Januari, de ijsmaand.

Gestart door Driver, 31 december 2022, 15:59:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. In onze gemeente (Zemst is samengesteld uit Weerde, Hofstade, Elewijt, Eppegem en Zemst) is er momenteel heel wat beroering door de verdrinking van die dame in de Zenne. Ik neem die route ook verschillende keren per maand op in mijn wandeltochten en ik ben daar nog nooit in het water gevallen;  Raar?? Er word opgemerkt dat er geen reling staat maar langs de Leuvense Vaart staat er ook geen en daar passeren dagelijks en wekelijks en zeker in het week-end meerdere honderden fietsers en wandelaars.

xofie

goede middag 17* maar heel koude wind

Micmac

Citaat van: xofie op 31 januari 2023, 15:29:32goede middag 17* maar heel koude wind

Goedeavond, hier hetzelfde weer alleen moet je die 17 optellen , dus 1 + 7 = 8°, en een ijskoude wind.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen allemaal. Eindelijk toch nog eens een beetje zon want het grijs begon triesyig te wordeb.
Het word hoog tijd dat ik nog eens iets in de hof kan doen want het was al lang te nat en nu is het feitelijk een beetje te koud door de strakke wind.Dezz morgen te voet naat de bakker geweest en ik werd op de straathoeken bijna weggeblazen.
Onze zoon zijn schouder is uit het verband en dus kan de kine beginnen. Gelukkig is de kinesist in het dorp gevestigd zodat hij er tevoet naartoe kan. Gisteren naar oogarts voor controle en morgen namiddag weeral een (maandelijkse) spuit gaan halen. Ik begin zwaar te twijfelen of ze me niet aan het lijntje houden maar ik kan het risico niet nelmen van er mee te stoppen. Als het dan tegnvalt kan ik het vergeten om nog iets te doen of te lezen. Dus ze hebben me bij mijn ballen.  :smil414ae0fb30e96:
Allé tot morgen dan hé.

xofie

Citaat van: Flurk op  1 februari 2023, 13:10:49Goede morgen allemaal. Eindelijk toch nog eens een beetje zon want het grijs begon triesyig te wordeb.
Het word hoog tijd dat ik nog eens iets in de hof kan doen want het was al lang te nat en nu is het feitelijk een beetje te koud door de strakke wind.Dezz morgen te voet naat de bakker geweest en ik werd op de straathoeken bijna weggeblazen.
Onze zoon zijn schouder is uit het verband en dus kan de kine beginnen. Gelukkig is de kinesist in het dorp gevestigd zodat hij er tevoet naartoe kan. Gisteren naar oogarts voor controle en morgen namiddag weeral een (maandelijkse) spuit gaan halen. Ik begin zwaar te twijfelen of ze me niet aan het lijntje houden maar ik kan het risico niet nelmen van er mee te stoppen. Als het dan tegnvalt kan ik het vergeten om nog iets te doen of te lezen. Dus ze hebben me bij mijn ballen.  :smil414ae0fb30e96:
Allé tot morgen dan hé.


hopelijk hebben ze geen koude handen dan

Flurk

Goede morgen onder een matig zonnetje . Rap deze voormiddag nog iets doen want vanaf 13 uur is het voor de rest van de dag gedaan. Eerst efkes naar de winkel zodat we iets te eten hebbenen darna een toerke doen met de hondjes. Dus, braaf zijn allemaal en tot morgen hé.(bij leven en welzijn)  :4_1_201: 

barabas

Heeft februari stout geweest?????????????????????????????

Micmac

Goedeavond , op deze 33 ste Januari zat ik verzeild in een file in Destelbergen van 14 uur tot 17,45 op 600 meter van een zwaar ongeval met twee vrachtwagens, de mensen die zo'n chauffeur dood uit een dergelijk wrak moeten halen is verre van plezant, er is een hoop moed voor nodig en ze mogen het niet meenemen naar huis maar direct uit hun geheugen wissen, eigenlijk een onmogelijke opdracht waar ik veel respect voor heb.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230202_96764184
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.