APRIL, de grillige maand.

Gestart door Micmac, 31 maart 2024, 23:30:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goedenavond Flurk........................ Goede nacht Flurk. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 10 april 2024, 21:19:44Goedenavond Flurk........................ Goede nacht Flurk. :smil414ae0fb30e96:
slaapwel Flurk  ;D

barabas

Citaat van: jerryke op 10 april 2024, 21:47:21
Citaat van: Flurk op 10 april 2024, 21:19:44Goedenavond Flurk........................ Goede nacht Flurk. :smil414ae0fb30e96:
slaapwel Flurk  ;D
Braaf schaapjes tellen Flurk :biggrinumbrella1:

Flurk

Goede morgen Frutterkes en Frutterinekes. Momenteel regent het hier al een tijdje. Gisteren mijn gazon nog eens op maat gezet. Buurman had geen goesting voor het zijne. Hij ging dat vandaag doen, dus is hij er aan voor zijn moeite.
Deze namiddag weer naar de ogenprikker en spuit van € 650 plus behandeling, dus weeral de rest van den dag mijn zicht kwijt.Ik heb al eens met lotgenoten gesproken en de vraag gesteld of ze ons niet aan het lijntje hielden . Blijkbaar waren en nog van dat gedacht. Voorstel om tweede opinie is afgekletst omdat die wereld blijkbaar heel solidair is en dat geen enkele dokter een collega gaat tegenspreken en zijn inkomen in het gedrang brengen. Is die solidariteit nu wat "De eed van Hypocrates" genoemd word? Komt het woord " hypocriet" daar toevallig niet van???
 

Mathieu

Citaat van: Flurk op 10 april 2024, 21:19:44Goedenavond Flurk........................ Goede nacht Flurk. :smil414ae0fb30e96:

Goede morgen en hopelijk gezond en uit geslapen terug wakker geworden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En ook een goede morgen aan elkeen die het leest. Nog geen regen hier, maar de kille wind is wel aanwezig. Je weet op de duur niet meer wat je moet aantrekken als je naar buiten wil.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Flurk op 11 april 2024, 12:32:45Goede morgen Frutterkes en Frutterinekes. Momenteel regent het hier al een tijdje. Gisteren mijn gazon nog eens op maat gezet. Buurman had geen goesting voor het zijne. Hij ging dat vandaag doen, dus is hij er aan voor zijn moeite.
Deze namiddag weer naar de ogenprikker en spuit van € 650 plus behandeling, dus weeral de rest van den dag mijn zicht kwijt.Ik heb al eens met lotgenoten gesproken en de vraag gesteld of ze ons niet aan het lijntje hielden . Blijkbaar waren en nog van dat gedacht. Voorstel om tweede opinie is afgekletst omdat die wereld blijkbaar heel solidair is en dat geen enkele dokter een collega gaat tegenspreken en zijn inkomen in het gedrang brengen. Is die solidariteit nu wat "De eed van Hypocrates" genoemd word? Komt het woord " hypocriet" daar toevallig niet van???
 
Flurkske mijn schoonzuster krijgt die spuit ook al enkele jaren, en die ziet er ook iedere keer vanaf

Mathieu

Heb zelf ook verschillende keren een spuit gekregen in mijn beide ogen. Als er dan gevraagd werd waarom dat nodig was kreeg ik als antwoord of wil je binnen enkele jaren niet meer zien? Geen commentaar meer gegeven en van verleden jaar krijg ik die niet meer. Moet wel zeggen dat ik super oog heb en een ander niks. De super is nu op dit moment, onlangs controle gehad, is nog steeds super goed en wel 98.2 procent ( echter) en de andere is de slapjanus amper nog 30 procent zicht. Maar de twee ogen vangen alles nog heel goed op.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Ïk heb gelukkig gisteren ook gemaaid alhoewel er nog niet veel afkwam. Ook mijn dak ontmost want dat was nodig.

Flurk

Citaat van: barabas op 11 april 2024, 13:04:55Ïk heb gelukkig gisteren ook gemaaid alhoewel er nog niet veel afkwam. Ook mijn dak ontmost want dat was nodig.
Bedankt om me een het afdak van de carport te doen denken Prof. Dat mag ook eens afgeschrobt worden. Maar dat zal iets voor morgen zijn, als ik het weeral niet vergeet. :biggrinumbrella1:

jerryke

Goeiemorgen .... potdorie wat is het hier stil  ;D

kabar

Goeie morgen. Gisteren het gras afgedaan en het onkruid tussen de klinkers weggebrand. Nu ben ik zo stijf als een hark: alles doet zeer!

jerryke

Citaat van: kabar op 12 april 2024, 10:10:49Goeie morgen. Gisteren het gras afgedaan en het onkruid tussen de klinkers weggebrand. Nu ben ik zo stijf als een hark: alles doet zeer!
een goed warm(broebel)bad kan wonderen doen ofwel algipan smeren

Flurk

Goedemorgen allemaal. Wij hebben hier een waterzonnetje en 14° momenteel. Ik ga wachten tot deze namiddag om op mijn knieën tussen de struiken te kruipen; het is nog te nat. Een paar kleine karwijtjes zijn hier wel altijd te vinden.
Oeps; Koeketien heeft meegelezen en ik heb al direct order gekregen om het koerke te schuren.  :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier al een lekkere 17°. Laat ze maar doen zou ik zeggen, hetgeen we gehad hebben nemen ze ons niet meer af.Maak er dus een leuke dag van want volgende week is het weer gedaan.