APRIL, de grillige maand.

Gestart door Micmac, 31 maart 2024, 23:30:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Alweer een maand voorbij, wat gaat het snel.

Micmac

Goedemorgen, 8° en grijs zo begint deze aprilvis, helaas heb ik nog geen vis gevonden.

Flurk

Ik wens iedereen hier een gezellige 2de Pasen en dat is "geen" aprilgrap. :4_1_201:

stevens-willy

Citaat van: Flurk op  1 april 2024, 12:56:12Ik wens iedereen hier een gezellige 2de Pasen en dat is "geen" aprilgrap. :4_1_201:

En voor U insgelijks.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het grijs en regenachtig. Het boodschappenlijstje ligt klaar dus seffes naar de Carrefour. Er staat niets anders op het programma voor vandaag dus dat gaat improviseren worden. Hou het leuk hé...

Micmac

Goede avond, de dagen zijn veel te kort,

Flurk

Goede morgen allemaal. Bij ons regent het stillekes maar het is wel 10°. Zoals regelmatig 's morgens was de eekhoorn die in de den van de buurman komt fourageren weeral bedreigd door de eksters. Als ze me zien vliegen ze de andere kant op en kan hij rustig zijn oogst opdoen. De volgende hindernis is dan de straat oversteken naar het bos aan de overkant. Ook een hachelijke onderneming want er word hier (te) snel gereden. Allé, beginnen aan mijn dagelijkse taken, tot straks en hou het leuk hé.

Micmac

Goedeavond, Regen en zon wisselden elkaar een beetje af met een 15° als top .

barabas


Micmac

Goedemorgen, regen tot 9.30 h om namiddag terug te beginnen doch het blijft grijs.

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 april 2024, 11:06:09Goedemorgen, regen tot 9.30 h om namiddag terug te beginnen doch het blijft grijs.
goede morgen momenteel nog altijd regen hier, en dat ze niet afkomen met te weinig grondwater want het water blijft gewoon OP het veld staan

Flurk

Natte morgen allemaal. Ik ga een rustige namiddag hebben. Koeketien gaat mee met de oudste kleindochter naar Woluwe Shopping Center en dat is aan mij niet besteed.Dus ik ben thuiswacht van dienst.Insgelijks een prettige dag hé... :biggrinumbrella1:

Flurk


Micmac


xofie

na 5 koude dagen vandaag terug lenteweer