Januari, de ijsmaand.

Gestart door Driver, 31 december 2022, 15:59:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Goede kletsnatte morgen allemaal. Hier heeft het deze nacht gegoten ,en met een donderslag erbovenop. Nu regent het normaal, dwz dat de hondjes kletsnat binnengekomen zijn na hun plasje in de hof. Ik hoop dat het tegen deze namiddag een beetje mindert want weer of gaan weer, we gaan stappen met die gastjes. Met afdrogen en in een warme handdoek wikkelen is het daarna opgelost maar echt leuk is het niet. Probeer er vandaag het beste van te maken hé.

Mathieu

Goede voormiddag.
Hier komen ze van middag de dakgoten vegen. Durf dat zelf niet meer nadat ik met mijn patatten van de lader gevallen ben. Zonder veel erg welleswaar, maar ik kruip er niet meer op. En voor diegenen die ik het hoor denken, aan de vloer waar ik op gevallen ben was niets aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Natuurlijk eerst afwachten wat weer het dan is. voor mij moeten die mannen niet strontnat worden hoor.Dan wordt het maar de zoveelste keer uit gesteld.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Droog, zonnig en wat zuid westenwind, laat ons zo de winter maar doorprullen.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 12 januari 2023, 13:23:21Goede voormiddag.
Hier komen ze van middag de dakgoten vegen. Durf dat zelf niet meer nadat ik met mijn patatten van de lader gevallen ben. Zonder veel erg welleswaar, maar ik kruip er niet meer op. En voor diegenen die ik het hoor denken, aan de vloer waar ik op gevallen ben was niets aan.
Maar wat een idee om met patatten een ladder op te kruipen. :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het zonnig en 8°. Daar kan ik het ruim me doen voor de tijd van het jaar.Er is dus vandaag kans dat we droog thuiskomen van wandeling...
Mensen maak er een leuke dag van hoor .

Flurk

Goede morgen allemaal. Het water dat ik gisteren niet gekregen heb op wandeling krijg ik dus vandaag dubbel en dik. Ben al kletsnat van de bakker gekomen. Er is geen parking genoeg om met de wagen te gaan en er was veel te veel wind om een paraplu open te doen. Met min gewicht had ik rapper aan de overkant van de straat gestaan dan ik kon denken. We zien deze namiddag wel als het misschien iets zou minderen. De hondjes moeten in ieder geval toch buiten voor de nodige kakskes.  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goedemiddag, regen en veel wind, zal een anker met een 20 meter alpinistenkoord moeten meenemen wil ik goed vooruitkomen met deze wind.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 13 januari 2023, 11:52:05
Citaat van: Mathieu op 12 januari 2023, 13:23:21Goede voormiddag.
Hier komen ze van middag de dakgoten vegen. Durf dat zelf niet meer nadat ik met mijn patatten van de lader gevallen ben. Zonder veel erg welleswaar, maar ik kruip er niet meer op. En voor diegenen die ik het hoor denken, aan de vloer waar ik op gevallen ben was niets aan.
Maar wat een idee om met patatten een ladder op te kruipen. :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:
Dat weet ik ook niet maar aan de petatten was wel niets aan na de val van de lader. hahahahahaha
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

bij ons is het winter 15 à 16°  koud dus, prettig weekend allemaal

Flurk

Weeral een goede morgen onder een kletsende regen. Er kan in ieder geval niet meer geklaagd worden dan het water in de rivieren te laag staat. Op het uiteinde van de grote put in Hofstade is een klein betonnen brugje dat normaal altijd boven water ligt en dat ligt nu onder water. Van zolang ik hier woon is dat nog maar de tweede keer dat dit voorvalt. Probeer het hoofd koel en de voeten droog te houden hé... :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op 16 januari 2023, 12:35:39Weeral een goede morgen onder een kletsende regen. Er kan in ieder geval niet meer geklaagd worden dan het water in de rivieren te laag staat. Op het uiteinde van de grote put in Hofstade is een klein betonnen brugje dat normaal altijd boven water ligt en dat ligt nu onder water. Van zolang ik hier woon is dat nog maar de tweede keer dat dit voorvalt. Probeer het hoofd koel en de voeten droog te houden hé... :4_1_201:
neen hier nog geen regen, wel een waterzonnetje dat zich staande wil houden tegen de strakke wind  ;D

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, Hier is het zwaar bewolk en een temperatuur van 7°C.
Mijn scootmobil heb ik zaterdag de eerste keer dees jaar opgeladen, ik kom niet buiten met dat fris weer.

Willy

Micmac

Goed avond, regen en nog eens regen echt om regen moe te worden.

Koter

Overal waar je passeert staan ze de ruiten van hun auto te krabben.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....