Wie wil dat "De Frutters" blijft?

Gestart door Micmac, 2 april 2023, 22:23:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Volgens mij komen er veel lezen maar niet posten.

Mathieu

Goede morgen en ik zou ook gaag hebben dat het blijft bestaan. Maar ik kan mij niet kandidaat stellen gezien de medische toestand hier ten huize. Wil wel blijven , als de rest ook blijft. En maatje laat het een troost zijn dat ik veel meer zaag en kan zagen en zeveren dan jij.  :denken:  :denken:  :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Kabar blijft dus ook volgens de Kalender.

Mathieu

Ik ben wel nieuwsgierig wanneer er een beslissing gaat vallen? Hopende natuurlijk dat iets dergelijks niet gaat vallen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 mei 2023, 12:13:50Ik ben wel nieuwsgierig wanneer er een beslissing gaat vallen? Hopende natuurlijk dat iets dergelijks niet gaat vallen.

Er zijn ook nog lezers die willen dat het blijft, maar waarom posten ze niet ?

jerryke

Citaat van: Micmac op 26 mei 2023, 23:51:37
Citaat van: Mathieu op 25 mei 2023, 12:13:50Ik ben wel nieuwsgierig wanneer er een beslissing gaat vallen? Hopende natuurlijk dat iets dergelijks niet gaat vallen.

Er zijn ook nog lezers die willen dat het blijft, maar waarom posten ze niet ?
Beste Frutters, de onderhandelingen zijn rond  ;D de volgende grote Chef zal Spook zijn, ik hoop dat jullie hem een goed welkom geven en hem even goed behandelen als jullie altijd met mij gedaan hebben..... dus bij deze SPOOK van harte welkom :Big-Kiss:  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:

Flurk


Micmac

Citaat van: jerryke op 27 mei 2023, 09:09:14
Citaat van: Micmac op 26 mei 2023, 23:51:37
Citaat van: Mathieu op 25 mei 2023, 12:13:50Ik ben wel nieuwsgierig wanneer er een beslissing gaat vallen? Hopende natuurlijk dat iets dergelijks niet gaat vallen.

Er zijn ook nog lezers die willen dat het blijft, maar waarom posten ze niet ?
Beste Frutters, de onderhandelingen zijn rond  ;D de volgende grote Chef zal Spook zijn, ik hoop dat jullie hem een goed welkom geven en hem even goed behandelen als jullie altijd met mij gedaan hebben..... dus bij deze SPOOK van harte welkom :Big-Kiss:  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:

Komt die alleen om middernacht ? ? ?

xofie


Spook

Beste Frutters,

Vanaf vandaag neem ik de fakkel over van Jerryke op het Frutter forum, deze fakkel werd door haar, op haar beurt, overgenomen van onze betreurde Fred, ondertussen reeds meer dan 15 jaar dacht ik.

Bij deze vooreerst mijn dank voor de jarenlange toewijding, zorg en beheer van onze vriendin Jerryke. Ik hoop dat ik uw werk behoorlijk kan voortzetten wat niet makkelijk zal zijn. Zoals het een spook betaamd zal ik meestal achter de schermen vertoeven en weinig aan de topics deelnemen.

Nogmaals bedankt Chef Jerryke voor al die jaren.  :Champers:

Groeten,

Spook




Micmac


jerryke

Citaat van: Spook op 29 mei 2023, 15:11:06Beste Frutters,

Vanaf vandaag neem ik de fakkel over van Jerryke op het Frutter forum, deze fakkel werd door haar, op haar beurt, overgenomen van onze betreurde Fred, ondertussen reeds meer dan 15 jaar dacht ik.

Bij deze vooreerst mijn dank voor de jarenlange toewijding, zorg en beheer van onze vriendin Jerryke. Ik hoop dat ik uw werk behoorlijk kan voortzetten wat niet makkelijk zal zijn. Zoals het een spook betaamd zal ik meestal achter de schermen vertoeven en weinig aan de topics deelnemen.

Nogmaals bedankt Chef Jerryke voor al die jaren.  :Champers:

Groeten,

Spook




wel Spook ik zal je bijstaan zoveel als ik kan, maar ik weet dat jij dat goed gaat doen....veel succes met je nieuwe job  :a_thumbsup_20:  :Big-Kiss:

Mathieu

Jerryke bedankt om dat zo lang gedaan te hebben en Spook hartelijk welkom. We gaan heel braaf zijn maar dan moet je wel beloven dat je meer komt kijken dan enkel om 24.00 uur. Welkom zou ik zeggen alhoewel je feitelijk niet weg geweest bent.  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Citaat van: Mathieu op 31 mei 2023, 12:56:19Jerryke bedankt om dat zo lang gedaan te hebben en Spook hartelijk welkom. We gaan heel braaf zijn maar dan moet je wel beloven dat je meer komt kijken dan enkel om 24.00 uur. Welkom zou ik zeggen alhoewel je feitelijk niet weg geweest bent.  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

Ik spook hier al rond vanaf de nieuwe start in 2009, alleen was ik steeds gewoon lid dat eigenlijk niet veel postte maar wel alles las. Dus eigenlijk zullen jullie weinig verschil merken.

Micmac

Zijn dat Universitaire studies "Spook"?
Volgens de Univ van Leiden zijn er "spook" studenten
Heb je enig idee hoeveel spookstudenten onze universiteit telt?
'Dat is heel lastig te zeggen want als studenten

https://www.universiteitleiden.nl/nieuws/2021/08/pretend-student