November, de bloedmaand

Gestart door Driver, 1 november 2022, 12:30:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Einde van het mooie weer, de winter komt er aan.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, het is hier zonnig bij een temperatuur van 11.5°.

Willy

barabas


Flurk

Stralende morgen allemaal . Vandaag dus weeral geen gas verbruiken. :4_1_201:
Ik heb een kleine elektrische radiator gekocht, nog geen 5 kg. dus gemakkelijk naar overal te verplaatsen.. Werkt prima. Ik heb het een half uurtje in mijn atelierke gezet en het was er ruim warm genoeg. Met mijn zonnepanelen is dat gratis warmte waar nodig. :4_1_201: 

Flurk

Goede morgen allemaal. Elektrisch vuurtje heeft na 1 dag gebruik de geest gegeven. Het gaat niet meer automatisch aan als de temperatuur zakt. Dus terug naar de winkel. Gelukkig is er 3 jaar waarborg op. Waar is de kwaliteit van vroeger gebleven???
Gisteren weeral maandelijkse spuit gaan halen. Vandaag een prima zicht. Meer moet dat weeral niet zijn. Kan het dat er hier weer veel leden in verlof zijn? Zo ja, amuseer jullie. :10_1_20:

xofie

Vrijdag is bij ons supermarkt dag en daarna gaan we altijd iets drinken in ons stamcafeetje, kwamen daar plots onze buren aan, ze hadden zichzelf buitengesloten , geen sleutels, geen geld geen telefoon, nu wij hebben reservesleutels van hem, je kan niet geloven hoe blij die mensen waren om ons te zien  :10_1_20:

Micmac

Goedeavond, eindelijk vrijdagavond en tijd om de riem er even af te gooien.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Goede stralende maar koude morgen allemaal. Vandaag heb ik eens niets op het programma staan. Ik ga dus efkes moeten rondzien om een bezigheid want van niets doen word ik moeilijk zegt Koeketien. Vrienden maak er het beste van vandaag en zie mekaar graag he want het kan rap gaan, zie nu maar weer Nicolleke...In feite is oud worden niet zoooo leuk als er gedacht word. Ge ziet één voor één uw geliefden,vrienden familieleden of buren wegvallen. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goedemiddag, vanmorgen was het slechts 3 graden en nu nog maar 8 , de zomer is precies voorbij.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede nadenoen, Hier waren het deze morgen 5° nu om 15 uur 12°, hou het droog en tot later.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal; het valt me op dat verschillende heesters die normaal bloeien in het voorjaar nu terug in de knoppen staan. Noe enkele dagen zo een temperatuur en we krijgen lentebloemen -in de herfst.
Maak er een prettige dag c-van allemaal.
Prof, de kaars brand nog hoor.

xofie


Flurk

Goede morgen allemaal. Wij zitten hier lekker in de zon . De temperaturen zijn veel te hoog voor de tijd van het jaar. Ik vraag me af wanneer we daar de rekening gaan voor krijgen. Ikzelf vrees een winter zoals in '63 .
Wij gaan er vandaag wel het beste van maken en ik hoop dat jullie dat ook doen. :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op  8 november 2022, 11:59:42Goede morgen allemaal. Wij zitten hier lekker in de zon . De temperaturen zijn veel te hoog voor de tijd van het jaar. Ik vraag me af wanneer we daar de rekening gaan voor krijgen. Ikzelf vrees een winter zoals in '63 .
Wij gaan er vandaag wel het beste van maken en ik hoop dat jullie dat ook doen. :4_1_201:
helaba niet alles alleen willen hebben, stuur daar eens wat van door  ;D

xofie

goede middag, hier 23 graden is perfect