Juli, de schoolvakantie begint.

Gestart door Koter, 1 juli 2025, 00:48:11

Vorige topic - Volgende topic

stevens-willy

:hi_smiley:   Hier zijn het terug 40°, niet goed voor buiten te komen, ik ben nu ook gebonden aan de TV.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op  2 juli 2025, 17:01:44:hi_smiley:   Hier zijn het terug 40°, niet goed voor buiten te komen, ik ben nu ook gebonden aan de TV.

Willy

Het zal voorlopig de laatste dag zijn met die extreme temperaturen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  2 juli 2025, 17:27:04
Citaat van: stevens-willy op  2 juli 2025, 17:01:44:hi_smiley:   Hier zijn het terug 40°, niet goed voor buiten te komen, ik ben nu ook gebonden aan de TV.

Willy

Het zal voorlopig de laatste dag zijn met die extreme temperaturen.
hier begint de wind op te komen en er zijn een paar wolken te zien wat een ietsie pitsie donkerder zijn

Micmac

barabas

Hier is het nu 21°, twee uur geleden nog 36°.

Wat gerommel gehoord in de verte en een paar druppels water :(

barabas

Citaat van: Flurk op  2 juli 2025, 12:17:52Hier bij ons in Hofstade heeft gisterenavond tot in de nacht een helicopter over het domein gevlogen. Blijkbaar is er een jonge man vermist. Deze morgen vroeg werd de zoekactie herbegonnen maar blijkbaar is er nog geen nieuws want de heli vliegt nog steeds rond. In afwachting is het hele domein, bos en zwemvijver afgesloten voor het publiek.
Laat ons hopen dat hij terecht komt...

Helaas fataal afgelopen blijkbaar, een echt drama voor de nabestaanden.

jerryke

goede morgen, momenteel is het hier 14°....gisteren een buitje en wat gerommel en dat was het maar na dat buitje was het wel goed afgekoeld

Micmac

Goedemorgen, eindelijk terug Belgisch weer.

Flurk

Goedemorgen allemaal. Erg voor de familie van die jongen. Ik begrijp wel niet waarom hij in het water moest zijn om friet te gaan halen, want dat is hogerop aan het staketsel , dus de tegenovergestelde kant op.???????

Koter

Jullie zullen mij nu wel missen he? ;D

Micmac

Citaat van: Koter op  3 juli 2025, 12:56:41Jullie zullen mij nu wel missen he? ;D

Mail die sneeuwman maar door, heb er net zo eentje nodig in het midden van de living.

Flurk

Goede morgen allemaal. De zoon en zijn gezin hebben deze avond een feestje in elkaar gestoken om onze 60 ste huwelijksverjaardag te vieren. Dus ik moet vandaag noch koken noch afwassen....Joepieeee. :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 juli 2025, 13:06:45Goede morgen allemaal. De zoon en zijn gezin hebben deze avond een feestje in elkaar gestoken om onze 60 ste huwelijksverjaardag te vieren. Dus ik moet vandaag noch koken noch afwassen....Joepieeee. :4_1_72:
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren erbij .... zeker nog goed genieten

Koter

Citaat van: Flurk op  4 juli 2025, 13:06:45Goede morgen allemaal. De zoon en zijn gezin hebben deze avond een feestje in elkaar gestoken om onze 60 ste huwelijksverjaardag te vieren. Dus ik moet vandaag noch koken noch afwassen....Joepieeee. :4_1_72:

Proficiat Flurk & koeketien.  :Champers:

Micmac

Proficiat Flurk & koeketien, doe er nog maar wat jaartjes bij.