December, de laatste maand alweer.

Gestart door Driver, 30 november 2022, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen vrienden allemaal. Ik hoop dat de groten der aarde hun verstand terugvinden want nu zijn ze er papieren zakken van aan het maken. Wij zijn de enige generatie die nog geen oorlog meegemaakt heeft. Ik kan alleen maar hopen dat het zo blijft en dat de rede zegeviert over de hebzucht en de grootheidswaanzin.
Ondanks de duistere dagen en de regen is er toch een lichtpunt....het is warm dus moeten we minder stoken. :4_1_201:

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag weer een rotdag.....Deze middag weet wat wetenschappelijk een Invitriale inJectie genoemd word in mijn linker oog en dus geen steek meer zien tot de avond.
Voor de rest ga ik er wel het beste proberen van te maken.  :smil414ae0fb30e96:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, het is hier bewolk met een temperatuur van 11°C.
We maken er het beste van en nemen de dag zoals hij kom.
Mijn dag begint s'morgens met TV kijken en eindig zo ook.
Ben al van zaterdag niet meer weg geweest met de scooter, voel me ook al twee dagen grieperig neem drie keer per dag een Dafalgan forte in.
Nog een goede dag en tot later.

Willy

Micmac

Citaat van: Flurk op 29 december 2022, 12:08:35Goede morgen allemaal. Vandaag weer een rotdag.....Deze middag weet wat wetenschappelijk een Invitriale inJectie genoemd word in mijn linker oog en dus geen steek meer zien tot de avond.
Voor de rest ga ik er wel het beste proberen van te maken.  :smil414ae0fb30e96:

Een defecte oog blijkt het moeilijkste onderdeel van het menselijk lichaam, en men kan ze nog niet vervangen, doch men is aardig op weg.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

Goede morgen.
Verleden week op jaarlijkse controle geweest. Linkeroog, zoals geweten, niet veel zicht meer en het rechter staat nog steeds op 100 procent. Dus we zien nog.Auto rijden gaat nog goed, geen enkel probleem.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 30 december 2022, 12:46:41Goede morgen.
Verleden week op jaarlijkse controle geweest. Linkeroog, zoals geweten, niet veel zicht meer en het rechter staat nog steeds op 100 procent. Dus we zien nog.Auto rijden gaat nog goed, geen enkel probleem.


Goedemorgen, toch goed opletten want je hebt mogelijk weinig dieptezicht, dit is noodzakelijk om iets goed te kunnen inschatten.

https://www.oogartsliesenborghs.be/nl/oogaandoeningen/het-oog/onderzoek-van-het-oog/stereoscopie
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas

Nu hier in La Roche, Ardennen 15°!!! Wel bewolkt en regenachtig.

Flurk

31 december 2022, 12:47:35 #127 Laatste wijziging: 31 december 2022, 12:51:26 door Flurk Reden: dubbel
Goede morgen op deze laatst dag van dit jaar. Ik kan allen maar hopen dat ik dat volgend jaar nog eens mag schrijven,
Hier is het momenteel 16° . ik ben te voet naar de bakker geweest en bijna weggevlogen aan de hoek van de straat.
Vrienden hou het gezond vandaag hé want we moeten er morgen nog zijn.

Flurk

Citaat van: Micmac op 30 december 2022, 13:36:28
Citaat van: Mathieu op 30 december 2022, 12:46:41Goede morgen.
Verleden week op jaarlijkse controle geweest. Linkeroog, zoals geweten, niet veel zicht meer en het rechter staat nog steeds op 100 procent. Dus we zien nog.Auto rijden gaat nog goed, geen enkel probleem.


Goedemorgen, toch goed opletten want je hebt mogelijk weinig dieptezicht, dit is noodzakelijk om iets goed te kunnen inschatten.

https://www.oogartsliesenborghs.be/nl/oogaandoeningen/het-oog/onderzoek-van-het-oog/stereoscopie

Dank voor de tip MicMac, maar na daar al 4 jaar mee te leven is dat door de hersenen al opgevangen en corrigeren ze dat automatisch. Het lichaam en d geest zijn wonderlijke dingen...-- :a_thumbsup_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op 31 december 2022, 12:55:09
Citaat van: Micmac op 30 december 2022, 13:36:28
Citaat van: Mathieu op 30 december 2022, 12:46:41Goede morgen.
Verleden week op jaarlijkse controle geweest. Linkeroog, zoals geweten, niet veel zicht meer en het rechter staat nog steeds op 100 procent. Dus we zien nog.Auto rijden gaat nog goed, geen enkel probleem.


Goedemorgen, toch goed opletten want je hebt mogelijk weinig dieptezicht, dit is noodzakelijk om iets goed te kunnen inschatten.

https://www.oogartsliesenborghs.be/nl/oogaandoeningen/het-oog/onderzoek-van-het-oog/stereoscopie

Dank voor de tip MicMac, maar na daar al 4 jaar mee te leven is dat door de hersenen al opgevangen en corrigeren ze dat automatisch. Het lichaam en d geest zijn wonderlijke dingen...-- :a_thumbsup_20:


Het is voor Mathieu bedoeld, als je maar met één oog ziet krijg je geen dieptezicht en dan heb je een vertekend zicht van de werkelijkheid.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

voor alle frutters prettige eindejaarsfeesten, wij vieren het met onze Engelse buren, dus we moeten de baan niet op, ik maak een vispannetje en zij maken het voorgerecht en de dessert, dus heb nog een beetje werk, dikke kus voor iedereen

xofie

Voilà mijn vispannetje is klaar 1/1/2 uur aan gewerkt, maar is dan ook heel lekker nu nog een paar petatjes schillen en klaar is kees happy newyear