Witteboordencriminaliteit

Gestart door Koter, 13 april 2023, 18:18:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Koter op  2 juni 2023, 01:53:27
Citaat van: Micmac op  2 juni 2023, 00:19:53
Citaat van: Mathieu op  1 juni 2023, 11:29:24En waarom krijgen die studenten geen straf (reuze gommers of hoe heette ze ook weer) : niet moeilijk want daar zitten dikkoppen hu zonden tussen en die mogen niet gestraft worden; Ik zou eens willen weten wat soort vonnis er werd uitgesproken wanner jij of ik of een van onze kinderen er bij betrokken was. Volgens mij eigen mening zou het vonnis dan heel anders geweest zijn.

Vader van gommer is rechter(topmagistraat), je veroordeeld je eigen kind toch niet .

Die vader is wel rechter in Antwerpen, daarom dat het proces in Hasselt is door gegaan.

Dat is precies zeggen dat die van onze provincie en die van Antwerpen mekaar niet kennen. Denken die magistraten nu werkelijk dat wij debielen zijn die denken dat 2 + 2= 5.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ongelooflijk welke lef die Kahouakibi heeft .Totaal gebrek aan schaamte. Ik dacht dat ik met Trump alles gezien had maar die steekt hem serieus de loef af. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

En dan nu, na die laffe daad in Bx weer eens, komen ze met van alles voor de dag o.a. het papier om het grondgebied te verlaten. 30 jaar geleden maakten die asielzoekers daar al een wedstrijd van om zoveel mogelijk van die papieren vast te krijgen. Toen was dat al miserie en kreeg je dat krapuul zo het land niet uit. En zegt De kroo , dat abnormaalgeval, dat het moet herzien worden. Iedereen van Justitie weet dat al meer dan 50 jaar en nu komt dat abnormaal kieken daar mee voor de dag. En wat zal er veranderen : n<ougatbollen, niets en nogmaals niets.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Als je op Tv het programma GROEP 4 volgt sta je versteld hoe de situatie daar in Brussel is. Volgens goede bron is dat dan nog de op voorhand uitgekuiste versie. De realiteit moet je op straat zelf zien en meemaken zegt mijn bron. He is om te kotsen en onze regeringen doen niets. De enige oplossing. ?????Oppakken en op het vliegtuig zetten.

Mathieu

24 oktober 2023, 11:46:11 #34 Laatste wijziging: 24 oktober 2023, 11:48:19 door Mathieu
Goede morgen maat, dat is nooit anders geweest daar in Bxl. In 1965 was dat al van dat, één agent sturen om een gestolen wagen te bewaken tijdens de nacht, resultaat agent dood geschoten. Jaren later wordt er weer geschoten op de Politie en wat zegt de burgemeester ( een waal natuurlijk) C' est un fait divers....... Is dat de politie steunen en wat doet de nationale regering daar tegenover : helemaal niets. Alleen buiten de wil van alle leden van die onnozelaars aanduiden en die nog dik betalen ook. Zelfs de oude Decroo moet verschijnen en die is nog steeds zoals vroeger in het niet beantwoorden van de vragen, maar wel dik zijn zakken vullen en zijn zoon is niets anders, die paljas.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Idem voor die fameuze bevelen om het grondgebied te verlaten. Tijdens razia's zelf mee gemaakt één uit geprocedeerde had maar liefst 12 bevelen op zak om het land te verlaten. Bij ondervraging kregen we als antwoord dat ze een wedstrijd hadden onderling om zoveel mogelijk van dergelijke papieren in hun bezit te krijgen want ze werden toch niet gecontroleerd of ze werkelijk ook gingen. Neen dus en dat is 50 jaar later nog steeds niets veranderd. Dus zijn al die ministers niets meer dan dikke zakkenvullers en niets meer of minder.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Oppakken, op een vliegtuig zetten, in hun land landen , ze er uit duwen en terug vertrekken.

Flurk

In Communistische landen sterven er toch veel personaliteiten PLOTSELING . Nu Li Keqiang (68), de vorige leider van China.

Mathieu

Inderdaad en je moet je niet afvragen waaraan, onderzocht wordt dat nooit. Dat van dat vliegtuig en ginder ze er uit stampen als ze er niet vrijwillig u:itgaan, is een waarheid maar daar durft geen enkele laffe politieker zich aan wagen want dan is hij zijn dik betaalde job kwijt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

30 oktober 2023, 22:21:22 #39 Laatste wijziging: 31 oktober 2023, 12:06:37 door Flurk
Die sjoemelpoedel waar Bart Somers smoorverliefd op was weet blijkbaar ook niet van ophouden. Enfin, er kan niemand zeggen dat ze niet goed geïntegreerd is want ze heeft de plaatselijke politieke gebruiken goed onder de knie en heeft zelfs ook al geen idee meer wat schaamte is. Die gaat het hier nog ver brengen.

Koter

Citaat van: Flurk op 30 oktober 2023, 22:21:22Die sjoemelpoedel waar Bart Somers sloorverk-liefd op was weet blijkbaar ook niet van ophouden. Enfin, er kan niemand zeggen dat ze niet goed geïntegreerd is want ze heeft de plaatselijke politieke gebruiken goed onder de knie en heeft zelfs ook al geen idee meer wat schaamte is. Die gaat het hier nog ver brengen.

Ja natuurlijk, wanneer een loopse teef voorbij komt gaan de reuen er achter aan.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

31 oktober 2023, 12:07:52 #41 Laatste wijziging: 31 oktober 2023, 12:11:51 door Flurk Reden: dubbel
Wel eigenaardig dat toen Theo Francken in de valies gezet werd door die Turk was het land te klein en stond iedereen met de beschuldigende vinger rnaar Francken te wijzen en nu heb ik nog geen enkele vinger richting Somers gezien .

Mathieu

Behandelen zoals elkeen en ze voor minstens 25jaar de bak in draaien dan zijn we die periode toch weer van een schandaal beest verlost.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Juist horen zeggen dat die schat van Somers een nieuwe stoot uitgehaald heeft. Ondertussen zijn in Mechelen de winkels in versneld tempo aan het verdwijnen . Deze namiddag naar een winkel iets uir het centrum gebeld met de vraag hoe ik met de auto tot bij hen geraakte zonder gasboete. Het antwoord was kort.......NIET !!

Micmac

Citaat van: Flurk op  2 november 2023, 23:31:38Juist horen zeggen dat die schat van Somers een nieuwe stoot uitgehaald heeft. Ondertussen zijn in Mechelen de winkels in versneld tempo aan het verdwijnen . Deze namiddag naar een winkel iets uir het centrum gebeld met de vraag hoe ik met de auto tot bij hen geraakte zonder gasboete. Het antwoord was kort.......NIET !!

Het verkeer moet de gemeente kassen spijzen, het is een echte schande