Wie wil dat "De Frutters" blijft?

Gestart door Micmac, 2 april 2023, 22:23:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Wie wil dat "De Frutters" blijft?, bij voldoende interesse kan dat wel iemand overnemen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Spook

Ik vraag niet liever, alleen zou ik dan wel iets meer moeten komen. :a_thumbsup_20:

xofie

ikke zeker, ik heb er een hele steun aan

barabas

Awel, ik ook, al moet ik bekennen dat ik eigenlijk aan het afbouwen was daar ik dacht dat de interesse zoek was bij de overige Frutters.

Moraal van het verhaal: IK DENK BETER NIET

Ik moet dat overlaten aan mensen die daar bekwaam voor zijn :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: Micmac op  2 april 2023, 22:23:14Wie wil dat "De Frutters" blijft?, bij voldoende interesse kan dat wel iemand overnemen.
:a_thumbsup_20:  Daar zou ik heel blij mee zijn, de overnemer mag mij altijd contacteren en zal hem dan alle inlichtingen geven  :zoeken:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, voor mij macht het blijven.

Willy

Micmac

Wanneer gaan de "Frutters" die komen lezen zonder te posten hun stem ook eens laten horen?
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Wanneer het forum blijft, blijf ik wel lid.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Er mag gebeuren wat er wil maar ik blijf.....tenzij de Frutters mijn gezaag beu zijn.,,,,,,,?????? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

xofie

Citaat van: Flurk op  7 april 2023, 12:45:14Er mag gebeuren wat er wil maar ik blijf.....tenzij de Frutters mijn gezaag beu zijn.,,,,,,,?????? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

ik vind het juist leuk om deel uit te maken van jouw bekommernissen

xofie

Mic mac heeft dit topic opgestart maar heeft zichzelf nog niet uitgesproken kom op jong we willen ook jouw mening

Micmac

Had op nog meer reactie gehoopt, doch we hebben nog een beetje tijd.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Citaat van: xofie op  9 april 2023, 16:19:38Mic mac heeft dit topic opgestart maar heeft zichzelf nog niet uitgesproken kom op jong we willen ook jouw mening

Ja, ja Fieke ik wil ook dat het blijft
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Citaat van: Micmac op 19 april 2023, 22:09:29Waar zitten die old Frutters ?.
ik denk dat die de link naar hier kwijt zijn  :Doh3: