December, de laatste maand alweer.

Gestart door Driver, 30 november 2022, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac


Jerryke, sterkte met het verlies van Vino.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas

Citaat van: jerryke op  1 december 2022, 11:16:12goeiemorgen ..... grijs en motregen hier .... :'( mijn vriendje Vino is gisterenavond naar de poezenhemel vertrokken, wij zullen die knuffelaar missen  :'(

Dat is het probleem met huisdieren, ze moeten afgeven doet altijd pijn! :4_1_201:

Flurk

Goede koude morgen allemaal. Wij krijgen  nieuwe buren en het zijn ecologisten van het zuiverste pompwater. Maaien geen gras en hebben blijkbaar, ondanks de twee notelaars in hun tuin , nog blaren tekort. Ik heb 'om te lachen' gezegd dat ze de mijne mogen komen halen tegen een kleine vergoeding en zelf ophalen. Kun je geloven dat ze het nog doen ook??????  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 december 2022, 12:49:56Goede koude morgen allemaal. Wij krijgen  nieuwe buren en het zijn ecologisten van het zuiverste pompwater. Maaien geen gras en hebben blijkbaar, ondanks de twee notelaars in hun tuin , nog blaren tekort. Ik heb 'om te lachen' gezegd dat ze de mijne mogen komen halen tegen een kleine vergoeding en zelf ophalen. Kun je geloven dat ze het nog doen ook??????  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

De wonderen zijn de wereld niet uit.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie


jerryke

Citaat van: Flurk op  4 december 2022, 12:49:56Goede koude morgen allemaal. Wij krijgen  nieuwe buren en het zijn ecologisten van het zuiverste pompwater. Maaien geen gras en hebben blijkbaar, ondanks de twee notelaars in hun tuin , nog blaren tekort. Ik heb 'om te lachen' gezegd dat ze de mijne mogen komen halen tegen een kleine vergoeding en zelf ophalen. Kun je geloven dat ze het nog doen ook??????  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:
echt meen je dat :Doh3:  :LOL:  :LOL:  :LOL:

jerryke

goede morgen, onze brievenbus heeft een wit dakje  ;D

Micmac

Hier was het gewoon regen en 2° en nu 4° en regen.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie


barabas



stevens-willy

:hi_smiley:  Goede middag, hier sneeuwt het nog steeds en de temperatuur is 1.5°C is maar fris.
Ik ben nu aan de zetel gekluisterd, veel te fris voor naar Heers te gaan met de scootmobil.
Mariette is ook verkoud ze hoest al een week, de medicatie die ze neemt help ook niet veel.
Zo tot later en hou je warm.

Willy

xofie

Citaat van: stevens-willy op  5 december 2022, 16:04:37:hi_smiley:  Goede middag, hier sneeuwt het nog steeds en de temperatuur is 1.5°C is maar fris.
Ik ben nu aan de zetel gekluisterd, veel te fris voor naar Heers te gaan met de scootmobil.
Mariette is ook verkoud ze hoest al een week, de medicatie die ze neemt help ook niet veel.
Zo tot later en hou je warm.

Willy

veel beterschap voor het vrouwtje, ik heb zo eens 6 weken met een hoest gezeten, en evenveel hoest siroop flessen genomen

xofie

gisteren zijn we toch nog aan 21° geraakt momenteel 17.5 en bewolkt is maar frissjes

xofie

We zijn vandaag 5 jaar getrouwd en we wilden naar de wok gaan, maar daar krijg ik geen gehoor, het is vandaag de dag dat de grondwet in 1978 verandert is en een officiele feestdag, je zou toch verwachten dat de restaurants open zijn dan