December, de laatste maand alweer.

Gestart door Driver, 30 november 2022, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Driver


jerryke

goeiemorgen ..... grijs en motregen hier .... :'( mijn vriendje Vino is gisterenavond naar de poezenhemel vertrokken, wij zullen die knuffelaar missen  :'(

Koter

Citaat van: jerryke op  1 december 2022, 11:16:12goeiemorgen ..... grijs en motregen hier .... :'( mijn vriendje Vino is gisterenavond naar de poezenhemel vertrokken, wij zullen die knuffelaar missen  :'(

Was hij ziek of was het van ouderdom?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen deze morgen. Ik heb het genoegen om eens de eerste poster te zijn.
Tot nu toe ziet het eruit alsof het een rustige dag gaat worden. Rustig wandelweer. We kunnen in ieder geval niet klagen over de temperatuur want voor zover ik me herinner heb ik nog niet dikwijls zo geweten begin december. Ik hoop dat we niet de winter ven '63 terugkrijgen , die is ook begonnen rond Kerstdag.
Leuke dag allemaal.

jerryke

Citaat van: Koter op  1 december 2022, 11:31:32
Citaat van: jerryke op  1 december 2022, 11:16:12goeiemorgen ..... grijs en motregen hier .... :'( mijn vriendje Vino is gisterenavond naar de poezenhemel vertrokken, wij zullen die knuffelaar missen  :'(

Was hij ziek of was het van ouderdom?
de poes was (niet) ziek, maar de laatste tijd merkten we dat ze wat weiniger begon te eten, waarna we bij de dierenarts zijn langs gegaan en daar werd ons verteld dat ze kanker in de neus had, dus weiniger reuk en dat ze daarom weiniger at....maar ze had geen pijn en dat merkten wij ook ze bleef maar kopjes geven en bleef knuffelen zoals eerder...oud hmmm ze was 14 jaar

Flurk

Goede morgen allemaal.
Jerryke , mijn deelneming met het verlies van uw poes, wij hebben dat ook -verschillende keren moeten meemaken, hetzelfde met de hondjes. Heel in het begin probeerde we ze "te vervangen" maar dat bleek niet te lukken en we doorhadden dat we er eentje "bij" moesten halen want de vorige waren allemaal "onvervangbaar";

jerryke

Citaat van: Flurk op  2 december 2022, 12:26:59Goede morgen allemaal.
Jerryke , mijn deelneming met het verlies van uw poes, wij hebben dat ook -verschillende keren moeten meemaken, hetzelfde met de hondjes. Heel in het begin probeerde we ze "te vervangen" maar dat bleek niet te lukken en we doorhadden dat we er eentje "bij" moesten halen want de vorige waren allemaal "onvervangbaar";
merciekes voor die lieve woorden, maar wij hebben besloten er geen meer te nemen zeker met onze ouderdom....dat hadden we toen ook gezegd toen onze Laika (hond)overleed...maar nu loopt de hond van onze kleinzoon hier rond als die werken is en Spike is nu de hele dag aan het zoeken achter onze Vino  :Doh3:

kabar

Was begonnen met in de tuin de bladeren op te zuigen (met de machine natuurlijk), maar ben moeten stoppen omdat de blaren te nat waren en de motor warm liep.

Micmac

Citaat van: kabar op  2 december 2022, 16:17:01Was begonnen met in de tuin de bladeren op te zuigen (met de machine natuurlijk), maar ben moeten stoppen omdat de blaren te nat waren en de motor warm liep.

Bladeren op het gras geblazen en opgezogen met de grasmachine, simpel en eenvoudig.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas

Citaat van: Micmac op  3 december 2022, 00:12:43
Citaat van: kabar op  2 december 2022, 16:17:01Was begonnen met in de tuin de bladeren op te zuigen (met de machine natuurlijk), maar ben moeten stoppen omdat de blaren te nat waren en de motor warm liep.

Bladeren op het gras geblazen en opgezogen met de grasmachine, simpel en eenvoudig.

Dat ga ik morgen doen

Flurk

Goede middag allemaal. De blaren moeten bij ons nog een beetje blijven liggen . Wachten op de hersteller van de grasmaaier. Ik hoop maar dat hij het gemaakt krijgt want op mijn leeftijd heb ik geen goesting meer om nog een nieuwe te kopen.

Flurk

Citaat van: jerryke op  2 december 2022, 15:52:30
Citaat van: Flurk op  2 december 2022, 12:26:59Goede morgen allemaal.
Jerryke , mijn deelneming met het verlies van uw poes, wij hebben dat ook -verschillende keren moeten meemaken, hetzelfde met de hondjes. Heel in het begin probeerde we ze "te vervangen" maar dat bleek niet te lukken en we doorhadden dat we er eentje "bij" moesten halen want de vorige waren allemaal "onvervangbaar";
merciekes voor die lieve woorden, maar wij hebben besloten er geen meer te nemen zeker met onze ouderdom....dat hadden we toen ook gezegd toen onze Laika (hond)overleed...maar nu loopt de hond van onze kleinzoon hier rond als die werken is en
Citaat van: jerryke op  2 december 2022, 15:52:30
Citaat van: Flurk op  2 december 2022, 12:26:59Goede morgen allemaal.
Jerryke , mijn deelneming met het verlies van uw poes, wij hebben dat ook -verschillende keren moeten meemaken, hetzelfde met de hondjes. Heel in het begin probeerde we ze "te vervangen" maar dat bleek niet te lukken en we doorhadden dat we er eentje "bij" moesten halen want de vorige waren allemaal "onvervangbaar";
merciekes voor die lieve woorden, maar wij hebben besloten er geen meer te nemen zeker met onze ouderdom....dat hadden we toen ook gezegd toen onze Laika (hond)overleed...maar nu loopt de hond van onze kleinzoon hier rond als die werken is en Spike is nu de hele dag aan het zoeken achter onze Vino  :Doh3:
:Doh3:
Jerryke, dat klinkt bekend, bij ons is dat dus uiteindelijk een Chihuahua geworden en daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad..
PS. TIP.....Er zitten ook heel lieve hondjes die al enkele jaren hebben, in het Asiel te wachten op een baasje...en die zijn zeer dankbaar hoor.

xofie

Jerryke sterkte met het verlies van de poes

xofie

gisteren zaten we op een terrasje en er kwam een poes knuffels geven, ik heb ze dan een hondestokje gegeven en dat heeft ze helemaal opgegeten

xofie

vrijdag om 11.50u komt ons Vlootje toe in Alicante, spijtig dat ze zondag al om 7.00u terug moet vertrekken, maar we hebben dan toch twee knuffeldagen, en de kleinzoon komt niet mee, dus ik heb haar helemaal voor mij alleen, wat een zaligheid