Ons dorp

Gestart door Driver, 23 juli 2023, 13:43:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

De zonnebloemen op he veld van de boer rechtover het kasteel.

Flurk

Deze boom in het kasteeldomein en op de rand van de Eikvoetdreeg is zo dood als een pier maar vertikt het van om te vallen. Misschien is hij er nog niet uit welke kant hij wil opgaan... :4_1_72:

Flurk

Mooi begroeide spoorwegbrug op de rand van Hofstade richting Carrefour.

Flurk

29 juli 2023, 22:10:56 #18 Laatste wijziging: 31 juli 2023, 22:09:30 door Flurk
Brusselse steenweg op de grena Hofstade Mechelen.
Links is Mechelen en rechts Hofstade Zemst

Flurk

Het Poelenbroek. Ondeweg van thuis naar de Carrefour.

Flurk

De Melkerij, tentoonstellings en evenementenzaal .

Flurk

De grote plas bij slecht weer.....

Flurk

Nog maar eentje uit het bos...

Flurk

Mij kun je niet wijsmaken dat er in jullie dorp niets te zien is wat het delen waard is.. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 augustus 2023, 12:44:01Mij kun je niet wijsmaken dat er in jullie dorp niets te zien is wat het delen waard is.. :smil414ae0fb30e96:
hier is niet veel te zien, voor en achter alleen maar veld

Flurk

Citaat van: jerryke op  4 augustus 2023, 18:28:51
Citaat van: Flurk op  4 augustus 2023, 12:44:01Mij kun je niet wijsmaken dat er in jullie dorp niets te zien is wat het delen waard is.. :smil414ae0fb30e96:
hier is niet veel te zien, voor en achter alleen maar veld
Dan zie je soms een mooie zonsopgang of ondergang of speciale wolken;;;??

Flurk

8 augustus 2023, 22:39:22 #26 Laatste wijziging: 8 augustus 2023, 22:42:53 door Flurk
De inkom van het domein langs de Tervurensteenweg. Achter die draad is zware begroeinng en de spoorwegberm. Geloof het of niet maar de invoerlingen in traditionele kledij, slagen erin om langs de spoorweg, door de begroeing naar beneden en over die draad te geraken met een heel gezin, ouderen en jongeren, waarna ze nog een half uur moeten stappen, om de inkom (verplicht reserveren) niet te moeten betalen. Deze bedraagt de fenomenale prijs van ;.........€ 2,5,- per persoon

Flurk

8 augustus 2023, 22:40:53 #27 Laatste wijziging: 9 augustus 2023, 21:45:41 door Flurk
Daarvoor moeten ze nog de auto ergens parkeren, de helling naar het perron dat boven op de berm is  beklimmen, en  de sporen oversteken . Levens gevaarlijk...

Mathieu

Citaat van: Driver op 23 juli 2023, 13:43:32Op aanvraag van Flurk
Wat is er maat, bang geworden voor iets of iemand?????? Dat zie ik bij jou toch niet gebeuren. Of wordt je gezocht voor het een of het ander. Kan volgens mij ook niet en dus waarom die foto weg??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

10 augustus 2023, 12:56:47 #29 Laatste wijziging: 10 augustus 2023, 13:00:36 door Flurk

Wat is er maat, bang geworden voor iets of iemand?????? Dat zie ik bij jou toch niet gebeuren. Of wordt je gezocht voor het een of het ander. Kan volgens mij ook niet en dus waarom die foto weg??????
[/quote]
Ik kreeg de boodschap dat er terwijl ik bezig was nog iemand postte dus ben ik gestopt en herbegonnen. Resultaat was dan dubbel gebruik en ik heb er eentje weggedaan. Dus geen paniek Thieuke..