Februari, de sprokkelmaand.

Gestart door Driver, 31 januari 2023, 15:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, ben naar Heers geweest naar de apotheker en baker, het is hier een zonnige morgen maar fris, heb goede handschoenen maar de toppen van mijn vingers dat was andere koek.
De temperatuur is hier 0°C, voor de rest van de dag blijf ik binnen.
Mariette is een uitstap doen met de bus naar Lommel naar het Glasmuseum bezoeken.
Dat is ingericht door de gemeente Heers, een maal per maand gaat de gemeente een bezienswaardigheid bezoeken en dat kost €10 en voor deze prijs is ook nog koffie en taart inbegrepen.
De volgende uitstap is naar Borgloon naar het stroopfabriek prijs €10 koffie en taart inbegrepen en de volgende is Beringen Blueberry fields
deze uit stap kost €6 koffie en taart inbegrepen.

Willy 

xofie

goede middag, de eerste tien dagen temperaturen niet hoger dan 12 graden en dat is koud voor ons, ook verschillende dagen regen, en alles grijs en geen zon

Micmac

Hier gaan we ook over op lage temperaturen met nachtvorst.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas

Vanmorgen was het hier windstil en een stralend blauwe lucht, alleen was en is het nu nog steeds -5° :berekoud:

xofie

Citaat van: barabas op  8 februari 2023, 11:00:22Vanmorgen was het hier windstil en een stralend blauwe lucht, alleen was en is het nu nog steeds -5° :berekoud:


brrrrrrrrrrrr

kabar

Heb een hele week geleefd op Dafalgan en hoestsiroop. Nu gaat het terug beter.

jerryke

Citaat van: kabar op  9 februari 2023, 10:18:48Heb een hele week geleefd op Dafalgan en hoestsiroop. Nu gaat het terug beter.
:denken:  :Doh3: ik denk dat jij mij hebt aangestoken

Koter

Citaat van: jerryke op  9 februari 2023, 10:49:22
Citaat van: kabar op  9 februari 2023, 10:18:48Heb een hele week geleefd op Dafalgan en hoestsiroop. Nu gaat het terug beter.
:denken:  :Doh3: ik denk dat jij mij hebt aangestoken

Hop, naar huis met jullie gesnotter dat wij hier niet aangestoken worden. ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede zonnige morgen allemaal. Min 3 graden is al wel friskes voor mij, ik heb minstens 24 graden nodig omdat ik geen vet genoeg heb.  :biggrinumbrella1: In feite leven we toch in een goed landje ondanks alle kleine strubbelingen. Wij zijn hier wakker geworden en het is vrede en er is niets ernstigs gebeurd. Het is niet voor te stellen om nu bij een hoop stenen te staan waar uw gezin of familie onder ligt en niet weten of ge ze gaat vinden. Geen eten, geen drinken en geen toilet. Laat ons dank zeggen ...

barabas


barabas

Citaat van: barabas op  9 februari 2023, 12:36:06Hier +3° en volop zon.

Even bijstellen: koudegevoel is nog wel héél wat lager door de nog steeds koude ondergrond. :smil414ae0fb30e96:

xofie

vanaf volgende week maandag gaan we terug naar 16/17 en 18 graden

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren nog eens  rond het strand van Hofstade geweest.Met de hondjes is dat een toer van anderhalf uur omdat die overal moeten stoppen om te ruiken wie er allemaal gepasseerd is en een boodschap nalaten voor de anderen. Alleen loop ik die plas  rond in 35 minuten.. Vroeger konden we een pint gaan drinken op het terras van Het Bootshuis maar dat is dicht en gaat blijbaar niet meer open (wegens gebrek aan uitbater zeggen ze). Ze hebben halverwege wel een strandterras gemaakt, dus de dorstige wandelaars kunnen weer gelaafd worden; Wel opletten dat je niet teveel gelaafd zijt want om terug naar huis te gaan moet je tussen 2 grote vijvers en het water is daar nat en vooral diep.  :4_1_72:
Vandaag zit er een toerke door de velden in denk ik..Hou het leuk vandaag hé.

Micmac

Goedenamiddag het is zeer zonnig, mooie blauwe hemel en 7°, we gaan stilaan naar het weekend.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede namiddag, Hier is het grijs en 7,5°C.

Willy