Maart, de lentemaand

Gestart door Driver, 28 februari 2023, 11:40:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

8 maart 2023, 22:17:16 #30 Laatste wijziging: 8 maart 2023, 22:20:29 door Micmac
Citaat van: Flurk op  8 maart 2023, 20:02:15Gisteren namiddag spuit in oog  laten zetten. Beetje verkerd uitgedraaid. Ik zie momenteel juist -genoeg om dit te schfijven met grote letters.Ik zie alles door een vuile visbak. Tot mothen en yot beter. 

Die spuit doet wonderen, je begint zelfs Fries te schrijven  Goejûn .
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Citaat van: Micmac op  8 maart 2023, 22:17:16
Citaat van: Flurk op  8 maart 2023, 20:02:15Gisteren namiddag spuit in oog  laten zetten. Beetje verkerd uitgedraaid. Ik zie momenteel juist -genoeg om dit te schfijven met grote letters.Ik zie alles door een vuile visbak. Tot mothen en yot beter. 

Die spuit doet wonderen, je begint zelfs Fries te schrijven  Goejûn .
De zoudt voor minder fries spreken.... :smil414ae0fb30e96:  :biggrinumbrella1:

stevens-willy

:hi_smiley:  Goede morgen, vandaag donderdag eten we op de Gemeente Heers.
Wat schaf de pot? Soep van de dag, blinde vink, groentjes boontjes met speken aardappelen en als afsluiter verassingdessert.

Willy

jerryke

helaas na 13 jaren veel plezier aan onze Spike te hebben gehad, hebben wij hem vandaag moeten laten inslapen  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Koter

Citaat van: jerryke op  9 maart 2023, 14:43:57helaas na 13 jaren veel plezier aan onze Spike te hebben gehad, hebben wij hem vandaag moeten laten inslapen  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Dat is altijd een spijtige zaak, een huisdier is met de tijd een stuk familie geworden.  :smil414ae0fb30e96:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: jerryke op  9 maart 2023, 14:43:57helaas na 13 jaren veel plezier aan onze Spike te hebben gehad, hebben wij hem vandaag moeten laten inslapen  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Dat zijn droeve tijden, huisdieren zijn inderdaad na verloop van tijd een deel van de familie, in mijn geval de rest van de familie nu.

Sterkte Jerry & man :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Koter op  9 maart 2023, 16:24:07
Citaat van: jerryke op  9 maart 2023, 14:43:57helaas na 13 jaren veel plezier aan onze Spike te hebben gehad, hebben wij hem vandaag moeten laten inslapen  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Dat is altijd een spijtige zaak, een huisdier is met de tijd een stuk familie geworden.  :smil414ae0fb30e96:
Citaat van: barabas op  9 maart 2023, 19:28:46
Citaat van: jerryke op  9 maart 2023, 14:43:57helaas na 13 jaren veel plezier aan onze Spike te hebben gehad, hebben wij hem vandaag moeten laten inslapen  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Dat zijn droeve tijden, huisdieren zijn inderdaad na verloop van tijd een deel van de familie, in mijn geval de rest van de familie nu.

Sterkte Jerry & man :4_1_201:
merciekes voor de lieve woordjes  :Big-Kiss:

Micmac

Citaat van: Koter op  9 maart 2023, 16:24:07
Citaat van: jerryke op  9 maart 2023, 14:43:57helaas na 13 jaren veel plezier aan onze Spike te hebben gehad, hebben wij hem vandaag moeten laten inslapen  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Dat is altijd een spijtige zaak, een huisdier is met de tijd een stuk familie geworden.  :smil414ae0fb30e96:

Het is hard, heb er zelf ook al drie afgegeven .
Sterkte Jerryke.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

Citaat van: jerryke op  9 maart 2023, 14:43:57helaas na 13 jaren veel plezier aan onze Spike te hebben gehad, hebben wij hem vandaag moeten laten inslapen  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(
Weet wat het is Jerryke. Wij hebben er op welleswaar 40 jaar 4 moeten laten inslapen en telkens werd er gezegd geen enkel huisdier meer. en toch loopt hier weer al 16 jaar een gecastreerde kattin rond.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik heb mijn twee honden moeten laten inslapen en ik was daar zo onder de voeten van dat ik geen huisdier meer wil. Ook omdat, welk huisdier ik ook neem, het gemakkelijk 10 jaar oud wordt en ik dan te oud ben (als ik dan nog leef) om er nog een te houden. Van onze katten die we moesten laten inslapen, heeft vooral mijn vrouw afgezien.

jerryke

merciekes voor die lieve woordjes, maar op 6 weken tijd hebben we eerst onze Vino (poes) en dan nu Spike (amerikaanse stefford) moeten afgeven.... en die 2 oudjes konden het zo goed met elkaar vinden

Flurk

10 maart 2023, 11:59:36 #41 Laatste wijziging: 10 maart 2023, 12:03:12 door Flurk
Citaat van: jerryke op  9 maart 2023, 14:43:57helaas na 13 jaren veel plezier aan onze Spike te hebben gehad, hebben wij hem vandaag moeten laten inslapen  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Jerryke, onze deelneming hoor. Dat is inderdaad altijd een trieste gebeurtenis Jerryke. Een tijdje laten bezinken en een nieuw vriendje halen, dat leid af. Wat wel eigenaardig is , is dat je sommige mensen na een tijd kan vergeten, maar wij spreken nog regelmatig eens over onze overleden huisdiertjes.

Micmac

Goedeavond, sneeuw, regen en harde wind, de laatste stuiptrekking van koning winter .
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

stevens-willy

Citaat van: Micmac op 10 maart 2023, 20:30:58Goedeavond, sneeuw, regen en harde wind, de laatste stuiptrekking van koning winter .

 :hi_smiley:   Goede avond, bent je daar zeker van.

Willy

Micmac

Citaat van: stevens-willy op 10 maart 2023, 21:52:02
Citaat van: Micmac op 10 maart 2023, 20:30:58Goedeavond, sneeuw, regen en harde wind, de laatste stuiptrekking van koning winter .

 :hi_smiley:   Goede avond, bent je daar zeker van.

Willy

Willy, Ik hoop het
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.