Juni, de laatste schoolmaand.

Gestart door Driver, 31 mei 2025, 13:06:05

Vorige topic - Volgende topic

barabas

Wat betreft mijn reis perikelen:

Ik ben nu aangekomen in Hausach, Zwarte Woud tot dinsdag en dan naar huis. Woensdag "mag" ik op consult in ziekenhuis voor de resultaten van een prostaat punctie die eind mei uitgevoerd is  :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Schoon Willy, het doet me terugdenken aan de tijd dat ik in Zonhoven in de Ekkersputstraat woonde, bij de Fraters naar school ging en uren speelden op den Teut. Allemaal voorbij maar wel een schone herinnering. :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:

Flurk

Prof en Jerryke, soigneer jullie maar goed hoor dat het niet verder loopt. Van die kwalen die ik hier lees heb ik tot nu toe gelukkig nog geen last en van mijn darmen ook niet want die zijn voor het grootste gedeelte naar het medisch afval en vervangen door een plastieken puntzak en ik kan ook niet meer anaal verkracht worden....   :4_1_72: 

jerryke

goede morgen iedereen, hier is het al 17°

Flurk

Goede morgen allemaal. Juist terug van zeker 50 meter aanschuiven in volle zon bij de enige bakker in ons dorp. Het enige verschil met de Palestijnen was dat ik hier niet in de rug geschoten werd en eten mee naar huis kon brengen. Vive la Belgique  :4_1_201:

Micmac

De Vis en Folklore dagen in Mariekerke waren alweer fantastish.

https://www.mariekerke.be/folklore/index.php

Flurk

Goede morgen allemaal. Is het bij jullie ook al 27°.?
Deze morgen naar de dierenarts in Mechelen geweest voor onze Chihuahua Jef zijn jaarlijks spuitje. Een ramp. Gelukkig dat het nog aan de rand was want nu heb ik over heen en terug 9 km. maar 40 Minuten gedaan. Somers heeft het nodige gedaan om Mechelen zo onaantrekkelijk mogelijk te maken voor de auto en blanken, en blijkbaar slaagt hij daar heel goed in. Als ik er niet persé moet zijn blijf ik er buiten. In de binnenstad moet je te voet ogen rondom hebben om de fietsers die rijden waar en hoe ze willen te ontwijken. Het lijkt daar ook meer en meer op een buitenwijk van Rabat.

jerryke

Citaat van: Flurk op 30 juni 2025, 13:11:40Goede morgen allemaal. Is het bij jullie ook al 27°.?

Lanaken, Vlaanderen

Aanstaand: Extreem hoge temperatuur - Oranje

Huidig weer
12:11

Zonnig
28°C
Zonnig Gevoelstemperatuu ‎32°
Het wordt zonnig. Maximumtemperatuur 32°.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 30 juni 2025, 15:38:14Ik bied meer, 13 u 35; 29°
bied over  ;D

Lanaken, Vlaanderen

Huidig weer 13:39
Zonnig 30°C
Zonnig
Gevoelstemperatuur 34°

jerryke

Citaat van: jerryke op 30 juni 2025, 15:41:04
Citaat van: Koter op 30 juni 2025, 15:38:14Ik bied meer, 13 u 35; 29°
bied over  ;D

Lanaken, Vlaanderen

Huidig weer 13:39
Zonnig 30°C
Zonnig
Gevoelstemperatuur 34°
bied nog hoger  :Doh3:
Lanaken, Vlaanderen

Huidig weer  17:31

Zonnig 32°C

Gevoelstemperatuur  ‎36°

Flurk

Tof dat de zoon terug OK is... :a_thumbsup_20: Prof, geniet ervan hé maar hou het voorzichtig op de baan.;;;;