025, 12:00:45Vraagje aan PC specialisten;
Als ik mijn scherm open krijg ik een heel klein vakje links onderaan. MSN.
Als ik daar op klik krijg ik verschillende kadertje met o.a nieuws en raar maar waar.. Foto's van ons gezin die ik vroeger genomen heb met een camera met filmrolletje en die nooit op mijn PC gezet zijn....
HOE KOMEN DIE DAARAAN?????? :c_bang_20:  :c_bang_20:

Alle foto's die met je gsm genomen zijn kunnen op je windons pc te voorschijn komen via Google galerij als je gsm verbonden is met je pc.
Google weet meer van je dan je zelf zou denken, het is gewoon een opslagtrukje en kan geen kwaad.
MicMac bedankt maar dat is geen antwoord op mijn vraag hoor.
Daarom verbaasd het me dat die foto's "niet" met een Gsm genomen zijn maar met een "reflexcamera" en een "filmrolletje". Zelfs foto's die mijn zoon op die manier genomen heeft en die ik nog nooit gezien had staan plots op MSN op "mijn" PC.,en nee die is niet verbonden ,met die van mijn zoon/     Beangstigend.........Dan kunnen die ook bij U terechtkomen......De enige mogelijkheid is dat die gasten ergens toegang gevonden hebben tot de fotowinkel die de foto's toen ontwikkeld heeft.???????????????
Of heeft iemand een ander idee???

Ben je zeker dat je die foto's nooit op uw pc hebt gezet?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal.
Koter bedankt voor de tip. Mijn zoon heeft een tijd geleden een nieuwe PC voor mij geïnstalleerd bi hem thuis. Blijkbaar heeft hij foto's die hij had op deze PC overgezet in de map van ons Koeketien zonder daar iets van te zeggen. Dus ben ik in de verschillende mappen gaan delven en inderdaad......daar zitten ze. Het verbaasd me echter wel dat die van MSN daar aankunnen... Is dat een lek? Kunnen die nog aan andere files ??? Kan ik dat vermijden??? Ik stel me dus een hele hoop vragen.
In ieder geval nog een dank.