December, de laatste maand alweer.

Gestart door Driver, 30 november 2022, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: xofie op  6 december 2022, 15:43:35We zijn vandaag 5 jaar getrouwd en we wilden naar de wok gaan, maar daar krijg ik geen gehoor, het is vandaag de dag dat de grondwet in 1978 verandert is en een officiele feestdag, je zou toch verwachten dat de restaurants open zijn dan
Proficiat en nog vele gelukkige jaren samen :36_3_11:  :36_3_11:  :bloem:

Micmac

Citaat van: xofie op  6 december 2022, 15:43:35We zijn vandaag 5 jaar getrouwd en we wilden naar de wok gaan, maar daar krijg ik geen gehoor, het is vandaag de dag dat de grondwet in 1978 verandert is en een officiele feestdag, je zou toch verwachten dat de restaurants open zijn dan

 Proficiat met jullie "Houten Huwelijk".
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Nu zie ik niet meer zo goed of . . .
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Citaat van: xofie op  6 december 2022, 15:43:35We zijn vandaag 5 jaar getrouwd en we wilden naar de wok gaan, maar daar krijg ik geen gehoor, het is vandaag de dag dat de grondwet in 1978 verandert is en een officiele feestdag, je zou toch verwachten dat de restaurants open zijn dan
Proficiat hoor. En nu rekken en erbij blijven hé....  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :4_1_72:

xofie

Citaat van: Flurk op  7 december 2022, 12:18:16
Citaat van: xofie op  6 december 2022, 15:43:35We zijn vandaag 5 jaar getrouwd en we wilden naar de wok gaan, maar daar krijg ik geen gehoor, het is vandaag de dag dat de grondwet in 1978 verandert is en een officiele feestdag, je zou toch verwachten dat de restaurants open zijn dan
Proficiat hoor. En nu rekken en erbij blijven hé....  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :4_1_72:

dank u allemaal voor ge gelukwensen en Flurk we zijn al 25 jaar samen

xofie


Micmac

Citaat van: xofie op  7 december 2022, 14:57:49
Citaat van: Micmac op  7 december 2022, 00:56:20Nu zie ik niet meer zo goed of . . .

wat is dit

Een raadsel voor de ogen, ze kunnen het niet duidelijk zien.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede avond, Het weer is hier verandert van zon naar hevige regen bij een temperatuur van 5°C en nu maar TV kijken en luisteren naar MENT TV.

Willy

Flurk


Flurk

Goede morgen onder een stralende zon allemaal; Het is wel friskes met3°.
Ik hoop dat het efkes droog blijft en dat ik vandaag mijn grasmaaier terug krijg want in heb de indruk dat het gras niet vanzelf korter word... :smil414ae0fb30e96:

barabas


Flurk

Goedemorgen vanuit een mistig Hofstade. Lichtjes gevroren en een beetje glad op sommige plaatsen. Voorlopig dus binnenblijven. Eens zien of ik niets in mijn atelierke kan doen. Leuke dag allemaal.

Micmac

Goedenavond, hier ook maar 1°, erg fris.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het nog steeds -2° en licht mistig. Geen aangenaam weer om buiten te komen. De weinige auto's die voorbijkomen rijden ook heel traag.
Houd het veilig op de baan  hé.

jerryke

Citaat van: Flurk op 10 december 2022, 12:07:33Goede morgen allemaal. Hier is het nog steeds -2° en licht mistig. Geen aangenaam weer om buiten te komen. De weinige auto's die voorbijkomen rijden ook heel traag.
Houd het veilig op de baan  hé.

goeiemiddag, hier is het -1° en grijs (Bewolkt)