Mei, de bloeimaand

Gestart door Mathieu, 1 mei 2023, 11:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier zijn het 18°C, ben al naar de Apotheker geweest had een hele zak vol, daar kruip toch wat geld in, wie de Dokters en de apothekers kan buiten huis houden die spaart maandelijks een schoon sommetje uit.
Mariette die is naar de sport dag in heers, wordt ingericht door de gemeente.
Deze namiddag ga ik een toerke maken van een tiental Km en een koffie drinken.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 25 mei 2023, 12:35:09:hi_smiley:   Goede morgen, hier zijn het 18°C, ben al naar de Apotheker geweest had een hele zak vol, daar kruip toch wat geld in, wie de Dokters en de apothekers kan buiten huis houden die spaart maandelijks een schoon sommetje uit.
Mariette die is naar de sport dag in heers, wordt ingericht door de gemeente.
Deze namiddag ga ik een toerke maken van een tiental Km en een koffie drinken.

Willy
inderdaad Willy, ik ben er vanmorgen ook geweest en mijn rekening was 198,00 euro... moet wel erbij zeggen dat 1 medicament 143,00euro kost voor mij en voor de ziekenkas nog veel meer .... momenteel is het hier 16° veel wind en heel af en toe komt de zon eens piepen

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren nog eens met de mosmolen door het gazon gelopen. Nu is het droog en ga ik doen wat de wijze Prof zegt,... alles achter de struiken uitspreiden.  :a_thumbsup_20:
Ik moet van Koeketien ook direct naar de apotheek om multivitamines te halen want Scientas zeg dat dit goed is voor het geheugen van oude mensen.??? Ik ga wel eens kijken of ik voor haar de placebo-versie kan krijgen.. :4_1_72:
Leuke dag alemaal;

Micmac

Citaat van: Flurk op 26 mei 2023, 12:06:25Goede morgen allemaal. Gisteren nog eens met de mosmolen door het gazon gelopen. Nu is het droog en ga ik doen wat de wijze Prof zegt,... alles achter de struiken uitspreiden.  :a_thumbsup_20:
Ik moet van Koeketien ook direct naar de apotheek om multivitamines te halen want Scientas zeg dat dit goed is voor het geheugen van oude mensen.??? Ik ga wel eens kijken of ik voor haar de placebo-versie kan krijgen.. :4_1_72:
Leuke dag alemaal;

Een placebocapsule is identiek qua kleur, grootte en uiterlijk.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Citaat van: Micmac op 26 mei 2023, 23:43:39
Citaat van: Flurk op 26 mei 2023, 12:06:25Goede morgen allemaal. Gisteren nog eens met de mosmolen door het gazon gelopen. Nu is het droog en ga ik doen wat de wijze Prof zegt,... alles achter de struiken uitspreiden.  :a_thumbsup_20:
Ik moet van Koeketien ook direct naar de apotheek om multivitamines te halen want Scientas zeg dat dit goed is voor het geheugen van oude mensen.??? Ik ga wel eens kijken of ik voor haar de placebo-versie kan krijgen.. :4_1_72:
Leuke dag alemaal;

Een placebocapsule is identiek qua kleur, grootte en uiterlijk.
Blijkbaar een lid met ervaring???? :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Wat men tegenwoordig op een fietspad tegenkomt is onbegrijpelijk. Deze morgen reed ik naar de bakker en op het fietspad naast mij  reed een man met een bakfiets waar 2 heel jonge kinderden inzaten aan dezelfde snelheid als ik. Ik reed 48.........
Vandaag doe ik het wat rustiger aan. Gisteren het mos uit de zazon gehaald en alles bijeeengeharkt. Nu rugpijn... Blijkbaar was het een tijdje geleden dat ik die beweging nog gemaakt had.(Foei voor mij)
Deze namiddag naar het Bloso domein (de plage) met de hondjes.Een wandeltoerke van een 8 km. Prachtig weer en prachtige natuur en gezonde lucht en....de echte refen  een strandterras met een lekker biertje. Wat kan het leven toch mooi zijn. :4_1_72:

Micmac

Goedeavond, Een zonnige zaterdag met een iets koudere wind doch deze blijft nog een weekje uit het Oosten komen.

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas

27 mei 2023, 20:20:30 #127 Laatste wijziging: 27 mei 2023, 20:22:57 door barabas
Hier in de Dordogne is het nu 30°

Helaas rij ik morgen naar huis, einde verlof. ☹

Koter

Citaat van: barabas op 27 mei 2023, 20:20:30Hier in de Dordogne is het nu 30°

Helaas rij ik morgen naar huis, einde verlof. ☹

Hier gaan we ook een hele week goed weer hebben.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Koter op 27 mei 2023, 22:22:32
Citaat van: barabas op 27 mei 2023, 20:20:30Hier in de Dordogne is het nu 30°

Helaas rij ik morgen naar huis, einde verlof. ☹

Hier gaan we ook een hele week goed weer hebben.

Ik breng dat mee, graag uw dankbetuigingen. :c_bang_20:

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

OK,

Ik breng onweer mee

:16_6_8:  :16_6_8:  :16_6_8:

 :pan_kloppen:

jerryke

Citaat van: barabas op 27 mei 2023, 23:48:21OK,

Ik breng onweer mee

:16_6_8:  :16_6_8:  :16_6_8:

 :pan_kloppen:
goeiemorgen, mannen toch he die weten niet wat vrouwen willen :Doh3:  :pan_kloppen:  :pan_kloppen:

Flurk

Citaat van: jerryke op 28 mei 2023, 07:58:38
Citaat van: barabas op 27 mei 2023, 23:48:21OK,

Ik breng onweer mee

:16_6_8:  :16_6_8:  :16_6_8:

 :pan_kloppen:
goeiemorgen, mannen toch he die weten niet wat vrouwen willen :Doh3:  :pan_kloppen:  :pan_kloppen:
Oh jawel hoor Jerryke.....Vrouwen willen gEWOONLIJK ALTIJD ALLES;;; :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

28 mei 2023, 11:51:52 #134 Laatste wijziging: 29 mei 2023, 11:33:48 door Flurk
Zonnoge goede morgen allemaal. Blijkbaar heeft de Prof de zon dan toch meegebracht.Ik heb nu wel een probleempje dat ijk de gazon ontmost heb en terug ingezaaid. Die heeft nu wel wat water nodig , dus wat word de pomp aansluiten en enkele dagen s'avonds sproeien.Daar ben ik gisterenavond mee gestart tot plots mijn Karcher pomp stilviel. Probleem met de startknop blijkbaar. Ik heb er een steen opgelegd maar dat is toch niet de normale manier denk ik.. :smil414ae0fb30e96:
Prettige dag allemaal...