Maart, de lentemaand

Gestart door Driver, 28 februari 2023, 11:40:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

goede morgen, hier schijnt het zonnetje al volop en het is -2°

Koter

hier is het nu -1° en de zon schijnt ook. De baan is wl bevroren en glad.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Dat vieze natte weer blijft maar duren. Hier regen en +5°.  :biggrinumbrella1:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Des winters als het regent

melodie
Des winters als het regent
Dan zijn de paadjes diep, ja diep
Dan komt dat loze vissertje
Vissen al in het riet
Met zijnen rijfstok, met zijnen strijkstok
Met zijnen lapzak, met zijnen knapzak
Met zijne leere, van dirre dom deere
Met zijne leere leersjes aen !

Dat loze molenarinnetje
Ging in haer deurtjes staen, ja staen
Omdat dat aerdig vissertje
Voorbij haer henen zou gaen
Met zijnen rijfstok, met zijnen strijkstok
Met zijnen lapzak, met zijnen knapzak
Met zijne leere, van dirre dom deere
Met zijne leere leersjes aen !

Wat heb ik jou misdreven
Wat heb ik jou misdaen, ja daen
En dat ik niet met vreden
Voorbij jouw deurtje mag gaen ?
Met mijnen rijfstok, met mijnen strijkstok
Met mijnen lapzak, met mijnen knapzak
Met mijne leere, van dirre dom deere
Met mijne leere leersjes aen !

Gij hebt mij niets misdreven
Gij hebt mij niets misdaen, ja daen
Gij moet mij driemael zoenen
Eer gij van hier moocht gaen
Met uwen rijfstok, met uwen strijkstok
Met uwen lapzak, met uwen knapzak
Met uwe leere, van dirre dom deere
Met uwe leere leersjes aen !
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 12 maart 2023, 11:00:20Dat vieze natte weer blijft maar duren. Hier regen en +5°.  :biggrinumbrella1:
Hier hetzelfde weer en ook 5°  :biggrinumbrella1:

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren tussen 2 regenbuien in toch kunnen gaan wandelen met de hondjes. Zoals gewoonlijk heb ik altijd een zak koekjes bij voor als we bevriende hondjes tegenkomen. Gisteren is een profijtige dag geweest want er was geen kat op straat.....(wat een uitdrukking om te zeggen dat we geen hond tegengekomen zijn.
Ik dacht vandaag verder te doen met het opruimen van de hof maar zo te zien buiten zal ik dat maar laten en mijn tijd een beetje besteden aan de auto die ook eens een wasbeurt nodig heeft. Allé,amuseer julie hé .

Micmac

Bonsoir, pourquoi les grandes marques paient-elles autant pour des avis ?
Depuis des années, les adolescents utilisent les sites d'enquêtes pour gagner de l'argent. Cependant, cette tranche d'âge ne représente pas la majorité des consommateurs belges.

Les grandes entreprises veulent donc connaître l'avis des personnes âgées de 35 à 75 ans.

Sans vos avis, ces grandes marques ne savent pas ce que leurs clients attendent.

Des entreprises comme PayPal, IKEA ou Media Markt sont prêtes à dépenser des sommes colossales pour connaître l'opinion des Belges de plus de 35 ans sur leurs produits, leurs designs et leurs services.

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Citaat van: Flurk op 12 maart 2023, 11:56:34Goede morgen allemaal. Gisteren tussen 2 regenbuien in toch kunnen gaan wandelen met de hondjes. Zoals gewoonlijk heb ik altijd een zak koekjes bij voor als we bevriende hondjes tegenkomen. Gisteren is een profijtige dag geweest want er was geen kat op straat.....(wat een uitdrukking om te zeggen dat we geen hond tegengekomen zijn.
Ik dacht vandaag verder te doen met het opruimen van de hof maar zo te zien buiten zal ik dat maar laten en mijn tijd een beetje besteden aan de auto die ook eens een wasbeurt nodig heeft. Allé,amuseer julie hé .

Veel te goed voor deze wereld.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Hier is het nog 12° en morgen 17°, zal mijn strandstoel maar installeren zeker, ga hem in alle geval poetsen en klaarzetten.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Citaat van: Micmac op 12 maart 2023, 19:58:26Bonsoir, pourquoi les grandes marques paient-elles autant pour des avis ?
Depuis des années, les adolescents utilisent les sites d'enquêtes pour gagner de l'argent. Cependant, cette tranche d'âge ne représente pas la majorité des consommateurs belges.

Les grandes entreprises veulent donc connaître l'avis des personnes âgées de 35 à 75 ans.

Sans vos avis, ces grandes marques ne savent pas ce que leurs clients attendent.

Des entreprises comme PayPal, IKEA ou Media Markt sont prêtes à dépenser des sommes colossales pour connaître l'opinion des Belges de plus de 35 ans sur leurs produits, leurs designs et leurs services.



dat de jeugd daarop springt is te begrijpen dat is goedkoop geld verdienen, Mediamarkt daar heb ik mijn bedenkingen bij.... heb er ooit eens iets gekocht en toen ik thuis kwam werkte het niet wel een teken in de doos gedaan), dus terug gegaan en geen probleem ik kreeg dadelijk een nieuw... :Doh3: thuis werkte die weer niet en natuurlijk weer terug gegaan daar aangekomen waren ze verwonderd dat het niet ging en geprobeerd ja ik had gelijk, dus zegt die mevrouw daar tegen iemand anders ga eens in het magazijn kijken of we er nog zo eentje hebben, natuurlijk hadden ze er nog een....thuis gekomen doe ik de doos open en wat bleek, ja juist ik had die eerste doos terug met mijn teken erin en natuurlijk werkte dat ding niet, dus 29,95euro weggegooid en Mediamarkt heeft zeker een klant weiniger en Ikea daar zou ik misschien eens binnen springen om de tijd om te krijgen.....neen ik geef liever een euro meer uit en ik heb goed materiaal en een goede service

oja hier is het 13° en bewolkt

Koter

Hier ook 13° met bewolking waar de zon door komt piepen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik zag deze morgen een stralende zon buiten en op de thermometer dat het 14° was, dus ik met de hondjes de hof in voor hun plasje maar ik was rapper terug binnen dan dat ik buiten geraakt was. Keiharde koude wind die ik voelde tot op mijn knoken.(mede de schuld aan mijn bebrek aan vetlaag)  :4_1_72:
Ondertussen is die zon wef maar die wind is gebleven.. Heel onaangenaam...
Hou het leuk vandaag hé. :a_thumbsup_20:

Mathieu

Goede middag. Hir schijnt een waterzonnetje. Maar je moet je neus niet buiten steken want die waait gewoon weg en de mijne zit nog goed vast. Binnen blijven is de boodschap.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goede avond , Stralende zon met zachte witte wolkjes veel zuidenwind en 16°, de hoogste temperatuur was 17,6° om 15 uur.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Als er nu nog niet genoeg water is!!!
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....