September, de scholen beginnen terug.

Gestart door Driver, 31 augustus 2022, 14:10:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goede avond, mijn zomerbar afgebroken en terug in de stalling gelegd, het gras overal bijgewerkt , het is jammer dat de zomer voorbij is maar de herfst en winter is ook een mooie doch koude periode.

Flurk

Goede regenmorgen allemaal. Zo op de radar te zien zal er niet veel kunnen gedaan worden in de tuin. De eikels die er al lagen heb ik gisteren nog samen gerijfd in afwachting dat ze er allemaal af liggen. In mijn jeugd waren die een lekkernij voor de varkens, maar wie heeft tegenwoordig nog een varken ?

stevens-willy

:hi_smiley:  Goede morgen, een morgen met regen en 13.5° een begin van een sober dag.
Ik ben bij Total Energie voor mijn gas en elektriciteit, heb op 14 09 2022 mijn af rekening gekregen voor elektriek moet ik € 300 bij betalen en maandelijks € 190 betalen, voor gas krijg ik €90 terug en maandelijks dat wisten ze nog niet, heb al drie keer gebeld telkens kreeg ik als antwoordt dat ze het nog niet berekent hadden.
Zitten die mij voor de zot aan het houden of krijg ik volgenden maand een rekening van September en October. :denken:
Ik vind het wel straf en begrijpen doe ik het al even min.  ???

Willy

Micmac

Gestopt met regenen doch maar een schrale 14°.

jerryke

Citaat van: Micmac op 11 september 2022, 12:57:09
Citaat van: Flurk op 11 september 2022, 12:51:58Dus , ik heb laten zie wie er (soms) de baas is in huis en ik heb die buizen zelf geïsoleerd. Ik ben nog slank en lenig genoeg om daar in te kruipen en mijn draagbaar toilet (in de volksmond Stoma genoemd) heb ik met Sparadrap vastgeplakt. Daarbij, de kruipkelder zelf is 80 cm. Eens binnen kan ik er zzg. in rondlopen  :4_1_72:
Toen het gedaan was hebben we het (zoals altijd) bijgelegd en nu is Koeketien ook content.  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Leuke dag allemaal.
BTW. Hoe gaat het met Jerryke ?

Ik weet niet of "Jerryke" al bevallen is . . . . . . of was het voor een ander kwaaltje, ik weet er niets van.
neen niet bevallen  ;D maar heb een bloedklonter in de buik gehad die de bloedtoevoer naar het been afsneed met als gevolg een been rood/paars tot bijna heel boven met 3 ontstekingen tot gevolg wat open gegaan zijn deze hadden een omtrek van +/-12cm en vandaag nog steeds niet dicht zijn, dus 2x per dag komen ze wonden verzorgen en normaal mag het been niet langer dan 15 minuten afhangen vandaar dat ik weinig aan de pc kom....de bloeddruk ,is ondertussen weer goed, geen koorts meer dus dat is al prima

Micmac

Citaat van: jerryke op 24 september 2022, 17:51:49
Citaat van: Micmac op 11 september 2022, 12:57:09
Citaat van: Flurk op 11 september 2022, 12:51:58Dus , ik heb laten zie wie er (soms) de baas is in huis en ik heb die buizen zelf geïsoleerd. Ik ben nog slank en lenig genoeg om daar in te kruipen en mijn draagbaar toilet (in de volksmond Stoma genoemd) heb ik met Sparadrap vastgeplakt. Daarbij, de kruipkelder zelf is 80 cm. Eens binnen kan ik er zzg. in rondlopen  :4_1_72:
Toen het gedaan was hebben we het (zoals altijd) bijgelegd en nu is Koeketien ook content.  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Leuke dag allemaal.
BTW. Hoe gaat het met Jerryke ?

Ik weet niet of "Jerryke" al bevallen is . . . . . . of was het voor een ander kwaaltje, ik weet er niets van.
neen niet bevallen  ;D maar heb een bloedklonter in de buik gehad die de bloedtoevoer naar het been afsneed met als gevolg een been rood/paars tot bijna heel boven met 3 ontstekingen tot gevolg wat open gegaan zijn deze hadden een omtrek van +/-12cm en vandaag nog steeds niet dicht zijn, dus 2x per dag komen ze wonden verzorgen en normaal mag het been niet langer dan 15 minuten afhangen vandaar dat ik weinig aan de pc kom....de bloeddruk ,is ondertussen weer goed, geen koorts meer dus dat is al prima

Blijf dan maar rustig liggen en laat je maar goed verzorgen.

Flurk

goede middag allemaal. Koeketien is al een beetje verzoend gerakt met haar beenversiersel. Het is wel verwonderlijk dat de chirurgen zoveel werk hebbe dat ze pa in december gaat behandeld worden. :smil414ae0fb30e96: 

Flurk

Frisse grijze morgen allemaal, eigenaardig maar ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen. In de hof is het voorlopig kalm en ik heb in mijn atelierke niets klaarliggen. Een beetje computeren dus. Leuke dag allemaal

xofie


Flurk

Seffens naar de tandarts. Er zitten nog draadjes in van de vorige tandtrekking...De wekelijkse boodschappen zijn voor de namiddag. .Het weer hier bij ons? Regen regen en nog eens regen en koud. Niet zo erg als je niet buiten moet maar de hondjes moeten dat en die komen dan met een kletsnatte pels binnen tegen de benen schuren.. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96: .Voor de rest maken we er het beste van.

Micmac

Terug binnen na een dagje buiten, dat regenweer wordt je snel moe.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, een blauw lucht fijn zonnetje en 11° in het nieuws vertelde de weerman dat in Spanje 32° zijn.
Namiddag mijn trip maken naar Heers.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Stralende zon maar friskes.. Vandaag alleen pistolekesdag en een deel boodschappen die ik gisteren niet gedaan heb. Dus een rustige dag... :4_1_201:

Micmac

Rustige zonnige frisse dag, meer moet dat niet zijn.

Flurk

Vandaag de laatste van de vier minder goede tanden laten herstellen. De man is er bijna een uur aan bezig geweest. Nu een dove mond maar een stralende zon. Meer moet dat weeral niet zijn. :4_1_201:
Alles in orde Jerryke ???