APRIL, de grillige maand.

Gestart door Micmac, 31 maart 2024, 23:30:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 april 2024, 14:57:43
Citaat van: barabas op  3 april 2024, 22:38:10Nu ook veel rukwinden
Raar woord Prof...... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:   :4_1_72:

ja ik had er ook al een slecht gedacht bij  :LOL:

xofie

ik had 10.000euro van mijn Belgische Bank overgezet op mijn Spaanse, op de Belgische waren ze er af en op de Spaanse stonden ze niet, dat was effekes zweten hoor, dus wij naar de Spaanse bank met de bewijzen en na een bibberend half uurtje hadden ze ze gevonden, al een geluk ik had een hele boel narigheid voorzien

barabas


Flurk

Goede morgen allemaal. Goed weer is toch anders hoor; Allé in mijn gedacht toch.
Ik zit met een verkoudheid . Koeketien , die alles weet en dan nog beter ook, zegt dat het van de wind komt maar ik heb in de wind niets gedaan. :smil414ae0fb30e96:
Probeer er toch een leuke dag van te maken hé... :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 april 2024, 12:22:07Goede morgen allemaal. Goed weer is toch anders hoor; Allé in mijn gedacht toch.
Ik zit met een verkoudheid . Koeketien , die alles weet en dan nog beter ook, zegt dat het van de wind komt maar ik heb in de wind niets gedaan. :smil414ae0fb30e96:
Probeer er toch een leuke dag van te maken hé... :4_1_201:
inderdaad want hier is het weer nat  :Doh3:

Micmac

5 april 2024, 17:19:05 #20 Laatste wijziging: 5 april 2024, 17:24:17 door Micmac
Citaat van: Flurk op  5 april 2024, 12:22:07Goede morgen allemaal. Goed weer is toch anders hoor; Allé in mijn gedacht toch.
Ik zit met een verkoudheid . Koeketien , die alles weet en dan nog beter ook, zegt dat het van de wind komt maar ik heb in de wind niets gedaan. :smil414ae0fb30e96:
Probeer er toch een leuke dag van te maken hé... :4_1_201:

Zit er ook mee,een halsstuk helpt.

barabas

Citaat van: Flurk op  5 april 2024, 12:22:07Goede morgen allemaal. Goed weer is toch anders hoor; Allé in mijn gedacht toch.
Ik zit met een verkoudheid . Koeketien , die alles weet en dan nog beter ook, zegt dat het van de wind komt maar ik heb in de wind niets gedaan. :smil414ae0fb30e96:
Probeer er toch een leuke dag van te maken hé... :4_1_201:

Misschien tegen de wind in?!

Mathieu

Citaat van: Flurk op  5 april 2024, 12:22:07Goede morgen allemaal. Goed weer is toch anders hoor; Allé in mijn gedacht toch.
Ik zit met een verkoudheid . Koeketien , die alles weet en dan nog beter ook, zegt dat het van de wind komt maar ik heb in de wind niets gedaan. :smil414ae0fb30e96:
Probeer er toch een leuke dag van te maken hé... :4_1_201:

Zou dat over gewaaid zijn van hier maat??????? Normaal en zeker de laatste 10 jaar ben ik aan het hoesten vanaf half october tot en met de maand maart. Dit jaar, en dus zeker niet, hard roepen, heb ik nog geen enkele hoestbui gehad, en toch niets ingenomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

6 april 2024, 20:57:13 #23 Laatste wijziging: 8 april 2024, 12:33:02 door Flurk
Citaat van: barabas op  5 april 2024, 20:17:52
Citaat van: Flurk op  5 april 2024, 12:22:07Goede morgen allemaal. Goed weer is toch anders hoor; Allé in mijn gedacht toch.
Ik zit met een verkoudheid . Koeketien , die alles weet en dan nog beter ook, zegt dat het van de wind komt maar ik heb in de wind niets gedaan. :smil414ae0fb30e96:
Probeer er toch een leuke dag van te maken hé... :4_1_201:
[/quote

Misschien tegen de wind in?!
Ach vandaar die natte schoenen...😩😩

xofie

Mic Mac en flurk samen met verkoudheid, samen een stapke in de wereld gezet ?

Flurk

Nee hoor fieke, op plaatsen waar MicMac komt heb ik ofwel geen toegang of de rekening is boven mijn petje...

Flurk

8 april 2024, 12:38:10 #26 Laatste wijziging: 8 april 2024, 22:04:35 door Flurk
Goede morgen allemaal. Vorige nacht eindelijk goed geslapen dus kan ik zeggen dat ik er door ben. Koppijn hoesten en snuiten is minder en de ademhaling is weer zo goed als normaal. Ontbijt heeft ook terug gesmaakt.;. Prettige dag ondanks de Eclips hé. Voor de doemdenkers ook natuurlijk. Ik ben curieus wat ze overmorgen gaan uitvinden om niet voor eeuwig belachelijk gemaakt te worden.

Micmac

Goede morgen, ben al twee dagen bezig om een lampje boven links te monteren maar het lukt niet.

barabas

Lampje onderaan zetten en omdraaien :biggrinumbrella1:

Flurk

Goede morgen allemaal. Lekker zonnetje hier maar met maar 11° niet te warm.De ze namiddag staat gras afrijden op het programma. Als ik het vandaag niet doe moet ik in de buurt een koppel schapen huren. Hou het leuk vandaag hé...