Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 29 februari 2024, 17:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Oeps, dat is inderdaad erger Prof. Ik had totaal geen idee dat je uw lieve dame daaraan verloren hebt. Sorry hoor. :oops:

Flurk

In 1976 stonden wij op het punt naar Australië te emigreren. Alles was voorbereid, woonst werk inbegrepen. Maar op een bepaald moment wilde onze zoon niet meer mee (hij had een leuk vriendinnetje (nu zijn eega) ontmoet, dus heb ik met spijt in het hart besloten om te blijven. Lees ik vandaag in de krant dat de plaats waar wij op een mooi plekje een woning gevonden hadden aan het uitbranden is en dat iedereen geëvacueerd word. Dank zoontje... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20: Gelukkig zitten we hier in de regen. :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 12:11:16In 1976 stonden wij op het punt naar Australië te emigreren. Alles was voorbereid, woonst werk inbegrepen. Maar op een bepaald moment wilde onze zoon niet meer mee (hij had een leuk vriendinnetje (nu zijn eega) ontmoet, dus heb ik met spijt in het hart besloten om te blijven. Lees ik vandaag in de krant dat de plaats waar wij op een mooi plekje een woning gevonden hadden aan het uitbranden is en dat iedereen geëvacueerd word. Dank zoontje... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20: Gelukkig zitten we hier in de regen. :4_1_72:

Het leven is mogelijk voorgeprogrammeerd.

Flurk

Citaat van: Micmac op 13 maart 2024, 12:22:18
Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 12:11:16In 1976 stonden wij op het punt naar Australië te emigreren. Alles was voorbereid, woonst werk inbegrepen. Maar op een bepaald moment wilde onze zoon niet meer mee (hij had een leuk vriendinnetje (nu zijn eega) ontmoet, dus heb ik met spijt in het hart besloten om te blijven. Lees ik vandaag in de krant dat de plaats waar wij op een mooi plekje een woning gevonden hadden aan het uitbranden is en dat iedereen geëvacueerd word. Dank zoontje... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20: Gelukkig zitten we hier in de regen. :4_1_72:

Het leven is mogelijk voorgeprogrammeerd.
Ib ben overtuigd dat alles wat we doen al beschreven is tot in het detail en dat het tot de laatste letter gaat uitkomen . Alleen kennen we de volgende letter niet .De kans bestaat dat ik op wandeling in een bocht door een wagen ga platgereden worden of dat er een vliegtuig dat voor Zaventem bestemd is op mijn kop ga krijgen. Allé, jullie gaan dat wel ten gepasten tijde vernemen.

Flurk

Bon, het regent nog niet dus ik ga mijn waakhonden inspannen en er een toerke mee doen zodat ze wat energie verbruiken...... de slapers...( Ik ga wel uitkijken in de bochten hoor)

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 16:57:00Bon, het regent nog niet dus ik ga mijn waakhonden inspannen en er een toerke mee doen zodat ze wat energie verbruiken...... de slapers...( Ik ga wel uitkijken in de bochten hoor)

Opletten dat je geen taks moet betalen op ingespannen trekdieren. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

xofie

goede middag, wispelturig weer hier vandaag 19°

Flurk

Het kan eigenaardig klinken maar op al mijn zwerftochten ben ik de laatste 5 jaar in ons dorp geen enkele agent tegengekomen . Ik heb zelfs eens menen te lezen dat ge voor iemand van de politie te spreken eerst telefonisch een afspraak moet proberen vast te krijgen.

xofie

steak au poivre gemaakt met champignons en look, was een beetje pikant nou blussen met een glaasje wijn

xofie

Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 19:37:49Het kan eigenaardig klinken maar op al mijn zwerftochten ben ik de laatste 5 jaar in ons dorp geen enkele agent tegengekomen . Ik heb zelfs eens menen te lezen dat ge voor iemand van de politie te spreken eerst telefonisch een afspraak moet proberen vast te krijgen.

hier ook zo gewoonweg belachelijk

jerryke

Citaat van: xofie op 13 maart 2024, 20:31:32steak au poivre gemaakt met champignons en look, was een beetje pikant nou blussen met een glaasje wijn
als het te pikant was door de look dan moet je melk drinken en geen wijn

barabas

13 maart 2024, 22:20:07 #101 Laatste wijziging: 13 maart 2024, 22:22:07 door barabas
Een flink glas Tabasco doet ook wonderen, wel in een teug uitdrinken.😋

Flurk

Citaat van: barabas op 13 maart 2024, 22:20:07Een flink glas Tabasco doet ook wonderen, wel in een teug uitdrinken.😋
En daarbij nog een cigaret aansteken.... :4_1_72:

barabas

Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 22:29:52
Citaat van: barabas op 13 maart 2024, 22:20:07Een flink glas Tabasco doet ook wonderen, wel in een teug uitdrinken.😋
En daarbij nog een cigaret aansteken.... :4_1_72:

Wel in open lucht aansteken :smiley_bomb:

kabar

Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 19:37:49Het kan eigenaardig klinken maar op al mijn zwerftochten ben ik de laatste 5 jaar in ons dorp geen enkele agent tegengekomen . Ik heb zelfs eens menen te lezen dat ge voor iemand van de politie te spreken eerst telefonisch een afspraak moet proberen vast te krijgen.
In Diest is dat zo.