Februari, de sprokkelmaand.

Gestart door Driver, 31 januari 2023, 15:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Vanmorgen mist en +5°, nu volop zon en +7,5°

Flurk

Goede mistige morgen allemaal. Koeketien heeft de onderste trede van de trap gemist en heeft nu pijn in haar heup. Warm badje nenomen en zalf op de pijnlijke plek gestreken. Hopen dat het helpt. :smil414ae0fb30e96:

xofie

vandenacht gutsende regen nu overgegaan op normale regen grijs en grauw hier

barabas

Citaat van: Flurk op 11 februari 2023, 13:07:41Goede mistige morgen allemaal. Koeketien heeft de onderste trede van de trap gemist en heeft nu pijn in haar heup. Warm badje nenomen en zalf op de pijnlijke plek gestreken. Hopen dat het helpt. :smil414ae0fb30e96:

Met die onderste trede moet je zeker opletten, ik ben daar ook eens afgetottert met 3 gebroken ribben en zware, pijnlijke, schaafwonden tot gevolg.

Koter

Hier volle zon bij +1°, het belooft een mooie dag te worden. :heet:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Stralend zonnige morgen allemaal. Eindelijk nog eens een lekker zonnetje zien schijnen dat doet goed.
Seffes eens naar de grote blenke tovenaar om ens te zien hoe het met min rode bloedcellen gesteld is. Met dat kort stukske dunne darm moet ik regelmatig het hematocriet en het ijzer laten onderzoeken.
Hou het leuk en profiteer van het zonnetje zolang we nog kunnen . :4_1_201:

barabas

Hier ook stralende zon maar wel +7°! Afstand van Koter tot bij mij is hooguit 10 Km, , thermometer hangt wel op 4 meter hoogte

jerryke

Citaat van: barabas op 13 februari 2023, 12:39:34Hier ook stralende zon maar wel +7°! Afstand van Koter tot bij mij is hooguit 10 Km, , thermometer hangt wel op 4 meter hoogte
pppfffttt hier ook +7° en zeker ook 100km van je af  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 13 februari 2023, 13:31:26
Citaat van: barabas op 13 februari 2023, 12:39:34Hier ook stralende zon maar wel +7°! Afstand van Koter tot bij mij is hooguit 10 Km, , thermometer hangt wel op 4 meter hoogte
pppfffttt hier ook +7° en zeker ook 100km van je af  ;D

Nu is het hier ook + 6°
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Goede morgen allemaal. Hier een zonnetje en 9 gr en een weinig wind, die wel koud aan voelt. Maar we zullen maar niet klagen over het weer en al de rest zullen we moeten leren aanvaarden en in berusten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

:hi_smiley:  Goede morgen, hier zijn het 3,5°C en een mooi zonnetje, ben al naar Heers bakker geweest een gebakje voor Valentijn.
Gisteren ben ik naar Wil in Heers op de steenweg (sportlokaal)een koffie gaan drinken.
Van daag zal ik niet ver meer geraken, mijn batreien zijn zo goed als leeg. Met dat kout weer zijn ze vlugger leeg en ze hebben ook 10000Km. gedaan er mee op twee jaar tijd.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier dus ook een srralende zon en daar gaan we gebruik van maken om een paar struiken te snoeien, van profiteren terwijl mijn hematocriet op een aanvaardbaar peil staat.
Willy, gij doet met us scoormobiel meer kilometers dan dat ik met mijn auto doe...zijde gij wel eens thuis ook??? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: .

xofie

goede middag in 2021 zette ik hier dat het 25 graden was, nu is het 13.8, nogal een verschil hé