Januari, de ijsmaand.

Gestart door Driver, 31 december 2022, 15:59:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: barabas op  2 januari 2023, 14:40:06Aan alle Frutters een gelukkig 2023 gewenst, vooral aan mezelf, 2023 dat hopelijk voor mij iets gelukkiger word dan 2020, 2021 en zeker 2022.

De laatste drie jaar waren helaas doorspekt met miserie, lijden, verdriet, ... vooral voor mijn betreurde vrouw Anita die ondanks alles bleef lachen tot haar einde.

Haar uitvaart werd afgesloten met dit nummer dat al in 2009 voor deze gelegenheid werd gekozen door ons twee ter ere van de eerste van ons die heen zou gaan, de eerste die ik helaas niet was:

https://www.youtube.com/watch?v=QgQG2QoTIpI


Een mooi nummer prof.  :d_clap_20:






Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Daarmee zijn we weer vertrokken voor ik weet niet hoelang. Rekken en bijblijven is mijn motto.
Willy een mooie tafel hoor ,ik woud at ik er bij aangezeten had. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

Flurk

Prof houd er de moed in hé. ik ben zeker dat er nog een hele hoop mensen zijn die u nodig hebben.

jerryke

Citaat van: barabas op  2 januari 2023, 14:40:06Aan alle Frutters een gelukkig 2023 gewenst, vooral aan mezelf, 2023 dat hopelijk voor mij iets gelukkiger word dan 2020, 2021 en zeker 2022.

De laatste drie jaar waren helaas doorspekt met miserie, lijden, verdriet, ... vooral voor mijn betreurde vrouw Anita die ondanks alles bleef lachen tot haar einde.

Haar uitvaart werd afgesloten met dit nummer dat al in 2009 voor deze gelegenheid werd gekozen door ons twee ter ere van de eerste van ons die heen zou gaan, de eerste die ik helaas niet was:

Ter ere voor mijn Anita - https://www.youtube.com/watch?v=QgQG2QoTIpI







een zeer mooi liedje

xofie

Citaat van: barabas op  2 januari 2023, 14:40:06Aan alle Frutters een gelukkig 2023 gewenst, vooral aan mezelf, 2023 dat hopelijk voor mij iets gelukkiger word dan 2020, 2021 en zeker 2022.

De laatste drie jaar waren helaas doorspekt met miserie, lijden, verdriet, ... vooral voor mijn betreurde vrouw Anita die ondanks alles bleef lachen tot haar einde.

Haar uitvaart werd afgesloten met dit nummer dat al in 2009 voor deze gelegenheid werd gekozen door ons twee ter ere van de eerste van ons die heen zou gaan, de eerste die ik helaas niet was:

Ter ere voor mijn Anita - https://www.youtube.com/watch?v=QgQG2QoTIpI








ik begrijp je volkomen ik wil ook voor mijn man sterven

Flurk

Goede natte morgen allemaal. Al bijeen mogen we niet klagen want de temperatuur is gunstig voor de energie rekening. Zo te lezen zijn er wel 2 soorten Belgen. De ene soort krijgt zijn geld niet op en moet reizen en de andere soort moet op zoek naar voedsel. Ik denk dat ik me mag gelukkig prijzen dat ik niet bij de ene en ook niet bij de ander hoor. Hou het gezond hé.

xofie


barabas

Prietpraat is het éééénige dat in een krant te lezen valt qua energie.

xofie

gisteren vrienden gezien, zij was gevallen op haar eigen trap waar ijzeren pinnen inzaten, een lap van wel zeker 15 cm uit haar been, hier in Spanje hadden ze het genaaid, toen is ze naar België geweest voor de feestdagen en maar net op tijd, want het begon zwart te worden en haar haar been moest bijna afgezet worden gelukkig is het goedgekomen, maar ze zijn nu nbog steeds aan het verzorgen. Een mens kan wat tegenkomen hé !!

Micmac

Alweer terug van weg geweest, hier blijft het maar regenen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede avond allemaal; Blijkbaar hangt tegenwoordig het belang van alle daden af van de woordkeuze die men gebruikt om het te beschrijven..
Zo heb ik vandaag "Onder strenge supervisie in een beperkte ruimte met hulp van enkele chemische producten een aqua-thermische handeling uitgevoerd op staal, aluminium, glas en keramiek. ..................
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
? Dus ik heb de afwas gedaan terwijl mijn eega toekeek en ondertussen een modeblaadje las...... :4_1_72:

Flurk

Goedemorgen onder een stralende zon. Daar gaat van geprofiteerd worden om een een flinke wandeling te doen.

Micmac

Goedemiddag, waar blijft de regen?
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas

Inderdaad droog, 13° en volop zon hier!

jerryke

Citaat van: Micmac op  7 januari 2023, 13:07:04Goedemiddag, waar blijft de regen?

:deegrol:  :deegrol:  :deegrol: laat het zonnetje maar even schijnen  ;D