Juni, de rozen maand,

Gestart door Micmac, 1 juni 2024, 00:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: Flurk op  8 juni 2024, 22:33:46Ik ben het ondertussen al 59 jaar en ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Vandaag zoals de tijd en de mentaliteit van de jeugd is zou ik er een knoop inleggen.

Datdoewelzeer... die knoop :smil414ae0fb30e96:

Maar nu serieus, ik versta u perfect!

kabar

Ik ben een gelukkig mens: ben de trotse vader van een prachtzoon die vandaag 48 jaar wordt.

jerryke

Citaat van: kabar op  9 juni 2024, 10:26:29Ik ben een gelukkig mens: ben de trotse vader van een prachtzoon die vandaag 48 jaar wordt.
goede morgen, en ik gisteren maar op de tv kijken of ik je nergens op de omloop van de koers zag staan  ;D

Flurk

Citaat van: barabas op  9 juni 2024, 00:55:52
Citaat van: Flurk op  8 juni 2024, 22:33:46Ik ben het ondertussen al 59 jaar en ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Vandaag zoals de tijd en de mentaliteit van de jeugd is zou ik er een knoop inleggen.

Datdoewelzeer... die knoop :smil414ae0fb30e96:

Maar nu serieus, ik versta u perfect!
Prof, dat hangt af van de verpleegster die die knoop moet ontwarren.... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

Ziezo, stembureel binnen en buiten op enkele minuten. Plicht gedaan en zoals altijd "voor de goei" gestemd............wie dat ook mogen zijn ... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goedemorgen allemaal van uit ons beregend dorpje. Als ik het goed voorheb kan Decroo theoretisch nog steeds een Vivaldi II op de been brengen vermits NVA EN VB samen geen meerderheid +1 hebben. Welliswaar met 9 partijen maar at was de vorige keer ook geen probleem mat voor hem/ :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Eindelijk nog eens regen, de zon is mogelijk op verlof.

Flurk

Citaat van: Micmac op 10 juni 2024, 13:50:07Eindelijk nog eens regen, de zon is mogelijk op verlof.
De Prof heeft ze meegenomen..... :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 10 juni 2024, 17:46:13
Citaat van: Micmac op 10 juni 2024, 13:50:07Eindelijk nog eens regen, de zon is mogelijk op verlof.
De Prof heeft ze meegenomen..... :smil414ae0fb30e96:
iemand de telefoonnummer van de prof, dan kunnen wij hem bellen en zeggen dat hij terug moet komen en zeker de zon mee terug brengen

Flurk

Zonnig morgen allemaal. Voor mij had het vandaag mogen regenen, ik kan deze namiddag toch niet meer buiten. Om 13 uur op de tafel bij de Grote Blanke Tovenaar om mijn maandelijkse anti macula-spuit in mijn oog en dan zie ik derest van de dag toch niets maar.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede namiddag, het is van daag de H. Barnabas.

Willy

Micmac

Citaat van: stevens-willy op 11 juni 2024, 17:30:50:hi_smiley:   Goede namiddag, het is van daag de H. Barnabas.

Willy

Welke idioot heeft die heilig verklaard. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Goede morgen allemaal. Vandaag het eerste werk was water uit de kelder pompen. En het was aanzienlijk minder dan de vorige dagen en dus gaan we de goede kant op.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: stevens-willy op 11 juni 2024, 17:30:50:hi_smiley:   Goede namiddag, het is van daag de H. Barnabas.

Willy
En wie mag dat nu weer zijn.??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Zicht is terug OK en het regent niet.Vermits het gisteren niet kon is het vandaag Carrefourdag. Tot straks.