Maart, de lentemaand

Gestart door Driver, 28 februari 2023, 11:40:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goedenavond, het stikstofakkoord is er nog niet, maar in Wallonie bestaat het niet of er is geen sprake van, waarom liegen de Vlaamse ministers, om Vlaanderen voor te zijn op Europees vlak, of wil men Vlaanderen onafhankelijk ( een idiotisme van de NVA), men zou beter gaan naar één regering en één land in plaats van 5 regeringen en een hoop overbetaalde ministers zonder inspraak.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 maart 2023, 22:51:36Goedenavond, het stikstofakkoord is er nog niet, maar in Wallonie bestaat het niet of er is geen sprake van, waarom liegen de Vlaamse ministers, om Vlaanderen voor te zijn op Europees vlak, of wil men Vlaanderen onafhankelijk ( een idiotisme van de NVA), men zou beter gaan naar één regering en één land in plaats van 5 regeringen en een hoop overbetaalde ministers zonder inspraak.
ziezo dat is ook mijn gedacht en zeker mensen wat verkozen zijn door het volk

Flurk

België is altijd al bestuurd geweest Door een Fanstalige mindereheid en een Franssympathiserende meerderheid en de Vlamingen heben altijd al ge protesteerd daartegen maar daar word nooit naar geluisterd.
MicMac, we hebben zes regeringen hoor, en de spreuk "Eendracht maakt macht " is zomaar een gezegde. Momenteel staat iedere parij in de goal om te vermijden dat een ander partij scoort want iedereen wil volgende keer herkozen woren en voor de bedragen die ze daarvoor krijgen zou je je dikste frak aan doen.


.

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 maart 2023, 14:58:02België is altijd al bestuurd geweest Door een Fanstalige mindereheid en een Franssympathiserende meerderheid en de Vlamingen heben altijd al ge protesteerd daartegen maar daar word nooit naar geluisterd.
MicMac, we hebben zes regeringen hoor, en de spreuk "Eendracht maakt macht " is zomaar een gezegde. Momenteel staat iedere parij in de goal om te vermijden dat een ander partij scoort want iedereen wil volgende keer herkozen woren en voor de bedragen die ze daarvoor krijgen zou je je dikste frak aan doen.
.


Ja, ik heb ook zo'n dikke Camel jas met wel 20 zakken , maar er zit meestal niet te veel in.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

Citaat van: Micmac op  5 maart 2023, 15:52:55
Citaat van: Flurk op  5 maart 2023, 14:58:02België is altijd al bestuurd geweest Door een Fanstalige mindereheid en een Franssympathiserende meerderheid en de Vlamingen heben altijd al ge protesteerd daartegen maar daar word nooit naar geluisterd.
MicMac, we hebben zes regeringen hoor, en de spreuk "Eendracht maakt macht " is zomaar een gezegde. Momenteel staat iedere parij in de goal om te vermijden dat een ander partij scoort want iedereen wil volgende keer herkozen woren en voor de bedragen die ze daarvoor krijgen zou je je dikste frak aan doen.
.


Ja, ik heb ook zo'n dikke Camel jas met wel 20 zakken , maar er zit meestal niet te veel in.

Goede morgen. Micmac in de politiek gaan en dan komen die zakken misschien gevuld en krijg je er nog een dik pensioen bovenop. Ministers zijn altijd zakken vullers geweest en daar zal geen verandering in komen. Denken alleen maar aan hun eigen en keuren de wetten die hen bevoordeeld zeker goed. Corrupte nest allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

er moet toch een oplossing zijn om die idioterie te stoppen met 5 regeringen die alleen zakkenvullers zijn en die van ons leegmaken, en een belastingparadijs zijn voor buitenlandse firma's, en al die rotte bruinen binnenlaten en in de watten leggen, ik wacht gewoonweg op de oorlog die er een dag moet van komen

Flurk

Goede middag allemaal. Het is friskes maar als het effe kan zijn we deze namiddag toch terug op stap hoor. Wt politiek is heb ik weinig commentaar. We zullen moeten leven met de mensen die door "het volk" gekozen zijn, dus is "het volk" zelf verantwoordelijk voor alle rotzooi, ze hadden moeten meer"Eendracht maakt macht" stemmen maar minder "verdeel en heers" zoals ze de vorige keer gedaan hebben. 
Eigen schuld, dikke bult. Franktijk heeft een beter systeem, de partij die de meeste stemmen levert de regering punt.Hoe kun je nu overeenkomen met zes regeringen en zeven partijen met allemaal tegengestelde  ideeën op hun zakken vullen na, daar zijn ze het allemaal eens over.
Zoals een order bij het leger "Voorwaarts march" en alleman vertrekt met de linker voet vooruit vervangen door "Willen de heren de goedheid hebben zich te verplaatsen in een door henzelf gekozen richting?"

Flurk

Citaat van: xofie op  6 maart 2023, 16:23:55er moet toch een oplossing zijn om die idioterie te stoppen met 5 regeringen die alleen zakkenvullers zijn en die van ons leegmaken, en een belastingparadijs zijn voor buitenlandse firma's, en al die rotte bruinen binnenlaten en in de watten leggen, ik wacht gewoonweg op de oorlog die er een dag moet van komen
Fieke het zijn er ZES hoor, 5 regionale en 1 nationale. :biggrinumbrella1:

Micmac

Jaja een schande voor de hele wereld.
België heeft dus 6 regeringen en 6 parlementen
1-België (federaal)
2-Vlaamse Gemeenschap en Vlaams Gewest.
3-Waals Gewest.
4-Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
5-Franse Gemeenschap.
6-Duitstalige Gemeenschap.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Hier valt al de hele dag van die druilige koude regen. Weer om binnen te blijven.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  7 maart 2023, 14:24:44Hier valt al de hele dag van die druilige koude regen. Weer om binnen te blijven.
Hier ook  :'(

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede avond, Hier ook de ganse dag.

Willy

Koter

Hier ligt al een goed pak sneeuw, ik denk zo'n 5 cm en het sneeuwt nog.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  8 maart 2023, 11:30:44Hier ligt al een goed pak sneeuw, ik denk zo'n 5 cm en het sneeuwt nog.
momenteel sneeuwt het hier niet meer, maar het is wel spekglad hier....ben daarstraks even met de auto moeten weggaan en het verkeer voor mij reed ontzettend hard, zeker tegen 10km per uur  ;D

Flurk

Gisteren namiddag spuit in oog  laten zetten. Beetje verkerd uitgedraaid. Ik zie momenteel juist -genoeg om dit te schfijven met grote letters.Ik zie alles door een vuile visbak. Tot mothen en yot beter.