Kan beeld niet verkleinen

Gestart door Flurk, 2 oktober 2023, 22:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

2 oktober 2023, 22:50:18 Laatste wijziging: 16 november 2023, 17:42:08 door Flurk
Zoals iedereen heb ik rechts bovenaan mijn scherm een min-teken, een vierkantje en een X; Dat vierkantje om een tweede scherm te verkleinen zodat ik een foto kan toevoegen doet het niet meer en ik weet niet hoe dit te herstellen.
Vorige-keer dat ik (met name Koeketien) dat voorhad heeft mijn zoon dat geregeld in 5 seconden maar die is enkele dagen niet beschikbaar. Is hier iemand die dat ken regelen?

Koter

Citaat van: Flurk op  2 oktober 2023, 22:50:18Zoals iedereen heb ik recg)hts bovenan mijn scher een -teken, en vierkantje en een X; Dat virekentje om te verkleinen doet het niet meer en ik weet niet hoe dit te herstellen.

Probeer eens met de pc uit te zetten, een paar seconden wachten en terug opzetten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

3 oktober 2023, 11:58:26 #2 Laatste wijziging: 3 oktober 2023, 12:01:14 door Flurk
Citaat van: Koter op  2 oktober 2023, 23:52:07
Citaat van: Flurk op  2 oktober 2023, 22:50:18Zoals iedereen heb ik recg)hts bovenan mijn scher een -teken, en vierkantje en een X; Dat virekentje om te verkleinen doet het niet meer en ik weet niet hoe dit te herstellen.

Probeer eens met de pc uit te zetten, een paar seconden wachten en terug opzetten.
Werkt niet...Het beeld verspringt enkele mm; en daT is het.

Flurk

Mijn zoon heeft het deze middag opgelost. Kwestie van 2 schermen die op hetzelfde formaat stonden. Eentje gehalveerd en het is in orde... :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 oktober 2023, 23:00:54Mijn zoon heeft het deze middag opgelost. Kwestie van 2 schermen die op hetzelfde formaat stonden. Eentje gehalveerd en het is in orde... :4_1_201:
heb er nooit van gehoord, maar fijn dat het opgelost is  :a_thumbsup_20:

Mathieu

Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Maar er is nog een heel precieze oplossing : een hamer van 5 kg. :denken:  :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  5 oktober 2023, 13:25:20Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Maar er is nog een heel precieze oplossing : een hamer van 5 kg. :denken:  :denken:

denk je dat die zwaar genoeg is  :LOL:

Flurk

Citaat van: Flurk op  2 oktober 2023, 22:50:18Zoals iedereen heb ik rechts bovenaan mijn scherm een min-teken, een vierkantje en een X; Dat vierkantje om een tweede scherm te verkleinen zodat ik een foto kan toevoegen doet het niet meer en ik weet niet hoe dit te herstellen.
Vorige-keer dat ik (met name Koeketien) dat voorhad heeft mijn zoon dat geregeld in 5 seconden maar die is enkele dagen niet beschikbaar. Is hier iemand die dat ken regelen?