Februari, de sprokkelmaand.

Gestart door Driver, 31 januari 2023, 15:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Goede morgen, water zonnetje en 9 gr. Dat is al wat er hier te zeggen valt van het weer. Voor de rest laten we het dagelijks op ons af omen, niets aan te veranderen. Moed niet op geven en verder gaan. Prettige dag allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedemiddag, Positieve energie is het beste dat mensen kunnen ontvangen ook al is het maar 7 graden, maar de zon is van de partij om ons allen te voorzien van de nodige vitamine D.

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

:denken:  :Doh3: hoe komen jullie aan 7° en 9° hier
Lanaken, Vlaanderen

ACTUEEL WEER
13:40
Zwaarbewolkt
3°C
Zwaarbewolkt

Gevoelstemperatuur
‎-4°
Het wordt voornamelijk zonnig. Maximumtemperatuur 7°.
rond 11u viel er hier zelfs sneeuw  ;D

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, Hier zijn het 2.5°C en in het noorden een blauw lucht en in het zuiden donker grijs, ik verwacht veel regen want de wint kom uit het zuiden.

Willy

Koter

Hier is het mooi zonnig weer maar koud, 1°.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morhen allemaal. Eindelijk eens een serieuse streep zon. Zojuist nog naar de bakker geweest en de gevoelstemperatuur is inderdaad -5 dank zij de Noorderwind. Straks goed aankleden en eens een iets langere wandeling doen. Als ik Poetin tegenkom smijt ik hem in de Zenne. Voor de rest zitten er van dag geen grote evenementen in dus een rustige zonnige zondag gewenst aan iedereen.

jerryke

goede morgen

Lanaken, Vlaanderen

Huidig weer
08:13
Deels zonnig
-5°C
Deels zonnig

Gevoelstemperatuur
‎-9°
Het wordt voornamelijk zonnig. Maximumtemperatuur 5°.

Luchtkwaliteit
35
Wind 9 km/u
Vochtigheid
92%
Zicht 10 km
Luchtdruk
1028 mb

Flurk

Zonnige maandagmorgen allemaal.Behalve de dagelijkse wandeling heb ik gen enkel idee wat de dag gaat brengen. Ik heb in iedr geval geen plannen. Het is nog te koud om in de tuin iets te doen en binen is er niet veel spannends te beleven. Maak er in ieder geval het beste van hé. :4_1_201:

Flurk

GGoede morgen allemaal. Met zo een stralende zon verwacht ne mens toch ook een blauwe lucht//// Noppes;;; Blijkbaar is het blauw op want het is hier meer grijs dan blauw. Heeft er iemand het Noorderlicht gezien gisteren?